Hier is IUI 3 mislukt. Helaas gisteren al ongi geworden. Heel erg snel. Ben benieuwd wat ze daar in de kliniek over gaan zeggen. Voor mij geld hetzelfde als mama Lucy. Even een maandje rust en het zoveel mogelijk uit mijn hoofd zetten. Het ziekenhuis doet geen IUI en FM meer in december en bij de kliniek is mijn afspraak te laat om deze maand nog wat te doen. Even een maandje geen ziekenhuis en hormonen kijk ik ook wel naar uit. Ik kom dinsdag nog wel even vertellen hoe het intake gesprek was! Ik ben het even kwijt maar volgens mij zit er niemand op het wachtbankje nu? Stephie en Stephanie geniet van de komende tijd! Beschuitje, ikbenhet, aster, Kriti, saar en mama Lucy heel veel succes!
Hallo Meiden, Na 7 maanden aan de clomid gezeten te hebben, gaan wij nu mee doen met een project; dit project houdt in: optie 1 = verder met clomid. optie 2 = clomid met iui. optie 3; puregon optie 4 = puregon + iui. Je wordt ingeloot, en mag zelf niet beslissen in welke groep je terecht komt. Wij zijn vandaag ingeloot, en hebben optie 4 gekregen. Op clomid reageerde ik vrij normaal, maar nu ga ik dus spuiten. Ben benieuwd.
Ups and downs.. dank je wel jij sterkte en probeer een beetje te genieten van de rust nu!! Kim84.. succes ermee wanneer ga je beginnen?
wij krijgen donderdag eerst een echo, om te kijken of ik kan beginnen met puregon. Had deze cyclus namelijk al 2 x clomid genomen.
Kim wat is de reden voor dat project en waarom wordt er geloof in plaats van gekeken naar wat je lichaam nodig heeft? Ik heb ook Clomid gebruikt en nu twee maanden aan de puregon. De eerste spuit is eng, daarna gaat het vanzelf 😉
Ze willen erachter komen of het sneller tot een zwangerschap leidt, door eerder het vervolg traject te starten. Maar aangezien 7 maanden clomid voor ons niet gewerkt heeft, ben ik blij dat wij niet door hoeven te gaan tot maand 12. Als dit project succesvol is gaan vrouwen met gelijke situatie sneller het vervolg traject starten. Leek ons reden genoeg om mee te doen.
o nee he ups and downs wat een vervelend nieuws. Maar geniet zo ver het mogelijk is van even een maandje niks geen injecties dan kun je in het nieuwe jaar weer volle goede moed er tegen aan. Suc 6 dinsdag kim veel suc6 met je eerste poging beschuitje hoe gaat het nu met jouw ben je al weer druk aan het spuiten ik hoop zo voor je dat je niet door hoefts naar ivf ik ben het hoe gaat het met jouw ben je al weer met een nieuwe poging bezig ben het even kwijt mama lucy geniet zo ver het mogelijk is van een maandje niks zo kan je uitgerust beginnen aan een nieuwe poging steffie en steffanie hoe gaat het met jullie hebben jullie al wat meer zwangerschapskwaaltjes Aster hoe gaat het met jouw ik zie in je handtekening dat je een terugplaatsing hebt gehad, wat ververlend dat je nu overstimulatie hebt (hopelijk kan dat geen kwaad als je dat nu hebt voor de innesteling, ik weet niet hoe dat werkt) Suc6 in het wachtbankje rustig aan doen en hebt gelezen jezelf goed warm houden . Hier wordt ik maandag terug gebeld door de arts hoop ik om te horen wanneer we gaan beginnen veel liefs
Kriti.. spannend meid! Hier gaat t goed soms heel moe en soms veel energie haha verder voel ik me goed met soms wat rommeltjes in mn buik! Fijne dag allemaal
Hee lieve meiden, Ik ga dit topic verlaten. Ik sta nog op de wachtlijst voor de iui nu, dus ben nog niet eens begonnen, en nu zijn de eersten hier al zwanger! Tegen de tijd van mijn eerste inseminatie gaat het hier over luiers Het voelt niet zo bemoedigend. Dus ik ga er weer vandoor en wens jullie allemaal -van harte!- een spoedige zwangerschap. Houd moed! Bedankt voor het delen en steunen. Veel liefs, Saar
Jammer lieve saar.. maar ik snap je wel! Ook voor jou komt er een mooie tijd aan.. Iedereen hier veel succes en sterkte!! Het gaat goed hier.. veel last van lage rug pijn. En ben veel moe dat is het wel. Vandaag worden de flessen van moeders voor moeders gebracht. Dus dan ga ik voor jullie aan het werk Dikke kroel voor jullie! XxX
ups and down hoe was het bij de dokter gisteren saar hopelijk wordt je snel gebeld dat je mag gaan beginnen en ik wil je veel suc6 wensen bij je iui poging beschuitje wil je heel veel suc6 wensen vrijdag met je laatste iui poging wel positief blijven he meid hopelijk heb je die ivf niet nodig hoe gaat het met de rest hier viel het weer even tegen gebeld door de dokter en ik dacht deze maand nog te beginnen want moet op dag 21 al beginnen met medicijnen maar geen medicijnen is moeilijk te krijgen dus moet bellen wanneer mijn nod is zo dat ze meteen de medicijnen kunnen bestellen dus pas volgende maand beginnen met ivf (twee maanden niks kunnen doen valt even tegen veel liefs
Saar ik snap het helemaal! Ik hoop dat je snel kunt beginnen en vergeet niet, jou tijd komt ook. Ik duim met je mee. Beschuitje veel succes vrijdag! Vanavond pregnyl gehad?! Hoop dat het allemaal goed verloopt. Kim wat spannend zeg! Heel veel succes in dit traject en ook heel goed om mee te doen aan zo'n onderzoek. Kun je ook nog wat betekenen voor alle meiden in de toekomst! Kriti wat vervelend dat je nu nóg een maand moet wachten. Bah! Laten we er dan maar vanuit gaan dat het de volgende cyclus goedkomt. Stephie en Stephanie alle goeds voor jullie de komende maanden! Ook ik stop met hier meeschrijven. Ten eerste omdat het me goed bevalt om er wat minder aan te denken en niet steeds hier te kijken. Ik heb er echt heel veel aan gehad om alles te kunnen delen hier! Maar nu merk ik dat ik het fijner vond om wat afstand te nemen van alles. Ten tweede omdat we gisteren een heel fijn gesprek hadden en in januari met IVF gaan beginnen. Weer een hele nieuwe fase dus. Voor iedereen een dikke knuffel en ik denk dat ik hier vast af en toe ga spieken hoe dat het met jullie gaat!! X
Beschuitje mn duimen draaien... hier vandaag een mooie eerste echo gehad.. dikke kus! Denk aan jullie allemaal!
toch nog even spieken hier hoe gaat het met je beschuitje de eerste wachtweek is al weer bijna voor bij wel spannend hoor hopelijk kom je volgende week met positief nieuws wat zie ik nu bij je handtekening aster GEFELICITEERD (bij de eerste ivf poging geeft ons hoop voor diegene onder ons die met ivf gaan beginnen) Hoe voel je je aster, moest je nog lang in het ziekenhuis liggen voor je overstimulatie (wel fijn ondanks de niet fijne ivf poging een mooi kerstcadeautje) Ik duim voor je dat het een mooie plak baby is die je over acht maanden in handen mag houden \ Hoe gaat het met de rest fijne kerstdagen gehad? Veel liefs