Puregon en IUI

Discussion in 'MMM clubs' started by Aster14, Sep 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Stephie, ik snap wat je bedoelt 😉 Dat is idd een hele verbouwing. Als het zoveel tijd in beslag neemt is het inderdaad wel iets om over na te denken! Lastige beslissing...xxx

2. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    ups and downs dat is inderdaad geen leuke fokkelmeting:) hopelijk maken ze dit weekend een groeispurt komt het alsnog allemaal goed maandag ik zal voor je duimen groot gelijk een baaldag met chocola

stefie als je alleen met je badkamer gaat beginnen zal ik het alvast doen want is toch een hoop werk en dan kun je kosten een beetje verspreiden en hoef je niet alles in 1 keer te doen

ik ben het wat vervelend :(dat je nog steeds niets meer weet en weer twee weken moet wachten jij ook al aan de chocola ik krijg helemaal trek in chocola door jullie

mama lucy hoe was je iui gister gegaan

aster spannend morgen is het zover good luck

hier gister de hele dag last van mij buik verder niets nieuws vanavond naar het doopfeest van de twee kids van mijn schoonzus (dan zal er vast wel een chocolade toetje of iets anders lekkers zijn;) ha ha)

allemaal fijn weekend

veel liefs

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Aftellen is begonnen, tot 11 november dan krijg ik een bloedtest. Iui ging goed, zaadcellen waren ook van goede kwaliteit. Gisteren wat lichte krampen gehad verder nergens last van. Wel vreemd allemaal hoor!

4. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Sucses manalucy!! Ik heb ook last van krampen.. Geen idee wat het is.. Normaal ook vreselijk last van m'n borsten.. En dat is tot nu toe minimaal... We zullen het wel zien volgend weekend ..

En ja we moeten ook eerst wat 'sparen' nog dus gaan is vragen waaide oom denkt dat het ongeveer gaat kosten.. En wat voor idee hij er bij heeft.. Misschien kan de oplossing wel kleiner dan dat we denken.. Duimduimduim! Hihi

Hoe zit het bij jullie met tweelingen?
    Onze kans is dubbel zo groot.... Mijn oma en mijn vriend zijn oma waren allebei van een tweeling...

5. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Wat spannend mamalucy, vond je de IUI op zich meevallen? Ik zal voor je duimen meid!!!

Stephie86, ik heb van jongs af aan altijd gedroomd dat wij een tweeling zouden krijgen. Ik ben eigenlijk 1 van een tweeling (mijn moeder is vroeg in de zwangerschap 1 vruchtje verloren) en mijn schoonvader is 1 van een tweeling. De kans zit er dus in 😉
    Hoe zou jij het vinden om een tweeling te krijgen?

Fijn weekend!!!

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Even een egoberichtje, meiden..
    Ik heb vanochtend getest (12dpo) en echt omowit! Met de zaadkwaliteit van mijn man hadden we dat natuurlijk kunnen verwachten. Ik gok dat wij het nieuwe jaar gaan starten met ICSI.
    X

7. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja maar Aster, is het niet nog veel te vroeg? Kan het niet nog steeds?

Stephie bij mijn man zitten veel tweelingen in de familie en hij is er zelf ook 1 van een tweeling. Wij hopen het heel erg!

Mama Lucy fijn dat alles goed ging en dat je je goed voelt nu. Heel veel succes en sterkte op het wachtbankje...nog een week samen met Kriti.

Kriti, last van je buik? Iets om je zorgen over te maken? Hoop het niet. Veel plezier op je feestje vanavond!

Pff het zit je niet mee ikbenhet! Ik hoop gewoon dat je ongie heel snel komt!! Zou ook echt klaar zijn met het wachten en me stiekem zorgen maken over wat dat zegt over een volgend ronde. Maar goed, ze houden ons zo in de gaten, vruchtbaarder dan dit kunnen we niet worden met al die hormonen ;)

Fijn weekend allemaal!!

8. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    #108 Stephie86, Oct 26, 2013
    Last edited: Oct 26, 2013
    Ik zou het zeker wel leuk vinden.. maar zal er wel aan moeten wennen denk ik.. ach als ze maar gezond zijn toch. .. :)

Later meer sorry heb visite..

9. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Ups and downs, ik ben het wachten inderdaad zat. Ging in jan 2011 naar het ziekenhuis vanwege een onregelmatige cyclus (PCOS), hiervoor kreeg ik clomid. Echter had ik hierdoor vaak overstimulatie. Heb het wel een jaar gebruikt, tot afgelopen januari. Daarna waren mijn cyclussen uit mezelf tot grote verbazing redelijk regelmatig. Zo tussen de 26 en 32 dagen. Ik vond het heerlijk om eindelijk te weten wanneer ik ongeveer m'n menstruatie kon verwachten. En nu...nu we eindelijk een volgende stap mogen zetten...laat het weer op zich wachten. Maar ja, ik kan er niks aan veranderen momenteel.
    Ik hoop heel erg dat m'n cyclus met de puregon en pregnyl weer wat regelmatiger word...

Hoe is het bij jou nu?

Aster, wat balen van je negatieve test...😥 ik leef met je mee...

Over een uurtje gaat de klok een uur achteruit, dus heerlijk een uur langer slapen 😴

10. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Aster ik hoop dat je veeel te vroeg was met testen!!

Ikbenhet.. Ook veel sucses.. Verschrikkelijk lijkt me dat.. Constant maar wachten..

Over 2lingen gesproken..
    Het ljkt me wel leuk alleen ook moeilijk.. Het word onze eerste.. Dus weinig ervaring.. En dan gelijk 2.. Word je zo in het diepe gegooid lijkt me.. ik heb niet echt een fantastische baan.. Mijn vriend gelukkig wel hoor..en zoals jullie misschien begrepen wonen we niet heel groot.. Hebben een 3kamer woning.
    Maar goed.. Als ze samen komen dan is dat zo en houden we van allebei net zoveel hoor! :)

11. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Ikbenhet: ik vond de iui zelf heel erg meevallen. Niks van gevoeld eigenlijk.

Aster balen van je negatieve test!

Tweelingen: mijn overgroot oma komt uit een gezin van 23 kinderen waarvan 4tweelingen en zelfs 2drielingen. Daarna is het niet meer voorgekomen in de familie maar mijn opa heeft altijd gezegd dat ik of mijn zusje een tweeling gaat krijgen. Lijkt mee heel erg leuk maar ook zwaar hoor. Manlief heeft zoiets van dan zijn we meteen klaar. Ik eil zelf ook wel graag meer dan 1x zwanger zijn dus dat zou ik jammer vinden. Maar aan de andere kant ben ik al heel blij als het ons 1x mag lukken. Dus dan zouden ze iig met zijn 2e zijn. Voor en nadelen dus haha maar we wachten gewoon af hoe het loopt :) wonen niet heel groot maar zouden het zeker wel kunnen organiseren qua ruimte.

12. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een vervelend verhaal ikbenhet. Duidelijk dat je er klaar mee bent. Helemaal als je zeker weet dat je niet zwanger bent nu.... Vind het ook wel erg lang dat ze je weer 2 wk laten wachten....

Aster je zus uitgezwaaid? Echt balen van je test maar ga je er niet morgen nog 1 doen? Vind het trouwens raar dat een aantal van ons een bloedtest mogen doen (heb ik ook vaker gelezen in blogs) en een aantal gewoon moeten thuistesten. Persoonlijk zou ik bij een bloedtest toch wat meer rust hebben. Zeker weten tot wanneer ik moet wachten en gelijk een goede uitslag. Maar ja er zullen wel medische redenen voor moeten zijn.

