Ikbenhet, dankjewel. Ik ben wel blij dat we die hsg krijgen. Als er iets in de eileiders niet goed zit, wil ik dat graag nu weten voor ik weer 10 maanden voor niks ga spuiten. Eerlijk gezegd weet ik nog niet zo goed wat het inhoudt. Heb hier een boekje liggen ergens (maar waar?), dus dat ga ik straks maar s lezen.
Welkom saar! Als je ook op de lijst wil geef dan ffies je gegevens door spannend voor je meid een HSg! Succes!! Dames groot nieuws!! Niet zwanger wel ongie dus vanaf morgen beginnen met prikken!! Yes!! ( hoe blij kan je zijn hè ) ti's hier stil de laatste dagen... Ik zal zo de lijst weer ff aanpassen alle dames geven jullie aub nieuwe nod door? Ik heb m gewoon aangepast op m'n ongie van deze maand... 29 dagen.. Ga wel zien hoe m'n lichaam reageert en wat ziekenhuis zegt.. XxX
i.u.i Leden info Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - 27 jr - eerste kindje kriti81 - 32 jr - eerste kindje Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - echo 7-11 mama Lucy - 11-11bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14 - 9-11 fm Kriti81 - Stephie86 - 12-11 echo Nod Aster14 - 30-10 n Ikbenhet - 29-10 o Stephie86 - 3-12 n Kriti81 - 1-11 n Aster14 - 30-11 n ups and downs - 17 - 11 n Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven met een kleurtje! X
Hallo meiden Ik ben Stephanie, ik heb 4 rondes clomid gebruikt de derde ronde was ik zwanger nog nooit zo blij geweest totdat ik opeens bloed ging verliezen en het een vroege miskraam was! nu wacht ik op mn menstruatie en zal dan puregon gaan spuiten voor het eerst.. vrijdag krijg ik prikles! ik zou het heel fijn vinden om verhalen met elkaar te delen...
Welkom stephaniee Wat erg zeg zo'n vroege miskraam.. Hoop dat het mij gespaard blijft.. ( heb wel 2x een hele rare vroege menstruatie gehad) maar daarvan weet ik niet 100% zeker of dit miskramen waren. Heel veel succes met de prikles!!
Jaa was wel heftig hoor.. nee dat weet je dan indd niet meid ma dat is miss wel beter ik had verder ook geen pijn of propjes tijdens die bloeding.. jaa vind zo spannend heb jij dat oo
Hoi meiden stephie: wat fijn van dat je geen grote verbouwing hoeft scheelt weer tijd en in de kosten. Wat fijn dat je nod is doorgebroken dan kan je eindelijk beginnen, wanneer moet je beginnen met de injecties of krijg je net als de andere op dag drie een uitgangs echo ik ben het: vandaag met spuiten een klein druppeltje bloed en deze was wat pijnelijker Saar: welkom wat is hsg en moet je dan weer wachten tot je nod voordat je met de iui kan gaan beginnen? stephanie: welkom, wat vervelend van je vroege miskraam ik wil je alle sterkte wensen voor jou en je partner. Heb zelf ook een vmk gehad (was in maart, was zwanger van de eerste iui poging) heb het er nog steeds af en toe moeilijk mee dit komt omdat ik deze maand uitgerekend zal zijn en er weer vijf in mijn omgeving zwanger zijn en tussen nu en december uitgerekend) Krijg je alleen puregon of je ook met iui begonnen mama lucy, up and down hoe gaat het met jullie op het wachtbankje ? Ik ben het spannend over twee dagen je fm en aster voor jouw over vier dagen hoe gaat het met het prikken met jullie verder gisteren naar de gynecoloog geweest (de assistent) heb gisteren mijn eerste injectie gezet. Dit keer menopur want de andere was niet op voorraad (heb twee uur zitten wachten) ik schrok wel toen we deze moesten afrekenen (deze gaan per vijf) en moest 100 euro betalen. De vorige keer voor vier en twee doses pregnyl 65 euro. Vandaag werd ik door de assistent gebeld moet deze keer vier dagen achter elkaar spuiten (i.p.v vier om de dag) Moet nu ook al vrijdag voor een fokkelmeting komen (misschien omdat de vorige keer de fokkel snel groeide) Ben benieuwd (gaat wel snel nu) fm vrij 8 nov/ Nod za 30 nov (dit kan eerder ligt eraan wanneer mijn iui is) Meiden fijne avond veel liefs kriti
Dames spijtig genoeg meld ik dan mn menstruatie weer is verdwenen. . Wat is dit nou ik word gek!!!!!!!
