Puregon en IUI

Discussion in 'MMM clubs' started by Aster14, Sep 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik herken dat ook beschuitje! En vooral in de ochtend. Volgens mij een typisch pregnyl kwaaltje, maar zoals Stephanie zegt zou ook door de Puregon kunnen komen.

Sterkte!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Oh bedankt meiden. Ik begon me al druk te maken waarom ik nou zo misselijk ben. Ik ga zo de dokter ff bellen voel me al weken snotterig en nu zeer voorhoofd. Denk dat het vast zit.

3. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Beschuitje.. dokter al gebelt? Het heerst wel allemaal hoor hier ook al weken aan het snottere de neusspray en aspriene zijn mn beste vrienden haha!

Fijne weekend allemaal meiden

4. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    En beschuitje? Wat zei de huisarts?

Ups and downs, al terug van de follikelmeting? Goed nieuws?

Fijne dag meiden!

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    hoi dames!

sorry ik heb al weer even niks laten horen. ben gisteren avond ook harstikke ziek geworden :( misselijk, spugen etc. nu vandaag gaat het al wel wat beter maar heb nog niks gegeten dus zo maar eens iets kleins proberen. Meteen een beetje hoop dat het een goed teken is maar gaan er voor nu maar vanuit dat het een buikgriepje ofzo is. wil ook niet teveel hoop krijgen, geeft anders weer zo'n teleurstelling. eerste wachtweek zit er alweer bijna op, ging vrij snel deze keer. hopen dat de 2e week ook zo makkelijk gaat maar ben bang van niet haha. hoe is het met jullie allemaal? heb even geen puf om alles terug te lezen en op iedereen te reageren maar ga dat zeker nog op mijn gemakje doen vandaag of t weekend!

6. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Lief van je ikbenhet! Het was inderdaad goed nieuws. Van de twee grote restfollikels was er nu 1 'in elkaar geklapt' dat was duidelijk te zien op de echo dus daar heb ik geen last meer van.

De andere was geslonken naar 17 mm (ipv 21) wat daar nu verder mee gebeurd weet ik niet zeker.

De follikel waar het om draaide is gegroeid naar 16 mm. Dus groot genoeg. Morgen avond pregnyl en maandagmorgen inseminatie. Altijd fijn als die weer in de agenda staat :) Ik hoop gewoon dat ik vanavond mijn aller- allerlaatste spuit Puregon ooit mag zetten ;)

Ik ben ook benieuwd beschuitje, een kuur zal je niet krijgen denk ik... Dus waarschijnlijk advies, rust, stomen en uitzieken?

Stephaniee ook beterschap!! Lekker rustig aan doen dit weekend!

Mama Lucy dat geeft weer lekker onzekerheid he? Je gaat in de wachtweken toch achter alles iets zoeken, al wil je dat niet! Sterkte ermee en vooral veel beterschap! En stiekem hoop ik gewoon met je mee hoor!

Kriti hoe is het met jou nu?

Ook voor alle andere meiden: een dikke knuffel!
    Ik ga maar even genieten van nog 3 dagen níet op het wachtbankje! Hahaha

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hai meiden..
    Jeetje wat ben ik onzeker! !!! Sinds gister wat last van mn buik en onder rug. . Leek weg te trekken naar vandaag wel echt last van.. zondag zit ik 2 weken na de pregnyl. . Ohh wat baal ik en ben ik bang dat ongi er aan komt. ..
    Misschien toch morgen ochtend maar een testje wagen? Alleen dat durf ik niet zogoed.. bah getsie

Sorey voor dit egoo bberichtje! !!

Meiden hoe gaat het nu.
    Uad wow yes weer bijna op dat verdomde wachtbankje..
    En andere meiden Beterschap! !!

