Wat moet er precies in dat lijstje komen ? Wil het ook wel proberen hoor.. Alleen idd via telefoon wat lastig denk ik reageer later ff.. ben mn diepvriezer aan het ontdooien ben bijnaa klaar
Hai meiden hier nog geen ongie te bekennen... Hoop op aanstaande zondag/maandag.. Ik had natuurlijk 4 positieve ovulatie testen.. Dus wanneer m'n ei precies was? Geen idee haha Kwaaltjes.. Toch wel wat last van m'n (.)(.) en als ik in bed lig rommelt m'n buik.. Is wat gevoelig..m'n baarmoedermond lijkt hard en dicht ( sorry die houd ik altijd in de gaten) dus lijkt weinig te gaan komen.. Gelukkig geen vroege ongie... M'n stoelgang reageert ook anders.. Het is gewoon nog wat wachten... als ik dinsdag Nog niks heb ga ik mAar eens testen.. Ikbenhet Toppie meid eindelijk kunnen jullie beginnen!! Wens jullie veel sucses!! En aster14 jammer maar ook veel sucses komende ronde...!! Kriti hier bij ons in Rotterdam vond ik de storm meevallen.. Gelukkig hebben wij geen schade. Gisteravond zijn mijn vriend en ik en nog 2 vrienden naar delft gegaan... Yes! We hebben plekjes weten te bemachtigen om mee te doen met de Sinterklaas intocht!! Wat leuk weer!! 23november is het zo ver!! We hebben er zin in!! XxX fijne avond dames!!
Korte update even, voor het lijstje Ik had vandaag een derde FM. De follikel was nu 17mm dus morgen avond de pregnyl en zaterdagochtend inseminatie. Spannend! Kriti en Stephie wat begint het voor jullie nu ook ondraaglijk spannend te worden... Sterkte hoor meiden. Aster echt heel erg balen... Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis!! Je dacht gelijk pas verder volgend jaar, maar je hebt toch nog wel een paar rondes dit jaar? We gaan er gewoon voor om in januari allemaal zwanger te zijn hoor!! Mama Lucy hie is ie bij jou? Zit de eerste week wachtbank er nu op of nog niet.... Al kwaaltjes of andere dingen te merken?? Ikbenhet veel succes, laat je ons weten wanneer je mag beginnen met spuiten?
Goede morgen... Ik zit nu in de wachtkamer voor de uitgangsecho. Normaal gesproken vind ik een echo echt geen probleem, maar nu zie ik er wel een beetje tegenop aangezien ik op dag 3 zit en dus nog ongesteld ben 😁. Ik laat jullie weten wanneer en hoe ik mag starten.... Up and downs, wat een goed nieuws!! Vanavond pregnyl spuiten en zaterdag iui!!! Joepie.. Heel veel succes!! Stephie, nog een paar dagen wachten en dan heb je duidelijkheid! Ik duim zo hard als ik kan. Op het lijstje kan misschien komen te staan hoever iemand is in zijn cyclus, wanneer eerst volgende ZH afspraak is of wanneer testdatum is. Iemand nog andere ideeen? Fijn dat je het zou willen maken 😀 Xxx
Ik ben 26.. Eerste kindje.. Mijn nod is maandag 4 november IUi start volgende cyclus en echo vind plaats op Dag 8 pas.. Puregon 50 eh.. En euhhhh nog meer? Haha start zo m'n pc ff op.. Dan zal ik is gaan freubelen...
Ben ik weer Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een echo. Er zaten heeeeel wat eitjes die hopelijk niet allemaal gaan groeien haha. Verder zag het er rustig uit. Ik mag starten met de puregon. Vanaf vandaag 50 EH. Spannend.... Stephie, wat fijn dat jij aan een lijstje wil beginnen. Hierbij mijn gegevens. Ik ben 27 jaar, bezig voor eerste kindje, iui 1 met pregnyl 50EH, volgende echo 7 november. Mocht je meer gegevens willen, dan hoor ik het wel. Xxx
Ik ben 24jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Dit is de eerste ronde iui en ik mag 11 november naar het ziekenhuis voor een test.
i.u.i Leden info Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - ? kriti81 - ? Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - Echo 31 okt echo 7 november mama Lucy. - 11 nov bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14. - Kriti81. - Stephie86 - nog geen afspraken wacht op ongie Nod Aster14 - 30-10 nod Ikbenhet - 29-10 ongie Stephie86 - 4-11 nod Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven misschien is een kleurtje er aan geven wel handig? Dan zien we dat het voor de lijst is!! X
Wat goed Stephie, knap gedaan!! Aster, inmiddels ongesteld geworden? Ben benieuwd hoe het met je gaat... Ik heb net de eerste prik puregon gezet. Ging prima! Brand een kleun beetje, maar valt me alles mee 😀 Fijne avond meiden!
