Zijn er hier dames die één van deze 2 hebben gebruikt bij een cryo ronde? En als je tarwekiemolie gebruikt na je eisprong,kan dat dan in combinatie met utrogestan of Pregnyl spuitjes?
Ik lees even mee. Gisteren een cryo tp gehad en een paar dagen geleden begonnen met tarwekiem olie en Davitamon Mama plus visolie. Erg benieuwd of dit wat doet. Afgelopen keren steeds buikpijn gehad na de tp maar deze keer niet! Wanneer heb jij je tp of heb je die al gehad? Wat betreft pregnyl en teunisbloem olie, daar heb ik geen ervaring mee.
Ik zou het overleggen met de gyn. Homeopatische middelen kunnen het effect van medicijnen verminderen. En dat moet je natuurlijk niet hebben.
Ik gebruik tarwekiemolie capsules bij cryo tp. Overleg met de fertiliteits arts en die vond het prima, ze had ook wel gehoord van het onderzoek dat het goed zou zijn voor de innesteling.
Bij de tuinen zeiden ze bij de aankoop wel dat je bij gebruik van medicatie altijd eerst met je arts moet overleggen.
Hey, Snoopy veel succes met je cryo'tje in je buik,ik ben ook hele benieuwd of het jou een extra steuntje gaat geven. Ikzelf heb 12juni een eerste echo om te zien of de eisprong eraan komt Weet zelf ook nog niet of ik utro of pregnyl ga moeten gebruiken. Als dat moet vraag ik het ook wel even na hoor bij de arts of ik de tarwekiem mag bij blijven nemen Blondje,jij hebt nu ook een cryo als ik me niet vergis hé? Wanneer mag je gaan testen?
Tachaka, veel succes met je echo de 12e! En Blondje: spannend wacht dag 8! Heb je al wat gemerkt waardoor je denkt dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn? Ik zit op wachtdag 2, dus heb nog even te gaan. Laten we elkaar op de hoogte houden!
Hey dames, Blondje,woensdag komt wel heel dichtbij hé nu hoe voel je je momenteel? Snoopy,wanneer mag jij gaan testen? En wat voel jij zo allemaal? Even een vraagje,op welke dag zijn jullie cryo's teruggeplaatst? En hoe lang moet je wachten na een cryo om het resultaat te kennen? Hier ook nog 2 keer slapen en dan gaan we ongeveer kunnen weten wanneer de cryo zal zijn.
Hoi Meiden, Hier nog niet veel te merken. Alleen klein beetje zwaar gevoel in mn onderbuik... Ik mag komende zondag pas testen. Dus heb nog een week om allerlei signalen te krijgen... Hoop dat ik deze week kotsend boven de wc hang Jullie?? Al iets te merken? Jullie zijn toch al wat verder dan ik.
Hier ook tarwekiem gebruikt.. 5 cryos teruggeplaatst en nooit een positieve test. Mn gyn zei dat tarwekiem capsules/ olie juist averechts werkt. Deze poging er dus mee gestopt. Nu voor deze poging na een hoop speuren op internet 1 tabletje foliumzuur, hoge dosis vitamine D(5000), hoge dosis omega 3 en elke dag 1 glaasje granaatappelsap gedronken. En nu zwanger van een cryo.
@Sammy: Gefeliciteerd met je zwangerschap! (maar volgens mij had ik je in het andere tpoic al gefeliciteerd).Je hoort veel verschillende verhalen. Ook dat er meiden juist toen ze begonnen waren met tarwekiemolie wel zwanger raakte. Nou ja, dat heb ik de keren hiervoor geprobeerd en nog niet gelukt. Dus nu een poging met wel. Ook gebruik ik extra Omega-3 en vitamine D (Davitamon capsules). Dat granaatappelsap, wat doet dan? Dat zou ik ook wel willen doen als extraatje bij (hopelijk niet) de volgende poging.
Dank je Snoopy! Granaatappelsap is voor een betere doorbloeding en schijnt het innestelen te bevorderen! Heel veel succes!!
Hey dames, Blondje hoe was je uitslag vandaag?? Ik hoop dat hij super positief is Snoopy nog even op je tanden bijten en je mag ook gaan testen! Hier vandaag echo gehad,eitje van 14,5mm ongeveer gemeten. Vrijdag nog een keer terug en dan waarschijnlijk die avond nog de pregnyl. Zondag dan eisprong en de vrijdag erna gaan ze de cryo uit de vriezer halen en dan zaterdag terugplaatsen als hij het overleeft. Kans op ontdooien is 80-85% dus ben ik wel vrij tevreden mee en kans op zwangerschap is 40-45% hebben ze gezegd,wat dus meer is dan een verse TP. En nu duimen maar dat alles volgens plan loopt
@Tachake: heel succes meid! Ik wist trouwens niet dat zwangerschapskans zo hoog lag! Welk ziekenhuis is dat dan? @Blondje: Enenen?? @Sammy: hoe voel je je?
Ow ja,Sammy gefeliciteerd Jij nog een half weekje geduld Snoopy kan je je nog bedwingen?? Mijn behandelingen zijn in het Sint-Lucas in Gent,maar die werken samen met het labo van het uz-Gent voor de ivf. Dus de eitjes en de zwemmertjes worden daarheen vervoerd na de pick up met een speciale taxi die ze inhuren daarvoor :-D Dus de bevruchtingen enzo gebeuren in het UZ-Gent,en daar hebben ze echt een fantastisch protocol wat betreft cryo's
Hier helaas mislukt! Was de laatste cryo dus moeten weer voor een nieuwe icsi. Eerst maar eens lekker op vakantie. Succes allemaal meiden!
Oh wat jammer Blondje!! Dikke knuffel Hopelijk geeft de vakantie wat rust en goede moed om erna voor een verse poging te gaan! Geniet van je vakantie!!