Xxx

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Even kort want ik lig op de bank... Doktersassistente zei dat ik vooral moet stomen, liever niet teveel paracetamol, en ik heb een goedje voor het hoesten gekregen.. De assistente van onze apotheek deed zo vaag Pfff heb voor de zekerheid het ziekenhuis nog gebeld. Ik wil toch niks innemen dat schadelijk kan zijn mocht ik zwanger zijn. Ik voel me vreselijk huilerig, baal dat ik juist nu ziek ben. Oh ja ik heb ook zoutoplossing en neusspray met zout. De gewone otrivin mag dus ook niet. Ik vind deze alleen veel minden goed werken. Ben er goed saggo van moest 33 euro betalen..

Ik heb nog even nagevraagd over die kokhalsneigingen of dat met puregon te maken kan hebben, maar dat staat er niet bij. Wel staat bij tyrax ( dat heb ik ook sinds kort voor schildklier) dat je ervan kan overgeven. Ik vermoed dus dat het daarvan komt.. Ik voel me zielig vandaag...😭 Ik probeer later echt op jullie te reageren hoor .

9. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Ups and downs.. duim voor je!!

Beschuitje.. beterschap!!

Stephie.. lastig he meid die onzekerheid succes ermee en hoop het beste voor jou!!

Fijne avond meiden!
    Hier willen vanavond vrienden op visiete komen zij is zwanger nooit meer gevraagt hoe t hier gaat en ma over haar buik wrijven en kijken of iedereen t wel ziet pff geen zin dus ga even wat bedenken haha..

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Smoesje moet kunnen..

11. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Daarom komt goed haha :D

12. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Succes steffie!! ;) omdat je mijn 2e naam draagt :p

13. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Stephie.. hahah lache he! Ma helaas heeft manlief met ze afgesproken hij zegt dit kunnen we niet maken ze vragen t al weken! Dus ik heb m goed hange pff!!

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

Apr 16, 2012
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    kriti, wat heftig… blijf vooral bij ons! En zoek er een ivf clubje bij, dat is misschien ook wel fijn. Dikke knuffels voor jou, mies!!! xxx

Stephanie, hopelijk viel het mee… Wat een ellende soms he, zwangeren? Vooral als je het ze niet zo erg gunt, hihi

15. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

Apr 16, 2012
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, getver, wat vervelend, de misselijkheid zal inderdaad door die medicijnen komen. Ik heb het ook wel eens gehad van medicijnen, heel naar. Als je kriebelhoest hebt, ook de hele dag sabbelsnoepjes nemen (dropjes, antaflu, dat soort spul), helpt bij mij altijd heel goed!!

Mamalucy, beterschap!!! En ja, je hoopt bij alles dat het een goed teken is. Ik heb mezelf zo gek gemaakt in het verleden!

16. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    stephie het is inderdaad een hoop geld wij hebben dit ook niet zo snel op de bankrekening (dus dan wordt het een beetje lenen of zo iets)
    daar kom je ook niet echt snel aan met de vier euro die ik per uur verdien de salaris ligt hier heel laag (we hebben het geluk dat wij geen huur hoeven te betalen want man is al 20 jaar geleden begonnen met het bouwen van zijn huis. We zullen nu gewoon heel erg zuinig moeten doen (deden we al maar nog meer, keen kerst cadeau's geen nieuwe kleren en veel thuisblijven want de bezine is ook aardig duur). Wel spannnend morgen je nod heb je vandaag al gestest anders suc6 morgen

We gaan zeker wel voor ivf weet alleen nog niet nu gelijk of 1 maand wachten heb wel zoiets nu heb je niet zoveel pogingen om te doen omdat het zoveel kost maar we moeten maar positief blijven en hopen dat het bij de eerste keer raak is (ga er maar vanuit het gaat de derde behandeling worden die deze gynecoloog doet en dat drie keer scheepsrecht is;). Heb wel een paar boekjes op internet besteld dus die stuurt mijn moeder op.