Mama Lucy wat fijn dat je er niets van hebt gevoeld! Ik vond die soort eendebek maar pijnlijk hoor. Maar ik heb ook nog eens een erg gevoelige baarmoederwand. Snel bloedverlies als het aangeraakt wordt en soms ook tijdens het klussen. Behandelingen helpen maar even helaas. Maar goed misschien dat ik het daarom wel pijn vond doen.

Kriti hoe is het? Je hebt weer een dag overleefd!
    En Stephie ik snap het hoor, de tweelingzus van mijn man heeft ook een tweeling, maar pittig is het zeker. We weten hier allemaal dat door de behandelingen de kans voor ons groter is, maar we hebben vast ook allemaal het gevoel van 'als het maar lukt' en wat het dan ook is is mooi meegenomen.

Fijne zondag!

13. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    Hoi hoi

Aster wat vervelend dat je gisteren een ome witte test had maar het kan nog altijd want sommige testen pas na hun nod positief (hopelijk geld dit voor jouw ook)

stephie ik ben er zelf 1 van een tweeling (ze zeggen meestal dat het 1 generatie overslaat)

mama lucy wat fijn dat de iui is meegevallen suc6 op het wachtbankje dat het maar snel 11 november is

ups and downs heel suc6 morgen bij de fm meeting ik duim voor je dat ze een groeispurt hebben gemaakt

weet niet wat het is het is meer mijn onderbuik en gisteren tijdens het doopfeest werd ook niet goed veel krampen en misselijk van de sigaretten lucht enz (we zijn ook maar vroeg weggegaan) ook ben ik wat moe en moet veel boeren laten (vooral in de auto, de wegen hebben hier veel bochten, Het lijkt ook wel of ik een griepje of zoiets krijg (ook beetje last van keel). Ben vandaag wel gaan werken (Moest pas smiddags werken maar heb halverwege mijn man gebeld dat hij maar moest komen aflossen, voordeel familie winkel)
    Over de bloedtest ik denk dat je hier alles kan doen zolang je maar betaald tijdens mijn vorige iui toen ik wist dat ik zwanger was door een zwangerschapstest moest ik van mij gynecoloog een bloed test deze in een speciale kliniek gedaan (dus voor betaald, ze zeiden toen al het moet hoger zijn maar je hebt iui gehad dus dan is het goed) toen het helaas mis ging was mijn gynecoloog op vakantie dus naar het ziekenhuis toen hebben ze een bloedtest gedaan en toen niet zwanger meer. Op zich maakt het niet zoveel uit want de testen zijn er prijzig een gewone test rond de 12 euro en van bekend merk was rond de 18 euro. Helaas geen kruidvat hier. Mijn zus heeft al paar keer toen ze hier kwam testen meegenomen van het kruidvat en action maar daar ben ik nu door heen .

fijne avond

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    1,034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Dames spannend hè ie wacht weken.. Vorige maand was m'n cyclus raar en werd ik op dag 24 al ongie.. Nu zit ik op 21 en heb last van m'n onderbuik...darmen ik weet niet precies wat het is.. Van mij mag de ongie komen dan kunnen we starten met prikken..

Uad vandaag weer fm meting toch? Sucses!
    En aster hoe gaat het met je?

Hier nog nooit 'echt' zwanger geweest.. Heb in januari waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad.. Dag 20 ofzo ineens al ongie.. Dus mis gegaan met innestelen.. Ik denk dat dit afgelopen maand ook zo was maar is niet 100 % zeker..

En inderdaad hopen dat het nu lukt.. Hoeveel maakt dan niet meer uit.. Als het er maar geen 3 of meer worden. Haha

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee meiden,

Dank voor jullie enorm lieve berichten! Inmiddels zit ik vandaag op 15dpo. En nog niet ongesteld. Ik heb ook zomaar het idee dat het vandaag niet komt, maar morgen. Gewoon een langere LF dus!

