Hallo allemaal, Ik start in 2015 met mijn 4e icsi behandeling. Ik moet hiervoor de volgende medicijnen voor gebruiken: puregon, Menopur en Cetrotide. Wie van jullie heeft nog iets over en wil het weg geven of verkopen? Ik hoor het graag !!
Hoi Imke. Sorry, ik heb niks voor je in de aanbieding. Maar ik wil je wel heel veel succes wensen! Ga je weer naar DD?
hey ! Geeft niet ! 😊 Dank je wel ! Gaan denk ik in februari van start. Mijn vriend krijgt 1 dag voor de punctie een micro tese behandeling, hopelijk is dit succesvol. Jij hebt 15 december een terugplaatsing gehad lees ik net ! Super ja ! Heeeeeel veel succes ! Ik duim .. Ik was de 15e ook in de kliniek trouwens ...
Tnx! Hopelijk jullie deze keer ook succes. Wat grappig dat we er op dezelfde dag waren. Wij hadden de tp om 11 uur. Hoe laat waren jullie er? Toen we aankwamen zat de wachtkamer vrij vol ... Wat een pokke-eind rijden blijft het toch.
Wij waren er om 09.45 en mochten toen ook gelijk al op consult, terwijl onze afspraak pas om 10.20 uur was. Tegen kwart voor 11 zijn we weg gegaan denk ik. We moeten elkaar haast wel gezien hebben .. Het is inderdaad een rot eind. Waren zondag alvast heen gegaan, gezellig over de Kerstmarkt.