Hai meiden, Het is alweer een paar dagen na de IUI. De krampen zijn gelukkig sinds woensdag helemaal weg getrokken. Daar ben ik blij mee. Verder ben ik weer begonnen met de lutinus (een ander merk van de utrogestan) en dat geeft helaas weer lekker veel zooi daar beneden Verder alles zijn gangetje haha. Stephanie wat spannend!! Hopelijk ga je Stephie achterna natuurlijk. Je begrijpt nu wel wat beschuitje bedoeld zeker, het geeft eigenlijk alleen maar meer onzekerheid vind je niet? Saar als je nu al ongi bent geworden, krijg je dan geen voorrang voor de IUI om deze cyclus niet over te hoeven slaan? Er zelf wat ovulatie testjes doen kan natuurlijk nooit kwaad Hoop dat de rechtszaak snel voorbij is! Stephie wat goed dat het doordringt hihi. En mooie test hoor!! Heel blij dat je voor ons in een fles gaat plassen hahaha. Mama Lucy is het met je testkriebels? Hou vol meid! Nog 2 nachtjes Ikbenhet stiekem jammer dat ze niet zo snel groeien hè? Maar ze nemen de tijd om zo voor jou een beebje te kunnen maken! Zondag zijn ze vast goed gegroeid en dinsdag de IUI. Blijf met je meeduimen! Fijne avond allemaal!! X
Ups and downs.. nja word er nog niet echt onzeker van vind t heel spannend we wachten t nog even af kreeg gewoon zon drang om te testen.. Slaap lekker allemaal
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor Stephanie! Die drang kennen we allemaal hihi. Ik zal voor mezelf spreken dat ik daarna dan nog steeds dacht bij omo wit; misschien over twee dagen. En bij een licht streepje; misschien toch van de pregnyl. Dus dat ik er dus nooit wat mee opschoot haha. Nog twee nachtjes slapen en dan hoop ik gewoon op een donkerdere streep voor jou! En voor mama Lucy natuurlijk.
UPS and downs...inderdaad een beetje jammer dat m'n eitjes zo langzaam groeien, maar ja...ik kan er niks aan veranderen. Op naa zondag 👍 Jij op het wachtbankje...fijn dat de krampen weg zijn gegaan. Waarvoor gebruikt je die medicatie? Voor een evt innesteling? En gebruik je die nu voor het eerst? Stephanieee..oh meid. Ik hoop voor je dat je gauw een mooie test hebt. Hoeveel dagen na pregnyl zit je nu? Mama Lucy..hoe is het met jou op het wachtbankje? Welterusten voor straks allemaal! 😘
Ups and downs.. haha weet ik meid, wachten duur lang he bah.. Ikbenhet.. dit was mn 11e dag na de pregnyl en 28e dah na mn eerste menstruatie dag..
Beschuitje.. ah wat vervelend voor je meid en indd dat op sinterklaasavond! Sterkte.. en hoop dat je gauw verder kunt met de volgende ronde!!
Beschuitje, wat naar Sterkte, meis, en dikke knuffel voor jou! xxx Upsanddowns, heel herkenbaar, daarom test ik ook niet meer vroeg nu. Het maakt me alleen nog onzekerder.
Beschuitje.... Dikke digiknuf voor jou! Echt heel vervelend Sterkte dit weekend meid. En nu? Zaterdag weer beginnen met spuiten of eerst afspraak in het ziekenhuis? Ikbenhet de Lutinus is inderdaad voor mijn baarmoederslijmvlies. Dat is vaak aan de dunne kant. Vandaar de vaginale tabletten. Heb het de vorige cyclus met een paar extra pregnyl spuiten gedaan. Maar dit heeft wat mij betreft niet het gewenste resultaat opgeleverd, want ik had vanaf 9 dg na inseminatie al bruinverlies. Dus heb ik zelf geopperd om weer met de pillen te beginnen.
Meiden de menstruatie is hier in alle hevigheid losgebarsten. Ik ga zondag weer puregon spuiten en de 16e eerste echo. Ik schat in rond kerst de laatste keer iui. Op hoop van zegen maar...
Beschuitje...wat balen zeg!! Hoeveel dagen na pregnyl werd jij nu ongesteld? Ik hoop dat je gauw de moed weer verzameld om verder te gaan! Ik hoop voor jullie dat de laatste iui een succes word. Heb je al een gesprek gehad over een eventuele volgende stap? Xxx
Eind januari hebben het eerste ivf gesprek al gepland. We gaan nu in december de laatste iui nog proberen te doen.
Inderdaad snel beschuitje! Ik hoop dat de ivf niet nodig zal zijn 😉 wie weet... Succes met prikken maar weer! X
Hier wel hoor ik ben het.. net ons eerste kadootje gekregen van mijn moeder. 2 rompertjes met tekst ik vin jou liev mama en ik vin jou liev papa En een 9 maanden boek om in te schrijven. Heel leuk Jou weekend ook goed?
Hee meiden.. hoe is het hier? Vanmorgen een test gedaan van cleaur blue en die geeft aan zwanger 1-2 weken.. kan t niet geloven haha mocht vandaag testen bij nog geen menstruatie van t zkh!
Joepieeeeeee! Wat goed! Gefeliciteerd... De babyboom is van start gegaan hier 😀 Ziekenhuis al gebeld?