Wat een goed nieuws mama Lucy! Saar..hoe is het met je hoofdpijn? Ik heb vanmorgen om 6.15 uur getest, moest er vroeg uit en op naar m'n werk. Sorry voor jullie lange wachten 😉 Hierbij de foto... Wat vinden jullie ervan? Zit nu op 11 dagen na pregnyl 5000.
Stephie...maandag is het 2 weken na de inseminatie. Vandaag dan 11 dagen na pregnyl. Ik zie het streepje ook nog staan, word alleen (nog) niet echt duidelijker! Spannend...pfff hihi 😜
Het mag wel een keer, ikbenhet, je bent al lang en breed aan de beurt! Hoofd gaat wel, de migraine btje de kop ingedrukt met medicijnen
Hè meiden, Wat spannend ikbenhet! Jeetje wel knap dat je al test. Ik zou het niet aankunnen die onzekerheid... Saar wat vervelend van de hoofdpijn! Sterkte daarmee. Dat is altijd zo'n druppel om je helemaal rot te voelen over alles... Knuffel terug! Beschuitje hoe gaat het bij jou? Spannende zaterdag voor je mama Lucy. De tweede keer vond ik wel fijner, wist ik wat ik kon verwachten... Maar niet minder spannend. Ik vond het fijn op zaterdag laatste keer. Konden we lekker samen! Voor jou ook spannend Kriti. Grappig een test voor jongen of meisje hihi. Gek idee dat dat al zo snel bepaald wordt daar in je buik hè? Hoop dat die nu bij jou ook gaande is joh! Stephie, het niet slapen herken ik niet direct maar er gaat vast veel door je hoofd. Misschien dat het daar toch ook mee te maken heeft? Veel plezier zaterdag, helpt ook dat de tijd dan een beetje sneller gaat. Je gaat van alles voelen komende weken en overal wat achter zoeken, dus schrijf het maar lekker van je af hier! Aster hoe gaat het met jou? Ik vind het net als jij en Saar ook dat het tijd wordt voor de eerste zwangere hier, maar dat kun jij ook nog steeds zijn!! Stephanie succes morgen! Hoop dat ze mooi zijn doorgegroeid! Ik ben echt heel blij met de vloer én de meubels, gelukkig staat het heel erg mooi bij elkaar Kriti! De bank komt helaas in januari pas, dus moet nog geduld hebben. We zijn van houten vloer en koloniale meubels naar tegels (grijs) en licht houten meubels met wit gegaan. Gelijk ook alles anders neergezet. Voelt weer als een nieuw huis, heerlijk! Verder weer lekker veel leuke dingen op het programma. Vrijdag naar de musical flashdance, heel veel zin in. Met spuiten gaat het prima, de eerste drie zijn alweer gezet. Was het maar maandag dan is de eerste meting weer. Fijne avond lady's en slaap lekker voor straks! X
Oh beschuitje ik zie dat jij ook morgen weer voor een meting mag! Of heb ik jou en Stephanie door elkaar gehaald? In ieder geval succes!
Stephanie sucses morgen weer met je meting!!! Enne ups ik voel nu al vanalles :-o mn ei komt van links.. tis daar in mn buik onrustig. . Werk in uitvoering ofzo haha Morgen gesprek op mn werk.. bah geen zin in zeg!! En meisjes leggen jullie is uit hoe ik hier een foto plaats via mijn telefoon? ? Weltrusten! Ik hoop op een lekkere nacht rust..
Ha meiden even kort dan nog.. Ik lig al in bed haha met mijn telefoon nog eventjes bijlezen. Morgen mag ik voor een tweede echo inderdaad en ik hoop dat ik dan ook dit weekeind weer op mag voor de iui behandeling. Mijn vriend gaat eigenlijk altijd mee, weekeind of niet hij krijgt er vrij voor. Top toch? Ik vind het we fijn hoor, we willen immers samen een kindje. Ik zou zelf trouwens nooit op dag 11 testen. Die onzekerheid is echt zo vermoeiend. Meid wacht nou nog even. Ik denk tegenwoordig maar zo.. ALS je zwanger bent dan maakt het niet uit wanner je test. Zwanger blijf je dan wel een tijdje 😊 ( als het goed is..) en een dagje eerder of later het weten is toch niet erg 😜?
i.u.i Leden info Ikbenhet - 28 jaar - eerste kindje Mama Lucy - 24 jaar - eerste kindje ups and downs - 29 jaar - eerste kindje aster14 - 27 jaar - eerste kindje kriti81 - 32 jaar - eerste kindje Stephie86 - 26 jaar - eerste kindje Saar81 - 32 jaar - eerste kindje Stephaniee - 23 jaar - eerste kindje beschuitje - 35 jaar - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis: 17-11: pregnyl steph 18-11: echo Stephaniee - Hsg saar81 19-11: echo Beschuitje - echo mama lucy - inseminatie steph Nod's: 24-11: kriti81 26-11: ikbenhet 30-11: Aster14 3-12: Stephie86 Eventuele wijzigingen in kleur doorgeven
klopt de lijst nog dames? hij was al een tijdje niet meer te zien.. hihi via mijn telefoon is het niet te doen die lijst te bewerken.. dus nu ff via de pc gedaan. geven jullie nieuwe datums enzo weer door? om half 3 gesprek op mijn werk.. alle meiden die naar t ziekenhuis moeten vandaag.. sucses!! ik ga nu mijn kerstdorp deel 1 wit verven..(de berg!)