Ik kom in ieder geval weer gezellig meekletsen hier!

16. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Lieve allemaal,

Jullie raden het nooit...m'n menstruatie is vandaag eindelijk doorgekomen!! Joepie... Hoe blij kun je zijn he haha... 'Gelukkig' kunnen we starten met onze behandeling.

Aster14, hoe gaat het met jou meis? Al ongesteld? Heb je het ZH al gesproken hoe jullie nu verder moeten?

Mama Lucy, wat een hoop 2 en 3 lingen in jullie familie zeg!
    Hoe gaat het nu met jou? Hoe voel je je?

Kriti, las dat je van de week aardig wat 'kwaaltjes' had. Komt het door de pregnyl? Voel je je inmiddels al wat beter?

Ups and downs, hoe is het met jou? Follikelmeting gehad? Hoe was de uitslag?

Stephie, inmiddels je menstruatie al doorgekomen? Zou leuk zijn als we gelijk op gaan 😉

Ik bel morgen het zkh voor een uitgangsecho!

Nou fijne avond dames!

17. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    Hoi hoi dames

Ik ben het: gefeliciteerd:D eigenlijk wel raar om je te feliciteren met je nod maar ik geloof dat je echt heel blij bent vandaag je man en jij kunnen wel een feestje houden om te vieren dat jullie nu eindelijk na zo'n lange tijd kunnen beginnen met de volgende stap. suc6 morgen met je uitgangs echo en het zetten van je injecties spannend.

Aster: hoe gaat het nu met jou, heb je alsnog een nieuwe test gedaan of heb je dokter al gebeld over wat je nu moet doen (ik hoop voor je snel weet waar je aan toe bent).

stephie: spannnend het nog een paar dagen en dan kunnen we testen (of heb je de symptonen die je nu hebt altijd voor je nod)

Ups and downs: ben toch wel benieuwd hoe je fokkelmeting was en of je al snel je insenimatie krijgt

Mama lucy: hoe gaat het op het wachtbankje

Voor jullie allemaal, ik zag dat het heel erg stormde gisteren bij jullie in nl hebben jullie het allemaal overleefd zonder schade?

update van mij
    klachten kunnen niet komen van de pregnyl wat die heb ik niet gebruikt omdat mijn ei daar al te groot voor was. IK denk dat gewoon ziek wordt maar dat het niet goed doorbreekt. Ik weet ook niet wat voor bijverschijnselen je kunt hebben van de vaginale creme die ik elke dag moet gebruiken. Ik voel mij nog steeds niet 100 procent. Verder wordt het spannender het einde van het wachtbankje is op 1 hand nu te tellen.

Veel liefs fijne avond

18. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Kriti,
    Oh ja, das waar ook! Pregnyl was inderdaad niet nodig!
    Wanneer is je nod precies?

Allen; misschien moeten we toch maar een lijstje maken met waar iedereen nu zit in z'n cyclus. Kan het soms niet meer onthouden haha... Wie is daar goed in?

Xxx

19. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Wat een goed idee ikbenhet! Ik kan het ook niet meer bijhouden. Wil het best proberen om een lijstje te maken, ga ik vanavond even achter de laptop. Zit nu via de telefoon dus niet zo handig.

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ikbenhet: Wat goed! Eindelijk beginnen.. Ik moet vandaag ongesteld worden, dus we lopen redelijk gelijk!

Kriti: wat een spanning! Heb je gedacht aan testen? Of pas als je overtijd bent? Kun je niet wat goedkope testen op laten sturen als ze daar zo duur zijn?

Mamalucy: wat fijn dat jij een lijstje gaat maken! Ik ben daar nooit zo goed in.. Hoe is je IUI gegaan? Goede score?

Hier een negatieve test weer, dus ik word vandaag wel ongesteld. Dan ziekenhuis maar weer bellen voor een uitgangsecho! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over het aantal zaadcellen van de vorige keer.

Share This Page