he he het internet doet (internet werkte niet goed op de laptop) en op mijn telefoon op het werk kan ik zwangerpagina wel openen maar dan gaat hij niet verder) Hier wordt het hem niet hoor deze maand, had een testje gevonden gedaan helemaal wit, daarna moets ik mijn creme in brengen en toen ik de applicator eruit haalde (vies praatje eigenlijk) zat het donker oud bruin bloed aan verder af en toe rose en dr net weer vies bruin zwart (is denk door de creme dat het er zo uit ziet) Dus denk dat het morgen doorbreekt dus do naar de dokter en morgen alvast bellen (voor eventueel bestellen voor de medicijnen zodat ze do klaar ligg en hopelijk geen menopur maar de andere die ik eerst had, daar kreeg ik teminste niet zo'n opgeblazen buik van en ik denk ook dat mijn nod zo laat is door de menopur want had eigenlijk af gelopen zaterdag mijn nod al. Dan maar weer hopen op drie keer is scheepsrecht bij deze arts (dit was de tweede keer bij hem) Hoop nu maar dat het morgen doorbreekt dan kunnen we weer verder. ups and down als je eitjes al zo groot zijn kunnen ze dan niet do een iui doen zonder pregnyl bij mij deed hij de eerste keer een echo voor de iui en zag dat zou gaan springen dus toen iui. ik zie dat je bloed (is helemaal niet raar zou ik ook gedaan hebben zeker omdat jullie allemaal elke keer een andere dokter hebben) heb laten prikken vandaag heb je de uitslag nog niet terug gekregen. Suc6 morgen Saar suc6 morgen hopelijks is alles goed van de hsg en krijg je te horen dat je meteen met iui kan gaan beginnen stephie gelukkig krijg je nu voor drie maanden een uitkering zo kan je rustig nadenken wat jijzelf wilt een opleiding of gelijk een andere baan. belangrijkste is naar je eigen gevoel luisteren ik ben het heb je nog getest we zijn nu wel toe aan een positieve uitslag mama lucy stephannie hoe gaat het met jullie op het wachtbankje aster hoe gaat het met je, als je nod toch doorbreekt hoop van niet natuurlijk mag je dan al gelijk gaan beginnen met ivf fijne avond ik ga nog maar even verder balen:x
Kriti.. wat ontzettend balen meid hoop dat je ongi gauw doorzet en je weer gauw kan beginnen hou de moed erin!! Sterkte meid.. hier op t wachtbankje ja haha spannend allemaal had vanm. Toen ik aan t werk was links onder in mm buik raar gevoel beetje van de plopjes ofzo weetniet goed hoe ik t uit moet leggen miss de eisprong? Geen idee heb dat nooit gevoelt! Morgen dagje amsterdam even leuke afleiding.. Knuffel voor de lieve meiden!!
Hoi meiden, Sorry sorry sorry dat ik zo'n tijd niks heb laten horen. Ik heb nog niet alles terug gelezen maar hier alvast een update van mij; Afgelopen zaterdag (12 dagen na inseminatie) ongesteld geworden. Gister dus een uitgangsecho gehad en weer gestart met puregon. Maandag 2 december follikelmeting... De mensen die op het wachtbankje zitten; ik duim voor jullie! Voor degene die binnenkort naar het ZH moeten, succes!! Fijne avond meiden!
Ikbenhet.. dat is jammer meid! Wel goed dat je gelijk weer gestart ben succes ermee weer!! Slaap lekker
Dank je stephanieee, ik had goede hoop afgelopen keer! M'n testjes liepen op dag 13 na pregnyl weer op, maar helaas! Volgende ronde probeer ik niet eerder dan 14dpo te testen. Hoe is het met jou? Welterusten!
