Ooooo op zo een manier. Wat raadt jij me aan om te klussen? Wil me mannetje niet teveel pushen, want hij wordt dan gillend gek . En dan kan ie echt niet presteren! Vorige maand hebben we alleen tijdens de positieve ovu test geklust. Had op 30 september de injectie voor me eitjes te laten knappen (niet geklust) 1 oktober postiieve ovu test en geklust 2 oktober volgens mij me eisprong (temp schoot omhoog)
Had op 30 september de injectie voor me eitjes te laten knappen (niet geklust) 1 oktober postiieve ovu test en geklust 2 oktober volgens mij me eisprong (temp schoot omhoog) __________________ je hoeft toch geen ovy testjes te gebruiken dan meid!! ik zou vanavond klussen en morgenavond..zaterdag ochtend voor de gezelligheid.. ik denk dat je hem gewoon moet verleiden zonder dat hij weet dat je nu je eisprong hebt. zeg hem gewoon dat je zin hebt,,kaarsjes aan lekker knus..het komt vast en zeker goed..zolang je er iet teveel bij nadenkt..
Yeahhhh!! Klussen is gelukt (ben er zo blij mee). Vorige maand liep hij echt te zuchten, omdat het niet lukte. Zo sneu... Gisteren heb ik niet gezeurd alleen de hint van de andere injectie gegeven. Meneer kwam uit zichzelf naar boven en het ging perfect! Oooo wat was ik hier blij mee . Gisteravond om 19.00 uur de injectie gezet. Vandaag positieve ovulatietest (of komt dat door het HCG hormoon)? En vanavond nog klussen, dan zal hij morgen wel springen? Want gisteren was me ovu test nog negatief.... En vandaag posi... Dus wanneer springt ie dan .
O ja.... En als je die injectie krijgt om je eisprong op te wekken.... Ben je dan automatisch vruchtbaar?? Want heb geen cervixslijm en kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gehad... Ook niet in het verleden..
je zegt je hebt hem gister om 19.00 gezet..toch dan springt hij ergens tussen 19.00 vandaag en 0700 uur morgenvroeg... en ja je krijgt automatisch een eisprong,alles komt goed meid..en vooral omdat het klussen is gelukt!!!!!! nu vandaag nog en morgenvroeg eventueel voor de fun... en dan vanaf morgen zit je in de wachtweken.. succes meid..
Haha ja, maar bedoelde zorgt die injectie er ook voor dat me baarmoedermond open gaat staan (wat normaal gebeurd als je vruchtaar bent)... Bedoel kan wel een eisprong hebben, maar als dat niet open gaat kan het zaad er niet heen .... Maar stel me ei is nu om 19.00 uur geweest.... Heeft het klussen vanavond nog zin dan? Geen idee hoe snel zaad bij een eitje is?
Nou even een update hier.... Volgens FF heb ik mijn ei op vrijdag gehad, alleen dacht ik dat je pas na 40 uur je eisprong kreeg. Blijkbaar is dit binnen 24 uur gebeurd? Verder zit ik nu op 18 DPO en nog geen menstruatie. Heb al dagen onwijs buikpijn echte menstruatiekrampen, maar er komt maar niks. Snap er niks meer van . Toch maar even de gyn gebeld en die belt zo terug!