wie start er ook in 2014 met ivf/isci voor een brusje?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door babycomp, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik open maar een nieuw onderwerp want ik kan er allemaal geen wijs meer uit. er zijn al wel nieuwe topics van 2014 zeg maar maar ik zag er geen van een brusje en dat is toch anders.
    tenminste dat heb (met alle begrip) al wel eens gemerkt. Voor de mensen die nog steeds op hun eerste kindje zitten te wachten is dat natuurlijk ook niet altijd makkelijk als ik/wij zitten te zeuren om een tweede of derde kindje.

wie o wie praat er mee mensen voor een eerste kindje mogen natuurlijk ook altijd meepraten.
    zelf ben ik vanmorgen voor de pil stop echo geweest, WIJ ZITTEN IN HET UZ IN GENT 1 UUR EN KWARTIER RIJDEN. alles is was goed en begin daarom donderdag met de decapeptyl en zaterdag met de gonal f. (wat ook weer een verhaal apart is:x het zal eens 1x mee zitten)
    sorry voor het nu al chago verhaal maar ik ga net de receptjes inleveren hier in nederland, ja hoor alles is duidelijk geen probleem donderdag ligt alles klaar. had ook niet anders verwacht want ik haal dat al voor de zoveelste keer daar.
    word ik net 5 minuten geleden gebeld ja de gonal f en pregnyl kunnen niet meer in nederland gehaald worden want dan worden ze niet meer vergoed?????? wat is dit nu weer hebben meer mensen dit probleem gehad? de dokter hier zegt als ik het via ziekenhuis haal ik dit wel vergoed krijg. kan ik dus weer voor alleen een injectie naar gent gaan rijden heel leuk.
    maar ja.
    verder gaat alles goed en gaan we er vol goede moed weer aan beginnen net jammer dat het eerste tegenvaller al zo snel komt.
    ik ben heel benieuwd hoe ver jullie zijn of wanneer jullie gaan beginnen.

2. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hoi babycomp ik zou zeggen kom mee schrijven op het andere onderwerp gaan voor een brusje . Toevallig daar ook gisteren ingestroomd dus wel gezellig als je ook mee doet. Daar een paar meiden die ook in januari of februari weer gaan of zijn gestart met of een cryo of een nieuwe poging!

Deel Deze Pagina