Ikbenhet.. dank je wel meid! We gaan maandag t zkh bellen,gister en eergister al een licht positieve test en die digitale van vandaag kon er niet om liegen ! Fijne avond meiden..
kom weer even spieken bij jullie Beschuitje inderdaad geen leuk sinterklaas cadeautje veel suc6 met je laatste iui poging en ik duim voor je dat je ivf helemaal niet nodig hebt. Ben je verder weer helemaal beter (je was toch ziek) ups an downs gelukkig dat je krampen helemaal weg zijn. MOcht je anders niet vaginale creme proberen i.p.v. vaginale tableten (de tweede keer had ik er veel minder last van, alleen je menstruatie is anders) Stephie wat een leuke cadeautjes heb je al goed. Hoe voel je je verder heb je al meer zwangerschapsverschijnselen. stephanie gefeliciteerd (had je het toch bij de juiste eind , omdat je hondje al veel naar je toe kwam) Hopelijk is het een mooie plakbaby en kan je over acht maanden je wondertje bewonderen ik ben het suc6 met je fm morgen en hopelijk krijg je te horen wanneer je iui plaats zal vinden deze week Saar jammer dat je menstruatie is doorgebroken hopelijk wordt je snel gebeld voor de iui (hopelijk wordt je voor volgende menstruatie gebeld zodat je dan gelijk kan gaan beginnen en niet langer hoeft te wachten Mama lucy suc6 op het wachtbankje hier nog geen nieuws we moeten deze week de dokter bellen om te zeggen dat we gaan beginnen met de ivf zodat hij de medicijnen kan bestellen. Morgen mijn laatste dagje werken en dan stop ik er effe mee het wordt toch wel druk en wil effe een paar dagen vrij (heb helemaal geen vakantie gehad dit jaar) voordat we echt met de ivf gaan beginnen (helaas moet er ook een grote schoonmaak gedaan worden maar wel weer leuk daarna de kerstboom op zetten ) want daarna al weer injecties (had daar de vorige keer toch wel last van en het vaak bezoeken van de dokter is ook wel zwaar en sowieso moet ik na terug plaatsing twee weken stoppen met werken. Kan altijd alles goed gaat weer in februari gaan werken) veel liefs
Gefeliciteerd, Stephanie! Kleine update van mij tussendoor! Ik ben vanochtend bij de gyn geweest. 12 follikels zijn rijp, dus vanavond Pregnyl gezet en aankomende maandag 08.30 uur is de punctie. Ik ben enorm bang, maar het gaat vast wel goed komen! En dan hopelijk met Oud & Nieuw gewoon zwanger!
Hier nog geen echte symptomen. . Maar ben ook lekker rustig . Niet veel te doen.. kan lekker alles op mn gemak doen en bekijken. Had wel afentoe wat trekjes en wat gevoelige borsten.. Stephanie gefeliciteerd. . Ik had wel een berichtje verwacht... Meiden allemaal veel succes met de behandelingen! Xxx
Joepie Stephanie wat super!!!! Gefeliciteerd meid Nou ik zei al vanaf nu maar iedereen zwanger! Hoe voel je je? Dan hopen we dat jij de volgende bent mama Lucy, sterkte nog!! Ikbenhet succes morgen! Ik hoop mooie follikels. Beschuitje alweer begonnen met spuiten? Gaat het allemaal goed? Aster wat ontzettend spannend zeg maandag. Volgens mij is 12 echt een super goede score!? Ik ga heel veel aan je denken en hoop zo voor je dat het meevalt! Saar hoe gaat het? Je menstruatie al weer wat minder hevig? Lijkt me nu wat vreemd hier mee te lezen en jij wilt zo graag beginnen aan je nieuwe stap en nu moet je nog een cyclus wachten! Bah. Maar ik hoop gewoon dat je deze cyclus zwanger raakt!! Kriti wat een goede keuze om even te stoppen met werken. Jezelf echt even de tijd geven om alles door te komen. Heel veel kracht toegewenst voor de komende weken meid. Zonder je familie om je heen lijkt het me dubbel zwaar allemaal. Schrijf het maar lekker van je af hier als het nodig is! Stephie wat leuk zeg de eerste kadootjes! Je hebt het verdiend meid, geniet er lekker van. Fijn dat je nog geen lastigere kwaaltjes hebt als misselijkheid. Hopelijk blijft het je bespaard. 