Ik dacht ik kopieer het lijstje even naar de nieuwe pagina, maar de kleuren komen niet mee 😥 Stephie, hoe was het in de tattooshop? Wat een lastige situatie, ik denk dat het goed is dat je het ziekenhuis hebt gebeld om te overleggen. Idd wel gek dat je cyclus nu waarschijnlijk wat korter is. Iui lijkt dus voor jullie ook een feit. Hoe sta je er tegenover? Hoe is het met de andere dames? Ik heb vanavond de tweede spuit puregon gezet. Heb er weinig last van moet ik zeggen. Hebben jlie verder nog leuke of minder leuke dingen meegemaakt? Ik ben vandaag met m'n neefje op stap geweest! Heerlijk... Dan besef ik nog meer hoe groot onze kinderwens is 😉 Xxx
Hai meiden.. Had gehoopt te kunnen starten aan de iui helaas zet mn menstruatie niet door tot nu toe.. wel flinke buikpijn gehad vanavond. . En maar 2 uurtjes ofzo.. Wacht maar af tot dinsdag denk ik. . Weet het anders ook niet. Tattoo shop.. mn ma had een afspraak. . Heeft op haar onder arm een groene vlinder laten zetten met daarin de voorletters van mijn broer en mij.. Erg mooi geworden!! Veel sucses allemaal met de prikken. .en ups and downs morgen veel succes met de inseminatie! Xxx Weltrusten ladies!
Stephie, wat bijzonder dat je moeder dat gedaan heeft zeg! Mooi hoor... En wat een onzekerheid zeg! Eerst dacht je een menstruatie en nu zet het niet door. Zou het een innesteling kunnen zijn? Of heb je geen idee wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden? Ups and downs, inderdaad veel succes morgen met de inseminatie. Laat je weten hoe het is gegaan? Kriti, mama Lucy en aster...hoe is het met jullie meiden? Welterusten allemaal! X
Haihai Mn ei was ergens tussen de 20e en 23e ..ik had juist 3 dagen positieve ovulatie testen. Dus het zou wel kunnen geloof ik...
Bedankt voor de lieve wensen! Ik ben inmiddels weer thuis en het is goed gegaan. Wel wat pijn gehad, hij kon de ingang van mijn baarmoeder niet gelijk vinden.... Heb wel het idee dat het nu veel dieper zit dan vorige keer. Gek is dat. Zaten ook met een ander stel in de wachtkamer. Dat is ook gek... Waren drie jaar bezig voor de tweede, vijfde IUI poging. Ik hoop dat het moet zo ver komt bij ons Voor het lijstje: NOD zondag 17 november Dus ik neem plaats op het wachtbankje nu! Kriti ben je ongesteld geworden?? Wat ontzettend spannend nu!!! Ik duim heel hard. Voor jou natuurlijk ook Stephie. Even afwachten maar dit weekend! Super fijn dat het prikken je zo meevalt ikbenhet, aftellen naar een mooi groot ei de 7e! Mama Lucy, nog vol te houden op het wachtbankje? Aster alweer beginnen met spuiten zeker? Voor vandaag staat rustig aan doen op de planning Voor morgen een high tea en film met mijn vriendinnen. De perfecte afleiding dus! Fijn weekend meisjes!
Hee lieverds! Sorry voor mijn radiostilte, ik ben extreem druk geweest. Het is gekkenwerk op mijn werk nu (einde periode) en ik zit in het bestuur van een vereniging waar momenteel veel problemen zijn. Maar, ik ben donderdag ongesteld geworden helaas! Vandaag de uitgangsecho gehad en ik mag vanavond weer beginnen met spuiten. Als deze IUI weer het zelfde resultaat heeft qua zaad, gaan we hierna direct door naar IVF. Ikbenhet: Je loopt precies 2 dagen voor op mij! Misschien gaan we elkaar wel tegenkomen binnenkort! Uad: wat spannend! Hoe was jullie score? Dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal.. Stephie: Dan zit je nog voor je NOD dacht ik! Tenzij je echt een korte LF hebt.. Maar evengoed vervelend dat je er op zit te wachten.. Voor het lijstje: NOD: 30 november maar? Afspraken: 9 november FM En ik ben 27 jaar en mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje! Ben overigens wel benieuwd wie er als eerste zwanger is van ons. Zou bijna een wedje gaan leggen, haha!
