Mijn eerste week is bijn voorbij inderdaad ! Vanavond voel ik allerlei krampjes enzo maar ja dat zegt nog niks natuurlijk... Hopen volgende week op goed nieuws. Jullie horen van mij 😄
hoi dames, ik kom hier even spieken.... t is hier rustig geworden. maar inmiddels wel 3 meiden zwanger zie ik. gefeliciteerd!! verder ga ik dit topic dan ook verlaten, want volgens mij heeft zowat iedereen aangegeven om hier te stoppen met schrijven. voor de zwangere onder ons geniet ervan! en voor de rest hoop ik dat jullie wensen snel uit mogen komen.
Bedankt voor alle lieve wensen! Ik wens iedereen hier ook van harte een zwangerschap en een kindje! xxx
Lieve meiden het lijkt er inderdaad op dat ik ongesteld aan het worden ben. Vanmorgen wat bloedverlies met afvegen en meestal is dat voor mij het begin. Ik twijfel nog wel een piep klein beetje, maar volgens mij is dat meer om mezelf voor de gek te houden. Ik laat natuurlijk nog definitief van me horen en ik kom ook nog wel af en toe hier kletsen hoor. Ik wens jullie allen een fijne jaarwisseling alvast !
Lieve meisjes. .. wat denk ik nog aan jullie! Het was zo 'gezellig' en nu lijken we uit elkaar te vallen. Ik hoop met recht op een vruchtbaar 2014 voor jullie allemaal! ! Ik zal blijven plassen voor jullie omdat ik weet hoe het is..! Ik gun het jullie ook zo erg!! ♥ de aller aller beste wensen voor het nieuwe jaar! ! En dat jullie wensen eindelijk eens mogen gaan uit komen! ! Ik mis jullie nu al.. dikke kroel en dikke kus voor jullie allemaal. . Dat verdienen jullie! ! X♥X
Hoi meiden als eerst wil ik jullie een gelukkig en gezond 2014 wensen dat al ons droom mag uitkomen , dat we allemaal een positieve test/ baby in ons handen houden dit jaar Beschuitje wat k.t dat je ongesteld bent geworden. Je gaat nu toch beginnen met ivf begin je gelijk deze maand (hier heb ik twee maanden gemist want de medicijnen moesten besteld worden en deze maand ook geen kans maar wel vast beginnen voor mijn ivf poging volgende moet hier namelijk al op dag 21 beginnnen met de injectie van deze cyclus voor de volgende maand. Dus 16 januari gaat het als alles goed is voor het echt beginnen. Krijg nog wel uitslag van de hormoon test die gelukkig wel kon doorgaan want ze waren drie dagen met kerst dicht maar gelukkig op dag 2 van mijn cyclus weer open (anders werd het weer een maand uitgesteld. Het duurt een week voor je de uitslag krijgt dat zou vandaag zijn maar reken wel extra dagen vanwege oud en nieuw en maandag zijn ze weer dicht vanwege 6 januari, dit is de dag dat de papas een kruis in de zee gooit zodat de mensen erna toe moeten zwemmen voor geluk (ik ga de zee niet in hoor). mama lucy ga je nu in januari weer beginnen met iui (je had toch stopmaand) Saar weet je al wanneer je moet beginnen met het spuiten voor je eerste iui (je moest toch opgeroepen worden) stephie/ stephanie/ aster: hoe gaat het met jouw heb je al weer een echo gehad en was alles goed (heb je nog veel zwangerschaps kwalen gekregen Ups and downs ga je nu ook deze maand beginnen met ivf Ik ben het hoe gaat het met jouw ga je weer een nieuwe iui poging doen veel liefs kriti
Hai kriti81 Met mij gaat het wel goed hoor.. Niet ziek ofzo.. Nu 9 weken zwanger. Eerste echo zag er goed uit. Morgen hebben we de termijn echo.. Hopelijk zien we dan wat meer dan de eerste echo ( dit was alleen een klein hoopje wat we zagen) Hopelijk nu wel een hartje te zien.. En als alles goed is worden we weg gestuurd naar de verloskundige.. Duim duim duim Hopelijk snel nieuwe zwangerschappen hier!! Ik duim voor jullie! Dikke kus voor jullie allemaal!!