@ Caecilia, balen meis dat je ongi geworden bent. Ik ben ook heel benieuwd wat ze daar op zeggen. Ik vind het ook erg snel na de eisprong. @ Brenda, ik voel me eisprong niet, merk alleen dat mijn slijm dikker wordt. @ de rest, hoe gaat het allemaal bij jullie? Hier alles oke, mag bijna testen. Maar kan jullie wel vertellen, dat ik al weer 2 dagen boven de wasbak gehangen heb. Niet echt overgeven, maar meer slijm en gal. Zo vanuit het niets. Maar goed, is dit een teken van? Of is het gewoon toeval of zit het tussen mijn oren?!?!?! Tis afwachten. Eerder als zondag ga ik niet testen. Maar ben wel heel benieuwd. Zaterdag ga ik met een vriendin en haar dochtertje en Luna naar Mega Mindy in Breda! Ben zo benieuwd. Maar eerst nog even morgen en vrijdag werken. Dikke knuff
Vanmorgen weer naar het zh geweest. alles zag er weer goed uit dus mag morgen weer gaan spuiten. LF van 10 dagen is kort maar is het minimum en dit schijnt bij pregnyl wel vaker voor te komen. Mag op 16-3 weer langs dat is dag 13. Laatste 2 rondes had ik op dag 10 controle fm en dan dag 13/14 fm en pregnyl. Ze zei nu gaat zo volgens het boekje dat het een beetje zonde van je tijd is. Dus das fijn. Heb al een info boekje over IUI meegekregen... nog 1 ronde op deze manier en dan wordt het toch echt IUI.
@ Brenda; En heb je je eisprong gevoeld? Wel spannend hoor en dan nog wel 3 @ Jillsss; PPPFFF word wel erg spannend voor je zeg...Hopelijk is het een goed teken dat je boven de wasbak hangt Ik ga voor je duimen.. @ Caecilia; Jeetje balen meis..ben benieuwd wat ze vandaag zeggen in het zh. Bij mijn zijn gisteravond tegen 23 uur de duivels begonnen dus vandaag is cd 1. Morgen begin ik met mijn 1ste spuit zetten...vind het doodeng. liefs Wen
@ Caecillia: Haha had vanochtend deze tekst al getypt alleen toen kreeg ik visite dus laptop dichtgedaan en nu pas verzonden vandaar mijn vraag... Maar fijn dat alles goed is. Lopen we precies gelijk op dan. Ik moet alleen 13-3 voor de fm. liefs Wen
Wennes, ja helemaal gelijk. Ik sla de echo van de 13de over omdat ze ervan uit gaan dat het net zo loopt als de laatste 2 rondes. Enne spuiten valt echt enorm mee. Gewoon doen en dan voel je er niets van. Succes
Dag 7 van de provera... nog 3 te gaan Heb me toch snoep buien... zit al een paar dagen achter elkaar aan de paaseitjes, borrelnootjes, drop, ijs en tja eigenlijk alles wat maar eetbaar is :-$ @Jillsss, ik duim met je mee... @Bren, en? iets gevoeld? @Wennes, ik zag er ook erg tegen op de eerste x spuiten maar het valt echt 100% mee @Caecilia, Hoe komt het dat ze (wanneer gaan ze) aan IUI denken? Fijne avond allemaal..
@Sass en Wennes; heb de eisprong zelf niet gevoeld volgens mij , maar als deze is geweest tussen de 36 en 40 uur, sliep ik ook, dus kan deze dan best gemist hebben. Maar sinds gisteren heb ik wel steeds buikpijn en zeurende pijn in me onderrug. Geen idee of dat ook van de pregnyl komt... @Wennes; spuiten valt mee hoor! Ik voel er echt helemaal niks van. Zelfs de pregnylspuit voelde ik amper. Hoef je dus echt niet tegenop te zien. Nog 1 dagje en het is weer weekend meiden! Weer een week voorbij.... Liefs bren
@Sass, heel verschillend wanneer ze met IUI komen. Maar ik heb nu 7x met succes Clomid geslikt en straks 3x gespoten. Dit laatste doen ze normaal 6x voor ze met IUI komen. Maar gezien de slechtere zaadkwaliteit van mijn man bij ons dus 3x. Bij andere ziekenhuizen werkt het weer anders... @BRenda, succes met wachten
heb hem nog niet gezet.... Zat te denken tegen 22.30uur want dan ben ik altijd wel thuis. Of denken jullie dat dat te laat zal zijn? liefs Wen
thnx voor je antwoord... Begon al te twijfelen of ik nu niet te laat zou zijn... Heb namelijk nog een paar keer curcus en vergaderingen op het werk sávonds dus danis het niet echt handig om daar te moeten spuiten. Dus over ongeveer een uurtje ga ik hem zetten, ben benieuwd. liefs Wen
1e spuit is een feit pfff wat was ik zenuwachtig, zweet in mijn handen maar zoals jullie zeiden voel je er gewoon niets van...gelukkig! Ach alle 1ste keren zijn eng..haha. fijn weekend, liefs Wen
@Wennes, =D> Nu kan ik wel eerlijk bekennen dat ik iedere dag opnieuw mezelf bij elkaar moest rapen op een prik te zetten! ik heb echt zo'n hekel aan spuiten! en ben dan zo opgelucht als het weer gebeurt is! je zou me eens moeten zien dan! en... het stelt echt niets voor.. @Caecilia, dank je wel voor de uitleg fijn dat ze nu al verder gaan kijken.. @Brenda, en.. wachten een b'tje vol te houden.. fijn weekend \/
Goedemorgen allemaal, het weekend is er weer! @Sass; ja het is wel vol te houden, geloof er alleen niet zo in dat het deze ronde raak is, aangezien er maar weinig zaadcellen te vinden waren tijdens de samenlevingstest. Heb wel al dagen buikpijn en een drukkend gevoel in me onderbuik, heel vervelend. Liefs brenda
eej meiden, Kom morgen wel even uitgebreider kletsen, maar......na 5 ochtenden te moeten spugen, ben ik vanmorgen helaas toch weer ongesteld geworden. Morgen ga ik bellen voor de uitgangsecho. knuff
@Jilsss; balen zeg! nou hopelijk is de uitgangsecho verder goed, en kun je verder met de volgende ronde. liefs bren
@Jillsss, balen! Had het anders voor je gehoopt. @Brenda, onder de 10 dagen altijd een fijn moment. Hier alweer 3 prikken erop zitten. Nog 7 te gaan!
@Caecilia; ja eindelijk onder de 10 haha... maar lijkt wel een eeuwigheid nog hoor! jeetje alweer 3 prikken voor jou... nog even en je hebt alweer een eisprong!