Puregon en IUI

Discussion in 'MMM clubs' started by Aster14, Sep 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Inseminatie is goed gegaan ikbenhet. Alleen heb ik sinds vanmiddag echt erge buikkramp. Ik vind het maar niks. Het wordt wel wat minder maar ik kan amper normaal lopen. Hoop dat het morgen over is!

Geduld hebben dus voor jou? Ik hoop dat ze lekker groeien. Op naar donderdag!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Fijn dat het goed ging upsanddowns ! Ik had dat ook die krampen. Morgen weer over hoor!

3. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks beschuitje!! Das toch weer wat geruststelling zo voor het slapen gaan :)

Trusten allemaal en droom lekker Stephie ;)

4. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Wat vervelend ups and downs, hopelijk is het morgen over! Het lange wachten is begonnen...

Truste meiden!

5. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    GEFELICITEERD STEFFIE :D, ik duim voor een mooie plakbaby voor jouw. Geniet van je zwangerschap en nu maar wachten tot 20 december voor je eco. Hopelijk volgen er hier snel meer

ups and downs fijn dat de echo goed is gegaan wel vervelend van de krampen gaat het nu al weer beter jij gaat wel voor drie keer is scheepsrecht he

ik ben het hopelijk is je fm donderdag beter en zijn ze mooi gegroeid (zo zie je maar elke cyclus groeien ze anders)

stephanie fijn dat je visite wel goed ging suc 6 het laatste weekje op de wachtbank (duim voor je dat je je naamgenootje van hier na doet en een mooie uitslag krijgt)

beschuitje vervelend dat je nog steeds ziek bent ging het werken wel goed gisteren

fijne dag
    veel liefs
    kriti

6. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Kriti.. dank je wel meis.. hoe is het met jou?
    Fijne dag allemaal

7. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    als eerste: stephie gefeliciteerd!! super meid! geniet ervan!! besef je het al een beetje? ik hoop op een fijne zwangerschap voor je en over 8 maandjes een prachtige baby :D

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    ups and downs welkom op het wachtbankje. zijn de krampen weer wat gezakt? ik hoop het wel voor je! ik heb dat de eerste keer na de inseminatie ook een dag gehad.

ikbenhet ik hoop op een mooi gegroeit eitje voor je donderdag :)

stephanie hoe gaat het daar? ook in de laatste wachtweek toch? ga je wachten met testen na nod? bij mij begint het nu wel te kriebelen ;)

beschuitje ook al de 2e wachtweek zie ik! hou je het vol? en ben je alweer wat beter? hier heeft het gelukkig maar een dag geduurd.

saar hoe is het met jou? heb even geen idee waar jij in je cyclus staat sorry. ben je ook al aan het wachten?

aster hoe gaat het met jou?

nog even voor stephie: geniet er vooral van! het is je gegund en inderdaad iemand moet de eerste zijn. voor mij geeft het een mooi voorbeeld dat dit ellendige traject uiteindelijk beloond word met iets heel moois!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ha meiden, ik heb nog niet gewerkt. Vandaag ook nog thuis. Morgen ga ik het weer proberen. Hopen dat het dagje vandaag nog mee helpt aan extra genezing. Ik voel me nog niet helemaal top eigenlijk,maar ja ik ben niet zo'n thuiszitter van het werk.
    Hier inderdaad in de tweede wachtweek. Ik merk dat ik nu af en toe wel wat krampjes ga voelen. Beetje ongesteldheidsgevoel maar dan veel lichter. Ik heb dit keer totaal geen idee of het gelukt kan zijn. Zou wel heel top zijn natuurlijk, maar ik reken maar nergens op.
    Ik wacht in ieder geval sowieso tot zondag en als ik het red dan tot woensdag. Dan weet ik het iets zekerder. Ik hou er niet van om te testen en dan eigenlijk nog niet zeker te weten. Dan maar liever nog even wachten.
    Upsanddowns hoe is het met de krampen? Geen last meer?

10. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Mama lucy.. afgelopen zondag week geleden indd de pregnyl gehad het begint zekee te kriebelen haha! Soms wat gekke gevoelens in mn buik en mn hondje hangt vandaag de hele dag aan me ik was aan t werk en ma op schoot wille springen en piepen heel raar! En tja die zere borsten geen idee waarvan!! Ik weet niet zo goed wanneer ik kan gaan testen dames? Of wanneer ik precies ongi zou moeten worden ik werd t nooit vanuit mn zelf dus tja..

11. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Beschuitje.. wanneer had jij nou de pregnyl gezet dan?

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Vorige week zondag iui en de pregnyl vrijdagavond ervoor.. Weet de datum even niet heb geen agenda bij de hand

13. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Okee wanneer ga jij testen?

14. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks ikbenhet, beschuitje en mama Lucy, inderdaad weer op het wachtbankje!
    Voor het lijstje: mijn NOD is 16 december
    Fijn hoor ;) Maar net als jullie zal ik het wel weer overleven hihi.

De trend is gezet, dus vanaf nu iedereen zwanger!!

Wat ben ik toch blij met jullie, om te horen dat jullie ook krampen hadden en dat het weer overging! Ik had dit de eerste 2 keer helemaal niet niet dus schrok er best van. Het is vandaag al weer stukken minder, nog niet helemaal over. Lekker vanuit huis aan het werk! Het gaat dus alweer een stuk beter!

Stephie, lekker gedroomd vannacht :)? En ik ben het eens met mama Lucy, het geeft me hoop!

Beschuitje, ik herken het hoor, niet te vroeg willen testen! Maar puntje bij paaltje hou ik het niet altijd vol haha. Succes met wachten!! En snel echt opknappen hoor. Ik had het vorige cyclus ook, een week na de IUI. Ik was zo bang dat het een negatieve invloed zou hebben. Maar goed, dat zal niet het geval zijn!

Stephanie oh ja, de vrienden over de vloer. Fijn dat het goed is gegaan! Als je vorige week zondag de pregnyl hebt gehad, heb je 36 uur na de prik je eisprong gehad. Als je vanaf dat moment 14 dagen erbij optelt, zit je volgens mij goed om te testen!!

Voor alle meiden die de tweede week zijn ingegaan; veel afleiding toegewenst. Die valt altijd zwaarder dan de eerste week!

Aster en Kriti ben benieuwd hoe het met jullie gaat, met keuzes en de eerste IVF ronde!

Knuffel!

15. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Ups and downs.. dank je wel meid jij ook sterkte op t bankje.. drama week de 2e week haha! Haha de een zeg na 10 dage is pregnyl uit je lijf ander 15 dagen haha

16. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Zo stom trouwens toen ik toen kort zwanger was heeft mn hondje ook zoveel aandacht van me gevraagt en vandaag weer hij piep al als ik weg loop haha.. hoeft niks te betekenen ma vind gek haha

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik test altijd op zijn vroegst twee weken na de iui. Dus op z'n vroegst test ik aanstaande zondag, maar liever nog woensdag. Ik mag officieel pas op dag 17 testen.

18. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Beschuitje.. oh oke nja ik heb ook geen iui he! Heb t zkh gebelt en ik mag zaterdag testen ze zeg dan moet de pregnyl wel je lichaam uit zijn..

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Spannend hoor !!

20. stephaniee

Nov 4, 2013
    95
    0