Getsie meiden! ! Ik had het bij jullie echt al wel verwacht! Hier nog een kleine wachtweek... En de tijd gaat zo langzaam
Hee meiden! Ik ben, uiteraard, ook ongesteld geworden! Morgen beginnen met spuiten. De verwachting is nu dat ik in de week van 9 december mijn eerste punctie heb! Aaaaah! Gaat zo snel allemaal! Sterkte voor jullie allemaal! Ik hoop dat er snel een zwanger is hier!
Aster ik duim voor je!! Dat alles pijnloos en goed verloopt! Op een positief eind resultaat! Digiknuff!!
Kriti, ikbenhet en Aster, wat ben ik verdrietig voor jullie! En boos :x Ik had toch zo ontzettend gehoopt dat er deze ronde een zwangere uit zou komen!!! Bah! Ikbenhet goed dat je weer begonnen bent, vooruit kijken maar! Kriti ik hoop ook voor je dat je die andere medicijnen weer mag gebruiken. Aster dat gaat inderdaad snel! Ik zou super zenuwachtig zijn. We duimen voor je dat het pijnloos zal gaan. Stephie alle hoop op jou gevestigd nu tenminste uit mijn hoofd ben jij nu de eerste met een nod! Stephanie genoten van je dagje Amsterdam?? Ik had vandaag FM 2. Heb geen eisprong gehad en die van 21 zat er nog lekker, niet doorgegroeid. Een van de kleintjes is wel gegroeid, daar gaan we ons nu op concentreren. Die was nu 13-14 dus vrijdag weer terug voor FM 3! Liefs en fijne avond. Mijn man en schoonzus zijn jarig, dus ik ga taart eten hihi. X
hoi hoi het is echt doorgebroken. Ik dacht man belt de dokter en we moeten dan morgen de medicijnen halen maar nee we moeten morgen langs bij de dokter komen om te kijken hoe nu verder of nog een keer iui doen of een stapje verder gaan. Daar had de dokter het de vorige keer al over gehad met mijn man en nu misschien omdat het zaad de afgelopen keer al minder was. Dus ben benieuwd morgen Stephanie hoe was het in amsterdam wat heb je allemaal gedaan en ook nog iets leuks gekocht Ik ben het jammer dat het niet gelukt is (ondanks de goede hoop met je testen) als je testen in huis hebt moet je maar tegen je man zeggen om ze te verstoppen zodat je niet te vroeg kan testen veel suc 6 deze ronde (hopelijk krijg je een mooi kerst cadeautje) stephie veel afleiding zoeken aankomende week (leuke dingen dingen doen met je vriendinnen) zal wel moeilijk zijn vanwege je slechte nieuws van je werk suc6 met de twee laatste werkdagen Aster wat vervelend (had als gehoopt dat je niet naar ifv hoefde) maar heel veel suc6 zal wel een spannende tijd zijn omdat het toch weer een nieuwe behandeling is.Moet je nu meer hormonen spuiten vanwege ifv . Hopelijk is punctie pijnloos loos en kunnen ze 1 of 2 mooie embryo terugplaatsen digi knuffel (duim voor je dat je ook een mooi kerstcadeautje krijgt) Ups an downs jij houdt het ook wel spannend was de bloeduitslag wel goed krijg je vrijdag wel weer de zelfde dokter (als die van 21 toch al springt maakt dan niets uit voor de andere eitjes , ik weet niet hoe dat dan werkt) Gefeliciteerd met je man en schoonzus (zijn ze tweeling of is het niet de zus van je man) Beschuitje mama lucy hoe gaat het met jullie Saar hoe was het bij dokter vandaag Voor alle meiden op het wachtbankje (hopelijk krijgen jullie een mooi sinterklaas cadeautje) Veel liefs
Kriti, Aster, ikbenhet... Wat ontzettend balen. Ik wens jullie heel veel geluk in een nieuwe ronde <3 Kriti, jemig, wat spannend. Ben benieuwdwat jullie besluiten. Heb je al een voorkeur of laat je het afhangen van de artsen? Upsanddowns, dus je mag gewoon doorspuiten ondanks dat grote ding dat daar lekker blijft zitten? Dan hoop ik dat die volgende goed zn best gaat doen! Stephie, ja, de tijd gaat zo laaaaaangzaaaaaam op die bank! Stephanie, word je ook al ongeduldig of gaat het nog? En beschuitje, hoe zit jij op de wachtbank? Bij mij gaat de eerste week altijd nog wel, daarna wordt het echt ploeteren Hier: zoals gezegd was er 1 eileider goed doorgankelijk en 1 niet. Arts zei vandaag dat de kans groot is (90% ongeveer) dat die ene eileider niet doorgankelijk was door een spasme als reactie op de vloeistof. Ze willen nu dus gewoon doorgaan en we gaan dus beginnen met de iui! Ik kom op een klein wachtlijstje, maar dat duurt maar een paar weken. Zodra ik gebeld word, neem ik de provera en dan kan ik hoogstwaarschijnlijk begin januari weer aan de puregon. En dan dus de eerste iui. Joepie!!