20 december is alweer een stapje dichterbij! Ik ben met de pillen gestopt. Heb vorige nacht wakker gelegen van de pijn. Zo er brandde het. Dat kan niet goed zijn dus ik heb ze niet meer genomen. Had geen zin om iemand proberen te bereiken vandaag. In ons ziekenhuis gaat dat niet makkelijk. Heb nu geen pijn meer en het voelt weer goed. Ik hoop dat de zes dagen voldoende waren. Ga maandag nog wel even bellen wat ze er van zeggen. Misschien toch nog een kleine spuit pregnyl. Het voelt rot omdat ik nu misschien deze kans verpest. Maar zoveel pijn hebben lijkt me slechter dan je goed voelen en dan geen medicijnen. We zullen het wel zien. Fijne zondag allemaal!
Stephanie gefeliciteerd hoor !! ( of had ik dat nou al gezegd Aster ik hoor heel graag hoe je verhaal is na de ivf. Ik heb nog geen idee hoe dat gaat. Ja wel een klein beetje maar hoor het graag. Die punctie lijkt me ook zo eng. Voel je nu ook dat er 12 eitjes zitten of heb je daar geen last van? Lijkt me dat je buik welopgezet is. Kriti neem je vakantiedagen op of stop je echt met werken? Ik snapt het niet helemaal. Even rust is altijd wel goed. Neem je tijd. Upsanddowns dikke knuffel. Hier vandaag met de nieuwe puregon beginnen te spuiten. Voor de mensen die ook spuiten. Gooi je dan die oude ampul weg die er nog in zit? Ik lees dat je ze een maand mag gebruiken. Ik heb al wel een nieuwe. Ik ben weer redelijk opgeknapt, maar voel me over het algemeen gewoon niet lekker. Ik heb gewoon erg veel last van alle hormonen en rommel in mijn lijf. Dat speelt ook mee. Heb veel huilbuien. Ik blijf maar gewoon werken, dan heb ik tenminste afleiding.
Dank je wel meiden vanmorgen nog eens getest met cb en positief! Hij geeft aan 1-2 weken ga morgen t zkh bellen.. ik heb soms iets in mn buik waarvan ik denk he dat heb ik nooit gevoelt ofzo en ben moe ik slaap nooit op de bank en ben gister zo weg gedommelt.. Meiden ik kan het nog niet geloven hoor ma ik hoop zo dat jullie ons snel volgen echt ik duim ook voor jullie
Beschuitje ik ga altijd verder met mijn oude ampul hoor. Dat spul is hartstikke kostbaar dus dat ga ik niet zomaar weggooien. Tenminste zo zie ik het En als je het gewoon in de koelkast bewaard kan het ook echt geen kwaad. Bij mij nog nooit mis gegaan in ieder geval. Eerste spuit goed gegaan? Dikke knuffel terug! Stephanie lijkt me fijn als je er wat van voelt. Lekker aan toe geven en slapen hihi. Voor mij voelt het ook echt als babyboom. Mijn vriendin heeft gisteren verteld dat ze zwanger is. Ook 1-2 weken dus die loopt tegelijk op met jullie. Hoop dat we allemaal snel kunnen aanhaken!
hier is iui-2 mislukt. het weekend al bloedverlies gehad en vandaag de uitslag van de bloedtest gekregen. niet zwanger helaas. na overleg ook besloten om er even mee te stoppen. even een maandje rust en op adem komen. ga wel wat clomid slikken zodat mijn cyclus niet helemaal plat komt te liggen. verder proberen we het even te laten voor wat het is. en dan hopelijk vol rust en positieve energie het nieuwe jaar in. ik ga daarom ook nog meer afstand nemen van het forum. in de hoop dat ik afleiding kan vinden in andere dingen. en er even zo min mogelijk mee bezig zijn. al kom ik hier zo af en toe nog wel spieken hoor meiden, in de hoop dat de rest mooi volgt en dat we snel allemaal zwanger zijn!
