Puregon en IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Aster14, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ben weer terug. De iui is goed gegaan hoor! Eigenlijk pijnloos dit keer. Soms kan je die eendebek zo voelen. Ja hier doen ze het ook op zondag, maar niet veel hoor. Er waren maar drie stellen. Ik ben heel blij met ons ziekenhuis. Nu lig ik wel even op de bank, sinds een half uurtje heel erg kramp in mijn buik. Lijkt wel nakrampen ofzo..? Nu de verschrikkelijke wachtweken weer in...

Stephanie ja die pregnyl is wel een vervelende spuit. De prik zelf niet maar het inspuiten van de vloeistof voel je goed. Nou hij zit er weer in.
    Sorry ik zit op mijn mobiel dus ik kan niet iedereen beantwoorden nu. Morgen zal ik wat uitgebreider reageren.

2. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    heb het lijstje even naar voren gehaald maar hou het maar bij nod's :) nog niet iedereen staat erop maar kon het zo snel niet terughalen dus als je er nog niet op staat dan meld het even en dan pas ik het aan :) kriti en ikbenhet al getest??!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ga 11 december testen, als ik het volhou 😉 ( voor het lijstje)

4. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Stephaniee ik vind de Pregnyl ook een rotspuit hoor!! En ivm mijn bms mag ik heb ook nog 3 keer ná de inseminatie. Nou een feestje hoor haha. Maar goed, het duimen is nu ook voor jou begonnen. Succes met het wachten....

Mama Lucy fijn dat het goed is gegaan en lekker veel zwemmers inderdaad hoor!! Plan inderdaad maar lekker leuke dingen!

Beschuitje ook fijn dat het bij jou goed is gegaan en al helemaal dat het pijnloos was! Ik heb ook in de middag wat krampen gehad, de 1e keer meer dan de 2e keer. Sterkte de komende weken.

Goh drie in een weekend! Gaat hard hier ;)
    En nog niets van Kriti gehoord..... ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is!!
    Ikbenhet hoe gaat het bij jou daar?? Voor jou is het morgen weer een spannende dag! We denken aan je hoor.

Wat mezelf betreft weet ik het even niet. Vanmorgen 1e FM gehad, dag 11. Had een follikel van 19 en een van 21 mm! Erg groot dus en de dokter dacht bij de 1e dat het er nog één was van de vorige cyclus.

Maar door de follikel aan de andere kant begon hij te twijfelen. Te groot voor pregnyl inmiddels. Maar het klopt ook niet met de dikte van mijn bms (die was 5-6 mm, dus nog te dun voor aan het einde van een cyclus).

Hij wist dus niet wat hij er mee aan moest en ik ook niet. Wel het advies gekregen om vanavond te klussen en dan woensdag weer terug. Kijken of er dan één van de kleinere is gegroeid (overige follikels waren nog maar erg klein).

Ik weet nog niet of ik het nu goed of slecht nieuws vind....

5. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    ups and downs.. jeetje das ook lastig.. je weet zelf niet of het goed of niet goed is.. onzekerheid..bah!! succes met je volgende meting!

hier nergens last van.. merk zeer weinig.. dus we wachten maar verder he.. hihi

wat werk betreft..nog 2 daagjes werken donderdag en vrijdag en dan is het klaar voor mij..
    familie geeft goed bedoelde adviezen alleen weet ik niet wat ik er mee moet..de 1 zeg ga voor de opleiding de ander zeg ja maar dat maak je toch niet af als je zwanger word.. (dat moet zich dan mijn schoonmoeder noemen) leuk he zulke mensen.. pfff ik kan er nie meer tegen.. en wil mijn eigen beslissing maken.. alleen wat is die moeilijk als je in dit traject zit zeg..

6. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Ups and downs.. dat is voor jou ook spannend zeg! Die onzekerheid is ook lastig pf!! Succes woensdag en duim voor je.. pff dan nog 3x de pregnyl wat een drama haha naar spuitje bah we doen t allemaal voor een heel goed doel meid als het allemaal ma helpt! Ik ga woensdag lekker een dagje na amsterdam met mn moeder ff wat anders en nergens aan denken! Dat verplicht kroele is ook wat hoor haha.. fijne dag meiden

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, verplichte sex wordt op een gegeven moment wel wat minder leuk. Bij ons in ieder geval.

