leeg eitje???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wanda1982, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff....vanmorgen telefoon van de arts gehad. Één follikel in natuurlijke cyclus(mnc in Groningen) maar de eicel was enkel een leeg omhulsel.
    Nog niet eerder over gelezen of gehoord.

Wie kan me meer vertellen?

Kunnen ze dit ook zien aan de EH waarden in het bloed?

Groetjes van een hoopje ellende

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Bij het rijpen van 1 eitje weet ik niet of het vaak voorkomt, maar bij IVF of ICSI gebeurt het vaak dat er een paar follikels leeg zijn.
    Ik had de 1e keer 12 follikels waar 10 eitjes in zaten, de tweede keer 20 follikels waar 15 eitjes gevonden zijn.

3. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    denk dat je het eiblaasje bedoeld. maar dat kan inderdaad, ik had er deze week 1, en die is volledig weer weggegaan en daar zat wss niets in.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ja denk dat ze de follikel bedoelen die kan helaas leeg zijn. Hoe groot die kans is bij 1tje weet ik niet.

5. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dames. Een lege eicel. Heb na de punctie meegekeken en de eicel was duidelijk te zien. De eicel zelf bestond uit enkel een omhulsel.
    Ik weet wat een follikel is en wat een eicel is.

Volgens mij dus zeldzaam

6. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit met ons 3e ICSI traject meegemaakt. van de 7 eicellen waren er 3 die leeg waren. De cel is er dan wel maar de kern niet. Zonder kern ook geen celdeling enzovoort dus kon niet bevrucht worden. Ze weten niet hoe dit kan. Ik ben trouwens ook onder behandeling (geweest in het UMCG.

7. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Annemar,

Nog twee Mnc cycli en dan denk ik dat we naar Düsseldorf overgaan. In wel ziekenhuis krijg jij de echo's?
    Mis de empathie hier in Emmen en Groningen. Alles moet volgens protocol en eigen wensen vind ik te weinig gehonoreerd.
    Ze doen hun best maar ik mis het vertrouwen en ze zeggen dat ze ook niet meer kunnen hier.
    Hoever ben je al in Düsseldorf?
    (Privé bericht mag ook hoor)

Groetjes Wanda

Deel Deze Pagina