Stephie, ik heb wel eens dat ik eerst wat licht bloedverlies heb en dan een of zelfs twee dagen laten pas echt ongesteld word, misschien is dat het. Kriti, een hsg is een baarmoederfoto om te kijken of er geen verstopping ofzo in de eileiders zit. Het schijnt wel pijnlijk te kunnen zijn, maar ik zie het wel. Ik denk dat ik daarna weer een menstruatie moet hebben, ja, maar dat weet ik niet zeker. Die zullen we dan wel opwekken met provera, anders kan ik weer een paar maanden wachten, want heb pcos. Stephanie, wat ontzettend moeilijk lijkt me dat, een vmk. Is het gelukt en dan wordt je geluk weer hard afgenomen. Ik hoop voor je op snel nieuw geluk!
Ik denk dat je dit nooit vergeet en in jou geval maakt t indd helemaal moeilijk erg vervelend voor je.. ik ga zover ik weer alleen puregon spuiten hoop een deze dagen me menatruatie te krijgen dan ermee beginnen! Waar ben jij nu mee bezig dan? En sterkte deze tijd
Goedemorgen dames! Stephie, hoe gaat het deze morgen. Menstruatie wel of niet door gebroken? Wat naar zeg die onzekerheid! Hoe gaat het met alle andere dames? Ik moet nog 1 nachtje slapen en dan heb ik de echo. Ben zo benieuwd of er een eitje groeit 😁 Xxx
Hoi hoi ikbenhet! Heb jij je eerste kuur spuiten nu gehad? Spannend joh morgen de echo hoop t voor je!! Ik hoopte vandaag mn menstruatie te krijgen of morgen dan kan ik t zkh bellen en eerde komen voor de eerste spuit en prikles! Ik ben er wel erg zenuwachtig voor hoor.. heb 4 rondjes clomid gehad en jij?
Het komt hier wel op gang.. niet zoals normaal maar goed.. zal wel door de zenuwen komen denk ik. Ik ga vanavond gewoon beginnen met prikken. Zie wel waar het schip strand kriti ben zeker blij dat we niet helemaal hoeven te verbouwen.. blij met wat kleine aanpassingen er ook te kunnen komen. Saar ik denk dat je gelijk heb mbt mn menstruatie... langzaam op gan gang.. normaal gesproken merk ik savonds t eerste al op.. en de volgende ochtend loop ik dan al leeg (sorry voor mn vieze praatje) Ik denk dat ik ontspanning moet opzoeken. .
Ikbenhet, spannend! Bij mij duurt het altijd een tijdje tot er wat groeit, bij jou? Stephie, vind je het prikken spannend? Ik vond het zo doodeng de eerste keren! Maar het went supersnel. En ja, doe maar lekker rustig aan! Stephanie, in mijn handtekening zie je waar ik nu mee bezig ben
Stephanie...ik heb een jaar lang clomid gebruikt, maar met een half tabletje per dag had ik al last van overstimulatie. Maar zonder medicatie is m'n cyclus enorm lang en onregelmatig (tot 86 dagen ofzo). Bij mij is ook PCOS geconstateerd... Prikken valt mij erg mee..soms wat kleine blauwe plekjes, maar verder heb ik er geen last van. Jij heel veel succes! Saar, bij mij duurt het ook wel eentonige voordat er een mooi eitje groeit, echter weet ik niet wat de puregon doet. Tis m'n eerste ronde 😉 hoop op het beste haha... Stephie, succes met prikken vanavond. Zoek inderdaad wat ontspanning meid! Dat hebben we allemaal nodig 😘 Xxx