Balen Kriti dat je menstruatie heeft doorgezet! Mag ik vragen hoe de kwaliteit van het zaad was? Weten jullie ook wat de richtlijnen zijn voor iui? Na bewerking boven de 1 miljoen toch? Spannend in de keuze die je moet maken zeg...volg je gevoel 😉 Saar...voor jou dus nog even afwachten?! Hoop dat je snel een telefoontje krijgt! Ik heb het zelfde met de eileider. Ze weten bij mij ook niet of die open is. Lastig want de laatste keer zat het eitje juist aan die kant! Gaan ze er bij jou iui rekening mee houden aan welke kant het eitje groeit? Ups and downs, op naar vrijdag! Ik hoop op een mooi eitje 😉 Meiden bedankt voor de lieve woorden! We gaan met goede moed op naar de volgende iui. Ik hoop dat ik met kerst en oud en nieuw aan de kinderchampagne moet hihi...
had een heel verhaal getikt en nu is het weg ik hoor ook niet meer bij dit topic thuis vandaag bij de dokter geweest. Hij omdat de sperma elke keer minder wordt en niet goed beweegelijk is de kans heel erg klein geworden om te slagen met iui. Daarom wil hij nu over gaan op ivf maar aan ons de beslissing we moeten als we volgende maand willen beginnen het de 9 de laten weten i.v.m bestelling medicijnen. Hij had erover dat als we laat maar zeggen volgende maand gaan beginnen we al dag 21 van deze cyclus met injecties moeten gaan beginnen omdat er meer eitjes moeten groeien. ze willen 7 eitjes laten groeien waarvan als ze goed zijn er 3 worden terug geplaatst en de rest gaat de vriezer in. Op de dag van de punctie krijg ik dan een roesje en dan na drie dagen als embroy goed zijn worden ze terug geplaats dan moet ik in iedere geval twee weken thuis blijven en mag niet tillen en veel bukken enz. (dus heb al besloten als we gaan beginnen ik eind volgende week als mijn baas terug is stop met werken want dan kan ik rustig aan doen want het is best vermoeiend allemaal zoals vandaag naar de dokter lang onderweg daarna gelijk naar het werk en ben dan tot 8 uur bezig (tik dit nu op het werk heb mijn laptop meegenomen naar de winkel). Hij zei ene ivf poging neemt anderhalve maand in beslag per keer Het is wel heel prijzig hoor bijna driehalf duizend euro en dan nog eens duizend euro voor de medicijnen. Je kan ongeveer drie a vier honderd euro terug krijgen van de medicijnen maar dat duurt zo lang voor dat dat akoord is en dan zou ik pas in mei kunnen beginnen dan denk ik dan kan die vierhonderd euro er ook nog wel vanaf saar denk eigenlijk wel dat we zeker gaan beginnen met ivf de enige bezwaar van mijn man was dat ik ene hernia heb gehad en mijn rug dus niet goed is en dat lastig kan worden als je zwanger wordt van een bv een tweeling. Wat fijn dat je te horen hebt gekregen dat je kunt beginnen met iui in januari (je wachttijd totdat je kunt beginnen gaat wel wat sneller voorbij omdat de feestdagen er tussen zitten kun je daar goed van genieten niet op te letten wat je eet of drinkt enz) Veel suc6 saar ik ben het ben er eigenlijk niet achter hoeveel sperma je moet