Puregon; hoe snel resultaat??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey!

Ik moet even wat kwijt; ik ben nu bezig met de tweede ronde Puregon. De eerste keer heeft het wel 3 weken geduurd voor er (gelukkig) een eisprong kwam. Ik zou dus een lange cyclus hebben (34 dagen ofzo).

Helaas was er een tweede ronde nodig. Deze heb ik gestart, en nu is er al een week eerder resultaat! Althans, er groeit een eiblaasje, een week eerder dan vorige keer!
    Natuurlijk superblij, :D dan kunnen we snel weer klussen en dan begint het wachten, maar: nou weet ik niet wanneer m'n NOD is... :( Dus of m'n banner nog klopt...

Zijn er meer met een dergelijke ervaring? Kan het gewoon dat de hoeveelheid nu beter ingesteld is (eerste maand was nog beetje experimenteren)?
    Enneh... zowel verhalen over succes als over falen zijn welkom. De teleurstelling van afgelopen maand was groot, het is prettig zoiets te kunnen delen.

Allen succes en graag tot horens! ;)

2. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    He hallo,

Wat is Puregon voor een medicatie, is dat net zoiets als Clomid (omdat het ook eisprong opwekkende medicatie is).
    Ik hoop dat het snel aanslaat bij je.

Groetjes Senna

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik kenhet helaas ook niet.lIk gebruik Clomid....

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

puregon is net zo als clomid maar veel sterker dan clomid en je moet het in je buik of been spuiten net als bij diabetes patienten.

Ik heb zelf 3 rondes gespoten met puregon en had goede resultaten maar werd niet zwanger. Ik had goed resultaat dat ik heel vruchtbaar er van werd en had zelfs een keer 2 eicellen tegelijk.

Maar werd er niet zwanger van. Ik werd van clomid met metformine zwanger.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Gebruikte die vrouw van die film van laatst geen Puregon? Die kreeg toen een 6 ling :confused:

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

welke film?

7. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, wilde jullie even allemaal sterkte wensen, ik kan hier niet over meepraten, maar dacht dat jullie miss wel een steuntje in de rug konden gebruiken, liefs Lisje en ps die film heb ik gezien, phoeee da's zwaar

8. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Die film was een paar dagen geleden op tv een waargebeurd verhaal. Ze gebruikte 1 keer zo'n soort middel werd meteen zwanger. Ze dachten dat ze een 5ling kreeg, maar er bleek tijdens de keizersnee dat er nog 1 verstopt zat.. :confused: surprise!!

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

o die film. Die heb ik 2 á 3 jaar geleden gezien. Zeker een zware zwangerschap. Ze was 10 weken zwanger en zehad al een buik van een 9mnd zwangerschap. Ik zou het niet kunnen

10. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja was een heftige film, en 6 tegelijk, dat kun je lijkt mij echt niet aan met z'n 2e, zeker veel hulp nodig en geld....
    maar goed ik ga voor de 1ste en tja als het er 2 zijn ben ik natuurlijk ook super gelukkig, alleen 6???

Liefs

11. Niet meer actief

Heu, hallo, hou es op met die spookverhalen... :confused:
    Maar ook bedankt voor de info en het medeleven.

Puregon is inderdaad een hormoon dat per injectie genomen wordt.

En bij mij geeft het dus wel resultaat: eiblaasje 18mm, morgen met Pregnyl spuiten en dan zelf aan de klus!

Shit, weer twee van die spannende weken...

Ik zal nog proberen m'n banner aan te passen, want m'n NOD is dan nu op (reken, reken) zo ongeveer de 22e! :D

12. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    :) Sorry! Nou ik wens je er iig 1tje toe ;)

Deel Deze Pagina