Ja ik zit idd nog voor nod.. maar mn menstruatie is wel raar laatste tijd.. 30/31 dagen.. afgelopen periode was het maar 25 dagen.. Het is nog steeds niet door gebroken.. maar ik moet me er nog maar niet druk om maken. Ik probeer niet te testen.. omdat het vroeg is. . En ik niet van omo witte testen hou haha... zoals meer van ons denk ik.. dinsdag gooi ik er 1 tegen aan denk ik... Jeetje ivf klinkt zo grote stap aster.. ik duim voor je dat het deze ronde wel lukt!!! En wie denk jij dan dat de eerste is aster??haha Ik ga vanavond ff het lijstje bij werken goed?? Vanavond komt die oom ons mini badkamertje bekijken.. zoals we gister hoorde gaat het 3 a 4 duizend kosten.. en helaas hebben we dat niet.. maar dan is wel gelijk heel mn badkamertje aangepakt.. hopen dat hij vanavond een bedrag van wat minder weet te vertellen!! Want ik baal dr wel van zeg!!
Onze score was bizar Aster! Vorige maand was het 19% goed bewegende cellen, vandaag was dat 70%. Dat scheelt wel heel erg veel. Vorige maand heeft hij wel koorts gehad, maar toch.... 70% is in ieder geval goed! Dus we gaan er (natuurlijk weer) helemaal voor deze ronde. Hoe was jullie score vorige maand? Dat zijn inderdaad dure grapjes Stephie! Wij zitten ook in een verbouwing nieuwe vloer beneden en wat nieuwe meubels. Nog even 2 wk in de 'zooi' maar dat geeft ook afleiding haha. Succes met keuzes maken.
helaas vandaag ongesteld geworden:x:x Ik had zo gehoopt dat het was gelukt vooral omdat ik alles tijdens de eerste iui goed was blijven gaan ik nu binnen ongeveer twee weken uitgerekend zou zijn. Ik heb net effe goed gehuild (had ook een beetje het gevoel van het falen van mijn lichaam, omdat we nu laat maar zeggen extra hulp hadden vanwege puregon, iui en de vaginale creme). nu maar weer afwachten tot maandag want dan moet ik de gynecoloog bellen we moeten zo weer naar een bruiloft heb helemaal geen zin want natuurlijk wordt er weer de vraag gesteld en wanneer komt de kleine up and down wat fijn dat je iui goed is gegaan suc6 op het wachtbankje
i.u.i Leden info Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - 27 jr - eerste kindje kriti81 - 32 jr - eerste kindje Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - Echo 31 okt echo 7 november mama Lucy - 11 nov bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14 - 9-11 fm Kriti81 - Stephie86 - nog geen afspraken wacht op ongie Nod Aster14 - 30-10 nod Ikbenhet - 29-10 ongie Stephie86 - 4-11 nod Kriti81 - 1-11 nod Aster14 - 30-11 nod ups and downs - 17 - 11 nod Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven misschien is een kleurtje er aan geven wel handig? Dan zien we dat het voor de lijst is!! X
UPS and downs, je eerste IUI gehad! En wat een verschil van bewegende zaadcellen zeg! Top! En nu op dat wachtbankje, wat altijd super traag voorbij gaat 😁 Ik duim voor je 😘 Stephie, als je ei tussen 20-23 oktober was ZOU het inderdaad een innesteling geweest kunnen zijn. Ook omdat je maar zo kort heb gebloed. Ik wil je geen valse hoop geven, maar de kans zit erin... Dat je nog geen testje hebt gedaan vind ik super knap!! Aster, wat k*t dat je ongesteld bent geworden, maar probeer positief te blijven. We lopen inderdaad bijna gelijk op. Ik moet 7 nov en jij 9 november. Spuit je nu weer 50 eh? Wie weet moet ik na 2 dagen wel weer terug komen en zien we elkaar 😉. Hoe laat moet jij de 9de? Mag ik vragen wat ze bij jou uitgangsecho hebben gezien? Aantal eitjes bedoel ik dan? Kriti...voor jou ook balen zeg! Vooral omdat je misschien hoop had door je kwaaltjes, of niet? Succes maandag met bellen... Hoe zullen we het doen met het bijhouden van 'het lijstje?' Welterusten 😘
Ikbenhet ik durf gewoon niet te testen.. M'n lichaam zegt niet dat ik zwanger ben.. ( tenminste dat denk ik) Morgen ochtend ga ik een testje doen als er nog niks is. En de lijst misschien kunnen we het met z'n 2 doen? Als je m quote dan kan je m kopiëren met die kleurtjes Ups and downs fijn zo'n goede uitslag!! Veel plezier vandaag met de high tea!! Wij gaan badkamertjes bekijken... Word gelukkig geen grote verbouwing.. Alleen de douche word veranderd en het plafond.. Dan kan m'n was en droger er zo naast staan...