hebben na opwerking (ze hebben het hier nooit over hoeveel sperma je hebt) vandaag hadden we het eigenlijk meer over de ivf) Ik hoop voor je dat je inderdaad met oud en nieuw aan de kinderchamp moet ga nu maar effe op internet kijken over boeken over ivf die ik kan bestellen en kan laten opsturen wil toch ook wle iets in het ndl lezen veel liefs als jullie het goed vinden blijf ik wel af en toe met jullie mee praten is toch wel heel veel om je ei kwijt te kunnen
Jeetje Kriti wat een stap! En wat een hooooop geld! Ik snap dat jullie de stap nemen als dat een groter slagingspercentage heeft. Hoe sta je er tegenover? Sterkte meid! En natuurlijk is het oke als je hier lekker blijft mee kletsen. 😘
Jeetje kriti.. wat een nieuws!! En wat een geld :-o zou voor mij gewoon ophouden dan.. aangezien we dat niet hebben. :-o Gelukkig krijgen we er hier in nederland 3 ivf behandelingen vergoed.. maar geloof dat het daarna ook wel klaar is.. hier werd verteld dat sperma tussen het miljoen en 10 miljoen goed was.. (na bewerking. .) Sterkte meis!! Dikke digiknuff
He Kriti, hoe is het nu het nieuws een beetje op je ingewerkt is? Wat een stap zo onverwacht. En inderdaad wat een kosten... Pff Dat is niet niks zeg! Wel meer kans natuurlijk, maar brengt ook weer een hoop nieuwe dingen met zich mee! Ik wil heel graag dat je hier mee blijft kletsen! Veel succes komende dagen met al je beslissingen en (waarschijnlijk) het beginnen aan een nieuw avontuur! Ikbenhet wat fijn dat je er zo positief tegen aankijkt... Op naar een nieuwe IUI inderdaad. Ik inderdaad op naar morgen haha. Saar ik weet het niet precies, maar volgens mij gaat alles gewoon door ookal blijft hij zitten. Zal het morgen horen! Moest inderdaad gewoon door blijven spuiten. Ik ben erg nieuwsgierig naar morgen, krijg weer dezelfde dokter als maandag. Hopenlijk geeft hij nu weer wat meer duidelijkheid... Misschien zelfs maandag IUI wie zal het zeggen. Hoe gaat het met de meiden die dit weekend IUI of pregnyl hebben gehad?? Er zit alweer bijna een week op joh! Ik vind het snel gaan, maar misschien ervaren jullie dat heel anders. Liefs!
kriti..wat een nieuws he pff en wat belachelijk zon hoop geld inderdaad! sterkte meid met de beslissingen de komende tijd!! hier op t wachtbankje gaat t wel goed ik hou het nog vol haha ma is voor mij ook pas het begin,gister dagje a.dam was wel lekker ff afleiding!! Fijne avond meiden en duim voor jullie alle!!!
Meiden ik ben sinds deze maand aan de puregon. Heeft een van jullie ook last van kokhalzen en snel misselijkheid ? Ik weet niet of het aan de puregon ligt of dat ik gewoon een griepje onder de leden heb. Stel ik ben zwanger dan kan het haast nog niet hierdoor komen. Zondag is de iui pas 1 week geleden.. Ik heb ook maagzuur en oprispingen. Vind het zo gek.. Sorry beetje ego bericht. Zit op de mobiel, morgen reageer ik op de rest.
Beschuitje.. ik was ook vaak misselijk tijdens de puregon en nu soms nog had t gevraagd en kan daardoor komen!