Wat een stilte hier meiden... hoe gaat het met jullie? Hier druk bezig met het kerstdorp hopen het snel af te hebben. Haha hadden er ineens weinig zin in. Dus ff gauw af maken. Dan is die weer mooi We zijn aan het denken het bv aquarium te verkopen. . Ivm ruimte voor de box.. huiskamer is niet heel groot. .
Mama Lucy wat balen joh!! Wat goed dat je even rust neemt. Dat gaan wij ook doen als deze maand niet lukt, dus vandaar nu de overstap naar een kliniek. Sterkte voor jou meid! En zie het niet als afstand nemen! Ik wil er soms ook even een dag niet te veel aan denken en dan ga ik ook niet het forum opzoeken. Iedereen moet voor zichzelf bepalen wanneer je wat kwijt wilt toch? Hier is de tweede wachtweek in gegaan. Ben ik nu nog de enige die in de wachtweken zit? Na mij heeft volgens mij niemand meer inseminatie gehad? Bij mij valt de tweede week altijd zwaarder maar de komende dagen ben ik weer weg voor mijn werk dus dat is lekker afleiding. Ik kom vrijdag weer meelezen. Knuffel voor jullie!
Ups and downs.. succes deze dagen met je werk en zeker op t bankje 2e week is ook t ergst dan kriebelt er van alles haha!
Hee meiden hoe is het hier? Vanmorgen nog een test gedaan dacht nog een keer en dan stop ik ernee dan is t gewoon een feit haha krijg 6jan een echo heel spannend..
Hai meiden.. Mama lucy heel veel sterkte en succes komende tijd. Geniet van wat je heb.. dikke kroel!! Morgen kom de mevrouw van moeders voor moeders. Ik ben heel benieuwd. Ik ga voor jullie plassen meisjes. . Ik denk aan jullie Xoxox
o aster zie nu pas dat je gister je punctie hebt gehad (als ik het eerder had geweten had ik je even suc6 gewenst) Hopelijk is alles goed gegaan en hebben ze mooie eitjes uit je fokkels gehaald (en hadden alle 12 fokkels een eitje) Doe rustig aan meid zal toch wel een hele ervaring zijn geweest die punctie worden de bevruchte embryo nu binnen drie dagen terug geplaats (zal dan donderdag zijn toch) beschuitje ik ben effe gestopt met werken ik kan niet echt vakantie nemen dus noem het voor mij zelf maar een vakantie (als ik wil kan ik in februari wel weer beginnen , dan hoeft de baas minder te werken) vervelend dat je zo last hebt van je hormonen door de medicijnen, laat die huilbuien maar komen. Veel suc6 met deze poging mama lucy vervelend dat de poging is mislukt hopelijk kun je er straks weer volop tegenaan na dat je even afstand hebt genomen ha ha stephie waar je nu al aan moet denken (weet je al of je aquarium gaat verkopen) ups an downs suc6 met hopelijk het laatste wachtweekje en kom je volgende week met goed nieuws wat zei de dokter dat je was gestopt met de ustrogeen krijg je nog extra pregnyl wel fijn dat je nu veel moet werken heb je effe afleiding stephanie nu mag je het wel geloven na al die positieve testen fijne avond veel liefs
Aquarium gaat waarschijnlijk wel weg. Tis niet zo grote. Maar toch ruimte voor de box. En volgens mij vind vriendlief het schoon houden ook niet meer zo leuk... haha