Mamalucy, beschuitje en stephanie, sterkte met de wachtweken. Ik vind eht altijd een rottijd. Zoek maar lekker veel afleiding en laat je niet gek maken door een kriebeltje hier of een pijntje daar ;)

Ik vind de pregnyl injectie niet echt vervelend (als ik me goed herinner)

Ups and downs, wat apart dat ze zeiden dat je eitjes te groot waren voor de pregnyl. Volgens mij is 21 mm in mijn zh nog wel 'goed'. Ik ben elke keer weer verbaasd hoeveel het per zh verschilt allemaal. Maar goed, als ie op dag 11 al 21 is, is de kans best groot dat het een overblijfsel van de vorige cyclus is. Ik moet dan eerst wachten tot dat grote spul weg is, ben benieuwdhoe het bij jou gaat!

8. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    ben net thuis van het werk gisteren een drukke dag gehad. Maar tot nu toe weet ik nog niks geen bloed geeft moed laten we het daar maar op houden (eigenlijk had ik afgelopen zaterdag mijn nod maar had er al zelf een dag bij opgeteld omdat ik bij de vorige iui 1 dag later dan de nod ongesteld werd) en nu is het al maandag en nog niks (wel nat van ondere, lekker praatje) dus blijf elke keer naar de wc gaan en denk nu is het doorgebroken. Ik weet het moet testen maar durf niet zo goed omdat ik denk misschien komt het later omdat ik dit menopur had gespoten moet zo maar kijken of nog een test hebt anders morgen na het werk maar ergens 1 halen of gelijk bloed prikken (qua prijs hetzelfde en moet toch dan naar heraklion om een test te halen)

stephie wat vervelend dat je contract niet verlengd wordt hopelijk komt er snel iets leuks op je pad

ups an down wel fijn alleen de bank nog en dan ben je klaar met je verbouwing. Inderdaad de baby kamer willen allemaal hopelijk mogen wij die allemaal gaan maken in 2014. Ga inderdaad heel af en toe wel eens naar de biosscoop. hoe was je fm vandaag O zie het al wat vervelend zo onduidelijk dat ze dan niet je bloed hebben geprikt om te zien of je eisprong er aankomt en dan de iui doen zonder pregnyl?

stephanie wat goed dat je gisteren pregnyl hebt gezet heb je goed je huiswerk gemaakt en voel je al weer beter suc6 op het wachtbankje

mama lucy wat fijn dat je iui goed is gegaan je hebt maar 1 goede zwemmer nodig suc6 op het wachtbankje

beschuitje fijn dat gister de iui pijnloos ging is wel om een keer die eendenbek niet te voelen Zijn de krampen alweer gezakt suc6 op het wachtbankje

saar bij mij zeiden ze de vorige keer ook met bijna 20 te groot voor pregnyl

ik ben het heb je vandaag al getest of ga je morgen testen

ik ga maar is kijken of in het huis in test kan vinden voor morgen

fijne avond

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kriti je maakt het wel erg spannend voor ons hoor !!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    En voor jezelf natuurlijk 😉

11. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Kriti wat spannend voor jou joh ben heel benieuwd..
    Ben nog steeds niet lekker griepje te pakken ma ziek t ook niet goed uit mja gaat wel weer over en mn buik voelt als een blauwe plek! Indd de wachtweken zijn ingrgaan.. ma als ik vanaf gister over 15dagen aanhou om te testen is dat goed?

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Stephanie je verhaal is erg moeilijk te lezen met al die afkortingen en zonder punten... 😉

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kriti, wat spannend, zeg! Hoeveel dagen zite je nu na de inseminatie?

Ikbenhet, meid, hoe is het bij jou gegaan dit weekend?

Stephanie, 15 dagen is prima. Als je dat volhoudt :p

14. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Saar.. haha dank je wel ja dat zal best moeilijk zijn ma het moet he ;) leuke afleiding zoeken dan komt t vast goed!

15. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Stephie je moet ook zeker je eigen beslissing maken! Het gaat tenslotte om jouw. baan. Het is zeker lastig, maar probeer een keus te maken waar je voor 100% achterstaat!

Stephanie zeker dat de spuiten voor een goed doel zijn haha. Maar soms.... Waarom hebben wij dat allemaal nodig en zijn er mensen.... Nou ja, dat gevoel kennen we allemaal wel. Net als Saar vind ik ook dat na 2 jaar het verplichte klussen wel is zwaar valt hoor. Soms ben ik gewoon moe ;)
    15 dagen is goed hoor, inderdaad maar voor afleiding zorgen hihi.

Ik denk ook dat ik moet wachten tot de grote follikels weg zijn Saar... Maar zeker weten doe ik het niet.

Bedankt voor jullie lieve berichten! Ik vind het zelf ook maar wat spannend... Iets anders dan klussen en afwachten kan ik niet doen. Begin ook aan alles te twijfelen. Had ik de 5 dagen bruinverlies dan ook mee moeten rekenen? Moet ik morgen nog wel Puregon spuiten, stel je voor dat ik wel mijn eisprong heb morgen kan het dan kwaad?
    Nou ja ik zal wel gewoon alles blijven doen tot woensdag....

Kriti jeetje! Wat maak je het spannend inderdaad. Ik snap heel goed dat je niet durft.... Maar dat je niet ongesteld wordt is wel een heel goed teken! Ik hoop dat je snel wat moed kunt verzamelen meid. Knuffel voor jou!

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Upsanddowns, als je niet zeker bent van iets, altijd gewoon het zh bellen he? Knuffel!

Stephie, oh ja, ik wilde nog wat zeggen, hihi. Neem even de tijd om alles te laten sudderen, dan weet je vanzelf wel wat JIJ wil. En onzinnige argumenten van anderen vooral lekker vergeten :)

17. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hoi meiden.. Lieve berichtjes van jullie! Dank je wel ! Ik krijg in ieder geval voor 3 maandjes een uitkering.. Ti's niet veel maar ik heb ff de tijd om te denken wat ik wil.

Kriti spannend meid!!! Zou jij dan de eerste zijn..? Hopelijk dalijk een babyboom hier bij ins.. Hihi

Ups and downs succes!! Vandaag weer fm toch?

Enne ikbenhet hoe gaat het??? Doen je testjes nog wat?

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stephie, fijn dat je even de tijd hebt.

Ik heb morgen afspraak bij de gyn. Hopelijk daarna eindelijk beginnen met de iui :). Een paar van jullie vroegen ofik deze cyclus og een kans heb. Alleen als ik toevallig op het goede moment zou vrijen. Ik gebruik nu geen hormonen en dan heb ik geen idee wanneer mn ovulatie is. Dus....

19. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Kriti en ikbenhet wat maken jullie het spannend zeg, ik hoop idd ook op een babyboom!
    Aster hoe is het eigenlijk met jou nod?

Bedankt voor de tip Saar! Ik ben inderdaad in het ziekenhuis geweest vandaag. Omdat ik morgen weer een afspraak heb voor de tweede FM, maar dan weer bij een ander en ik er geen goed gevoel bij had, heb ik bloed laten prikken.

Blijkbaar kon ik dat gewoon aanvragen! Heb dus laten prikken op progesteron om te checken of ik inderdaad een eisprong heb nu. Misschien vinden jullie het raar, maar ik dacht zo: stel dat de eitjes morgen allebei weg zijn, en de arts die ik morgen heb denkt weer wat anders... Hoe weet ik dan of ik een eisprong heb gehad?

Dus heb ik dat maar laten testen. Een thuistest voor de eisprong is bij mij nog nooit gekleurd dus vandaar zo. We zullen het wel zien!

Zit een van jullie eigenlijk bij een privekliniek? Of allemaal bij een ziekenhuis? Ik denk aan overstappen namelijk.

Succes morgen Saar! Ik hoop goed nieuws en wellicht nog pregnyl deze ronde!!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kritiiiiiiii waar ben jeeeeee????? Wij zijn zo nieuwsgierig 😄 Heb je al nieuws?

Deel Deze Pagina