Beschuitje voel je je al weer een beetje beter ik had het tijdens de eerste iui ook had toen een dubbele dosis pregnyl was daar ziek van en is toen gebleven (want toen was ik zwanger) en de klachten namen niet af en was zwanger (ik hoop dat het voor jouw toch goed nieuws betekent dat je nu al niet lekker bent) O zie nu dat je er ook ziek bij bent hopelijk werkt de neuspray en het stomen en voel je je snel beter Kruip lekker onder de dekens

Mama lucy ook ziek ziek het heerst wel in nl (jullie zijn bijna allemaal grieperig) maar hoop voor je dat dit ook een goed teken is

ups an down fijn goed nieuws en geniet maar even nog van het niet wachtbankje en duimen dat dit je laatste vervelende wachtbankje gaat worden en suc maandag wordt dit nu je derde iui (zo ja we gaan voor drie keer is scheepsrecht) Ging je laatste pregnyl injectie goed gisteren

Stepahnie heb je er nog goed doorheen geslagen (je visite van gisteravond je moet maar denken dat heb je weer gehad en de volgende keer kun je wel een smoesje bedenken omdat ze nu gisteren al zijn geweest)

meiden dankje wel voor jullie lieve reacties

fijne weekend hopelijk knappen de zieke meiden snel op

veel liefs kriti

17. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Stephie het is nu ook gewoon heel spannend! Je kan er vandaag natuurlijk een testje aan wagen, maar als deze omo-wit is dan ga je er maandag waarschijnlijk nog een doen en blijf je toch hopen dat het te vroeg was.
    Het geeft dus niet echt zekerheid... Sterkte meid!

Stephanie, bezoek toch goed gekomen? Vervelend altijd die situaties! Nu ben je er voorlopig even vanaf!

Beschuitje al weer wat opgeknapt? Beterschap hoor! Ook voor jou natuurlijk mama Lucy!

Hoe is het met jou zelf Saar? Veel aan het klussen om er toch wat van te maken deze maand?

Kriti ik vind het zo sneu voor je! Das echt niet leuk als je er zo zuinig aan moet doen. Je wil ook wel afleiding en dat lukt dan gewoon niet! Ik snap helemaal dat je sowieso voor de IVF kiest. Succes met je beslissing vanaf wanneer!
    Had gister de laatste Puregon spuit, vanavond de pregnyl. Ik ga inderdaad voor drie keer scheepsrecht!

Na mijn afspraak gister wist ik het zeker, ik wil overstappen. Onze afspraak bij medisch centrum kinderwens is gemaakt!
    Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger mag afbellen, maar anders gaan we vanaf de volgende ronde daar naartoe. Kwam nu ook goed uit want mijn ziekenhuis doet gewoon geen FM en IUI in december!! Dus zou toch al een maand kwijt zijn.
    Spannend, spannend!

Fijn weekend meiden!! Dikke knuffel

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Stephaniee hoe is je avond geweest, is het uiteindelijk nog wat meegevallen of niet?
    Kriti kon je nu maar ergens een leuke geldprijs winnen he meid. Het is oneerlijk dat het zo duur is. Het heerst heel erg in Nederland hoor, dat klopt. Ik heb nu denk ik een ontsteking in mijn neusholte. Het doet erg zeer als ik mijn gezicht aanraak. Ik ben veel aan het stomen en spoelen. oohh wat baal ik ervan.

19. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik heb niet durven testen wacht tot dinsdag. . Nog steeds last van mn rug maar heb heel de dag in een winkel gestaan.. als zwarte piet ik reageer vandeweek ff .. morgen ook de hele dag pietje spelen! Xxxx

20. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Beschuitje voel je je al beter? Ik hoop het voor je!

Stephie knap dat je wacht tot dinsdag hoor! Wel fijn als afleiding dat zwarte pieten! Maar misschien toch ook steeds een confrontatie met je eigen grote wens?

Ik ben klaar voor morgen ;)
    Kwam deze nog tegen, vond hem erg goed!
    Speciaal voor de wachtbank meiden!

Attached Files:

Share This Page