i.u.i Leden info Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - 27 jr - eerste kindje kriti81 - 32 jr - eerste kindje Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - Echo 31 okt echo 7 november mama Lucy - 11 nov bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14 - 9-11 fm Kriti81 - Stephie86 - nog geen afspraken wacht op ongie Nod Aster14 - 30-10 nod Ikbenhet - 29-10 ongie Stephie86 - 4-11 nod Kriti81 - 1-11 nod Aster14 - 30-11 nod ups and downs - 17 - 11 nod Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven met een kleurtje! X
Omowit! laat ongie maar komen!! Word hier gek van! Bah.. Net ziekenhuis gebeld.. ik moet wachten tot dag 35 als ongie er dan nog niet is word het waarschijnlijk opgewekt. . Moet voor die tijd nog eens testen. Dames Hoe is het met jullie? Lekker weekend gehad? Sorry voor mijn stressende gedrag hoor.. maar ik kan hier niet goed tegen.. dat wachtwn.. pfff laat het traject maar beginnen!!
Bah Stephie...dan vind je de moed om te testen en dan is hij Omo wit!! Balen zeg... Ik hoop dat je menstruatie snel door breekt, dan kun jij ook eindelijk beginnen! Ik snap heel goed hoe je je voelt, ik werd ook maar niet ongi en dat wachten duurt zoooo lang. Op het moment dat ik me erbij neer had gelegd werd ik plotseling toch ongesteld! Kop op meisje! Dikke knuffel voor jou!
M'n vriend heeft hoop... Hij zegt t duurt toch ff voor dat je dat ziet. We zullen zien.. We gaan weer ff op badkamer jacht.. Net weer een vaginaal cremetje gebruikt door al dat loeren krijg ik een schrale jeukende muts.. Pfft kan er ook wel bij. We wachten maar en hoop op wat afleiding deze week!! Dames hoe is het met jullie? Lief van jullie reacties! Xxx
Stephie, tegen mij zegt iedereen ook altijd; 'het komt goed'. Ik roep dat ook nog steeds, maar ik merk dat het steeds lastiger word om zo 'nuchter' te denken. Ik ben geen piekeraar, maar vraag me steeds vaker af wanneer wij nu eens de gelukkige mogen zijn 😉 Met het spuiten gaat het prima, heb soms kleine blauwe plekjes op m'n buik, hebben jullie dat ook? Fijne avond meiden! X
Hee meiden, vinden jullie het goed als ik mee kom praten? Ik schreef tot voor kort in een puregontopic, maar bijna iedereen is daar zwanger en bovendien gaan wij nu verder met inseminatie. Ik krijg nu een hsg (als ik de naam goed heb, doet mij erg denken aan hogesnelheidslijn, maar dat is HSL) maandag, daarna gaan we verder met iui.
Saar81, natuurlijk ben je welkom!! Je schrijft het inderdaad goed, een hsg. Hoe sta je daar tegenover? Ga jullie voor een eerste kindje?