Dank je.. Recht onder elkaar doet die niet helaas! Ti's ff een werkje maar dan heb je ook wat.. Hihi Sucses met je prikjes!! en ook een fijne avond!!
Super Stephie! Echt handig!! Ook heel fijn dat het spuiten goed ging ikbenhet. Eindelijk echt begonnen! Lastig van je kwaaltjes Stephie, maar ja wie weet!!! Kriti, ben je inderdaad ziek geworden of zouden het misschien toch tekenen zijn dat het is gelukt? Nog 3 dagen! Mama Lucy en Aster hoe is het met jullie? Wachtbankje beetje vol te houden Lucy? Aster al ongesteld geworden? Ik ga zo richting het ziekenhuis voor mijn pregnyl, moest hem rond 9 uur zetten (en ik durf het niet zelf) Doen jullie het allemaal wel zelf? Fijne avond meiden!
hoi meiden en aster weet je al wat meer? stephie wel grappig dat je in delft bent geweest, ik kom uit delft ups and downs wat fijn om te horen dat fm goed was en dat je zaterdag je insenimatie krijgt toch wel weer spannend ik ben het fijn dat je uitgangsecho goed is en dat het spuiten mee is gevallen 32 jaar, eerste kindje, 1 iui met puregon op 18 okt., nod 1 november als het nodig is (wat ik hoop) ga ik denk maandag een bloedtest laten doen (helaas zit het weekend er tussen, maar de laatste tijd werd ik pas in de middag ongesteld en de bloedtesten moet je smorgens laten doen zodat je uitslag de zelfde dag heb Heb net nog wel een test gevonden maar weet niet of ik morgen ga testen of dat ik tot zaterdag wacht deze laatste dagen van het wachtbankje zijn wel goed voor je zenuwen blijf maar de wc gaan want voel iets lopen (maar dit komt door de vaginale creme) fijne avond veel liefs ups and downs suc6 met je injectie ik laat alle injecties door mijn man zetten (hij moet er toch bij betrokken worden en ik denk als ik het zelf moet doen te lang aarzel)
Stephie, super goed zo toch? Alles staat erin 👍 Kriti, wat knap dat je kunt wachten met testen!! Hoe voel je je? Ben zo benieuwd...hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat dit natuurlijk positief uit pakt 😀 Ups and downs, ben inderdaad blij dat we nu 'echt' begonnen zijn! Hoe was je afspraak vanavond in het ZH? Ik zet de pregnyl altijd zelf, ben zelf verpleegkundige, dus het was niet nieuw. Echter is het wel gek ok dit bij jezelf te doen.. Mijn vriend heeft ook 1 keer de pregnyl gezet, hij wilde graag ervaren hoe dit was, maar die keer had ik 2 weken lang een blauwe plek op m'n buik haha. Daarna toch maar weer zelf gedaan 😉
Ladies..... Eerste bloed gespot net.. Dag 25 :-o ik kom van een cyclus in het begin mooi 27/28 toen ineens 30/31 en nu al 2 maanden dus 25 snap er geen bal meer van... Maar goed komt misschien door de zwanger worden vitamines die ik koet slikken van de gyno? Nog geen buikpijn niks.. Op dag 1 moet ik ziekenhuis bellen voor de echo.. Wat denken jullie? I.u.i word een feit i geuss (zou t innesteling zijn? Was maar een klein beetje.. Hou jullie op de hoogte)
Thanx ups and downs.. maar moet ik nou t ziekenhuis al bellen of niet.. :-o ksnap er zo dus niet zoveel meer van....
Toch maar ff gebeld.. breekt t vanavond vanacht nog door is vandaag wel dag 1 en maandag weer contact.. raar he.... ik reageer later meer hoor. Ga nu met mn ma naar de tattoo shop...
i.u.i Leden info Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - ? kriti81 - ? Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - Echo 31 okt echo 7 november mama Lucy. - 11 nov bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14. - Kriti81. - Stephie86 - nog geen afspraken wacht op ongie Nod Aster14 - 30-10 nod Ikbenhet - 29-10 ongie Stephie86 - 4-11 nod Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven misschien is een kleurtje er aan geven wel handig? Dan zien we dat het voor de lijst is!! X