Mamalucy, ik zit nog op het wachtbankje om te mogen beginnen met de iui! Maar kan niet lang meer duren, ik moet voor de kerst wel gebeld worden. Ik zit nu met mijn hoofd even bij andere dingen, hoop gedoe met een rechtszaak. Ik heb trouwens heel veel krampen na de hsg, herkent iemand dat? Het is nu al twee weken geleden.
Hai meiden Het begint langzaam door te dringen hier.. Eerste kwaaltje : hele gevoelige (lees branderig) borsten. .ene keer meer dan de andere keer.. vanacht kon ik niet op rechts liggen. . En ik ben een buikslaper :-o dus best lastig hihi. Gister avond zijn we naar mijn moeder gegaan.. Ik had een foto van de eersrs test in een foto lijstje gedaan met het gedichtje Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien Als ik in augustus ben Geboren Mag ik dan in dit lijstje Misschien? we hebben geproost met kinder champagne haha Ze moest eigenlijk alleen maar lachen en vind het heel gaaf dat het eindelijk is gelukt Vrijdag zijn schoonouders aan de beurt Ik slaap trouwens nog steeds slecht..geen idee waarom. Hoe gaat het met jullie meiden? Hoop dat er snel meer volgen.. Willen jullie trouwens dat ik hier blijf schrijven? Xxxxx dikke digiknufff
stephie wat een leuk cadeautje voor je moeder! en ik vind het gezellig als je hier blijft schrijven saar ik heb ook zeker 2 weken last van krampen gehad na de hsg. ook bijna een week licht bloedverlies gehad. jij ook? een rechtszaak is niet leuk! snap dat je daar je hoofd vol van hebt. ik heb de testkriebels! vanochtend snel doorgespoeld haha probeer het zo lang mogelijk te rekken. maar ben benieuwd of ik het tot zaterdag vol ga kunnen houden. bij ons op het ziekenhuis krijgen we 14 dagen na de iui een bloedtest. bij mij valt nu al 2x het weekend ertussen dus moet ik iets langer wachten. maar kan wel thuis al testen eventueel. na 10 dagen zou de pregnyl eruit zijn, heb dit vorige maand getest met zwangerschapstesten en vanaf dag 9 kon ik geen streepje meer turen maar ligt er natuurlijk ook aan hoeveel pregnyl je gespoten hebt.
Mama lucy.. spannend he ik mag ook zadag al testen ma t kriebel behoorlijk haha week gaat niet zo snel nu!
Spannend meiden, moeilijk! Ik was helemaal verbaasd vanochtend... Zag ineens bloedverlies. Ik nog eens kijken: huh, dat zou betekenen dat ik een cylus heb gehad van 31 dagen?? Terwijl normaal vijf maanden geen uitzondering is? En dat zonder hormonen! Misschien hebben alle hormonen mijn cyclus aangezwengeld? Hoe dan ook, ik ga deze cyclus maar weer eens proberen mijn eisprong op te sporen, wie weet!! Haha. Moet toch nog even wachten op de iui. Lucy, nu weet ik dus ook waar mn krampen vandaan kwamen, hihi, oeps.
Hier ook al testsdrang.. Ik mag zondag pas... Heb brandend maagzuur, weinig trek in brood en ook vandaag doorzichtig slijmerige afscheiding ( sorry for details..😊 meestal heb je dat rond de eisprong toch..?
beschuitje dat heb ik afgelopen week ook een dag gehad! laten we hopen dat het een goed teken is. saar jammer dat je ong. bent geworden maar wel fijn dat je nu een korte cyclus hebt! mag je nu ook beginnen met spuiten? ik twijfel of ik er morgen een testje tegenaan gooi, vind het echt wel spannend worden.
Jullie maken het spannend dames! En wat betreft testen mama Lucy, je moet echt doen waar JIJ je goed bij voelt! Mijn duimen draaien voor jullie! Saar, eindelijk een 'normale' cyclus, op naar de volgende ronde? Ga je nu beginnen met iui? Hier nog bezig met puregon prikken, morgen follikelmeting. Ben benieuwd. Fijne avond! X
Neeeee, mag nog niet beginnen, ik sta nog op de wachtlijst voor de iui, dus wordt echt pas janurai. Maar als mijn cyclus nog een keer zo goed gaat, probeer ik het gewoon op de natuurlijke manier deze ronde Ikbenhet, hoeveelste fm is dit? Mamalucy, als het lukt, even geduld hebebn, zoals beschuitje zegt. Dat testen maakt je alleen maar onzekerder. Sterkte, lieve meiden, met wachten! Ik kijk lekker Bridgte Jones voor de honderdste keer, hihi
Meiden heb miss een hele stomme vraag.. ik werd nooit ongi uit mnzelf dat werd altijd opgewekt ma hoe kan ik nu mn NOD berekenen?
Saar, vandaag 2 follikelmeting, zit nu op dag 13. Stephanieee, als je uit gaat van afgelopen cyclus dan tel je vanaf je eerste dag van je menstruatie 31 dagen erbij op. Het is echter wel lastig, want wie zegt dat je volgende menstruatie ook over 31 dagen komt. Lastig he zo'n onregelmatige cyclus...ik heb het ook gehad en vond die onzekerheid verschrikkelijk!
Ikbenhet.. ja dat is echt lastig denk dat ik ma gewoon zadag ga testen want op mn menstruatie wachten hou ik niet vol omdat ik niet weet wannerr haha.. zkg zei wel je word zoiezo ongi als je niet zwanger ben mja.. spannend voor je ikbenhet.. duim voor je
Meisjes vandaag nog een testje gedaan... en duidelijker kan geloof ik niet.. (foto in album) 5-12 een mooi sinterklaas kadootje vind ik zelf. Ook denk ik aan jullie! Ik heb mij gister aangemeld bij moeders voor moeders. Mijn duimen blijven draaien voor jullie! Xxxx
Nou dames hier 11 dagen na de pregnyl werd vanmorgen wakker en moest gewoon testen kon t niet laten het is een heel licht streepje miss de pregnyl ofniet ik weet t niet ma maak op de meeste sites uit dat 10 dagen na de pregnyl t wel uit je lichaam zal zijn ik doe overmorgen nog ma een testje..
Stephie, inderdaad een mooie test meis! Mooiste cadeautje wat je ooit van de Sint hebt gekregen zeker 😉 Stephanieee, spannend zeg. Dacht dat je menstruatie begonnen was? Hier vanmorgen een follikelmeting gehad. Follikels waren nog niet heel erg gegroeid. Grootste was 11 mm. Baarmoederslijmvlies was wel mooi, nu 7 mm. Zondag weer terug!