Beste meiden, Ik wil graag even "inbreken" in jullie topic en hoop niet dat dit als vervelend ervaren wordt. Weten jullie waarom de kansen bij IUI met hormonen lager liggen dan de normale kans van 20%? Dit is de informatie die ik overal vindt, van maximaal 15% per IUI, terwijl "gewone" gemeenschap per maand 20% oplevert. Dit uiteraard als alles "oke" blijkt te zijn bij beide partners. Ik vraag dit omdat we waarschijnlijk volgend jaar ook met IUI (met hormonen) willen starten omdat het dus nog niet gelukt is, zonder oorzaak.
Hoi limburg27 Bij mij in het ziekenhuis is verteld dat 30% slaging kans is.. dit is niet meer of minder dan gewoon in de slaapkamer zei mijn gyn..
Hee meiden hier ben ik weer 2 dagen ziek geweest.. vanmorgen in het ziekenhuis geweest mn ei was nu 13mm zaterdag trug voor een echo hopen dat ie dan 16mm is ik moet wel de pregnyl meenemen.. ik hoop t zo dat ie nog ff goed groei.. Fijne dag meiden
Hoi meiden ik heb aanstaande zondag iui nummer 5 ! Het eitje was nu 16 mm. Baarmoederslijmvlies was perfect 😄 Mijn afspraken hoeven voor mij niet zo nodig bij gehouden te worden hoor. Ik hou ze zelf wel bij en dan roep ik ze wel hier en daar in het rond. Allemaal veel werk voor jou joh Stephie.
Stephie maak je zelf een kerstdorp? Klinkt leuk ! Limburg, ik zou je graag willen helpen maar om eerlijk te zijn hou ik me helemaal niet bezig met hoeveel procent kans. Gewoon ondergaan. Er gaat in ieder geval wat gebeuren denk ik dan maar zo. Zonder hulp werkt het ook niet. Sterkte in ieder geval. Kom gezellig meekletsen zou ik zeggen. Stephanie. Waarom moet jij meteen Pregnyl meenemen? Hier nooit direct spuiten hoor. Ik moet morgenavond om 12 uur. En mijn ei was vandaag 16mm
Limburg, ik weet ook niet van percentages... Maar goed je grijpt alle kansen aan om die wens te vervullen toch? Succes met keuzes maken! En je bent welkom om mee te kletsen natuurlijk! Beschuitje wat goed!! Zondag is het weer zover. Moet je echt om 12 uur in de nacht pregnyl? Pff gelukkig zet jij het zelf. Ik ga naar het ziekenhuis, lijkt me een ramp zo'n tijd... Succes met deze 'laatste loodjes' richting zondag! Stephie goed bezig met het lijstje! Van mij mogen alle afspraken die al zijn geweest wel weg hoor! Ik heb maandag weer de eerste echo. Ik vind de nod's wel heel handig hoor beschuitje! Kan me voorstellen dat je van alles voelt Stephie! Je zal wel lekkere afleiding hebben nu met je kerstdorp en zwarte pieten. Mijn eerste huisje staat vast, een fietsenwinkel gekregen van mijn schoonouders gister! 😃 Ikbenhet hoe gaat het? Lekker gewerkt vandaag? Jullie zitten allemaal dicht bij elkaar hoor met de inseminatie. Spannend zeg!! Dikke kus voor iedereen en een extra knuffel voor het wachtbankje! Kriti jij bent de eerste, hou vol het is bijna zondag!!
hey meiden stephie van slecht slapen heb ik alleen maar last omdat ik soms krampen of steken had maar dit kwam denk niet speciaal door de pregnyl of iui. Goed dat je weer was afgevallen. Grappig wat je zegt over werk in uitvoering. Was je gesprek goed gegaan op je werk en ben je klaar met verven Mama lucy fijn dat je niet weet wanneer je iui is suc zaterdag (is dan heerlijk rustig) ik ben het dat je al aan het testen bent ik doe dat zelf niet dan maak ik mijzelf helemaal gek met is het nu wel een streepje. Ga je nu pas weer op je maandag op je nod. Saar vervelend dat je last hebt van migraine ups and down fijn dat je meubelen leuk bij elkaar passen. Is de bank het laatste wat je krijgt ben je dan helemaal klaar met de verbouwing? Veel plezier morgenavond bij de musical (dat mis ik wel hebben hier niet in kreta ik heb alleen soms reclame gezien op tv voor athene maar is ook zo duur he als je eerst naar athene moet vliegen) Beschuitje wat fijn dat je man voor de iui vrij krijgt (is toch iets van jullie samen is dan we fijn als je er samen naar toe kunt). Suc6 zondag moet je nu ook nog pregnyl zetten O zie nu dat morgenavond pregmyl moet zetten Aster hou je het wachtbankje nog een beetje vol fijne avond allemaal Stephanie hopelijk is de ei zaterdag dat je pregnyl mag zetten