tja ik weet het allemaal niet meer hoor met die kwaaltjes haha, wat nou wel en wat niet door de pregnyl komt. Maar tijdens de samenlevingstest waren er maar weinig zaadcellen te zien en langzaam bewegend, dus ga er eigenlijk al vanuit dat ik gewoon ongi wordt volg wk en dat we dan waarschijnlijk verder moeten met IUI of misschien wel IVF. Ligt aan de uitslag van de zaadtest. Had net ineens steken onderin mijn buik aan de rechterkant... zou toch denken dat dat nu wel afgelopen moest zijn, eisprong is al een week geleden! liefs
@Brenda, ik hoop natuurlijk dat je zw kwaaltjes hebt... maar je ongi kan met pregnyl ook veel sneller zijn. Bij mij begon de voorbode afgelopen ronde op 10dpo. @Winnie, hier wordt de pregnyl ook in het zh gezet. De prik voel je meer als die van de puregon maar valt verder mee. Mijn zus heeft bij haar IVF wel thuis gespoten.
@Caecilia; als ik ongi moet worden, dan ook maar zo snel mogelijk! heb nog steeds zere (.)(.) en zeer tandvlees. Dan kan ik tenminste gelijk verder en dit weekend nog voor een uitgangsecho naar het zh. liefs
we zullen zien... maar ben het wachten zo zat, dit is ook de eerste keer dat ik in de twee wachtweken zit sinds... sinds ooit haha.. aangezien het mn eerste eisprong is sinds de mmm. morgen heb je je uitgangsecho of niet?
@Brenda, nee morgen geen echo. Het zh en ik vertrouwen erop dat deze ronde ongeveer hetzelfde zal gaan als de vorige 2. Dus geen echo op dag 10 maar mag dag 13 voor echo en direct de pregnyl meenemen. Scheelt mij een hoop gedoe met naar het zh gaan.
@ Brenda; spannend joh, ik ga heel hard duimen voor je dat het raak is en daar de kwaaltjes van zijn. Ja en dat wachten....grrrrr dat duurt zo lang @ Caecilia; ik moet ook de pregnyl zelf zetten...geloof niet dat ik dat ga durven gelukkig heb ik een vriendin die verpleegkundige is denk dat ik daar aan ga kloppen @ Winne pooh; Welkom hier. Ik mag morgen naar het ziekenhuis voor echo ben echt zooo benieuwd of dit wel een eisprong opleverd... liefs Wen
@Wen; ik hoop voor je dat er morgen iets moois te zien is op de echo! Is toch elke keer weer spannend he. @all; zijn jullie ook beetje aangekomen door het spuiten van hormonen? Ik heb het idee dat die hormonen gewoon op me heupen en buik blijven zitten haha.. Ik doe 3x in de week spinning en eet normaal, dus daar kan het niet aan liggen liefs bren
Hoi Allemaal, Nou heb net zelf maar even gebeld naar de assistente of ze al overlegd had. Ze had nog niet overlegd, maar heeft me wel toestemming gegeven om te beginnen met spuiten wanneer mijn ongie zich aandiend. Hopenlijk laat hij nu zo zonder medicijnen niet al te lang op zich wachten, zodat we weer verder kunnen. Klinkt misschien gek, maar op dit moment heb ik er zin in.wacht maar tot je met die spuit in je handen staat ale: @Wennes...succes morgen in het ziekenhuis. Hopenlijk een mooi ei. @Brenda...Aangekomen? Dat is niet te hopen. Ik moest juist afvallen om te mogen gaan spuiten. Maar volgens mij zoek jij gewoon bevestiging ?!? Waarom probeer je niet gewoon een testje te wagen. Het klinkt in ieder geval goed. Duim, duim. @Caecilia...fijn dat je nu niet oedere keer op en neer hoeft. 3 x is scheepsrecht toch. Nou we [-o< en door. Knuffels Winnie.
@Winnie, laat die duivels maar komen! Super dat je mag starten! En dat spuiten valt echt heel erg mee hoor! Haha 3x scheepsrecht dat hoopte ik ook bij de 3de ronde Clomid...
Meld me ook maar eens aan bij dit forum. Ben een jaar geleden gestopt met de pil als snel bleek dat het allemaal niet op gang kwam. In november in het ziekenhuis terecht gekomen en snel was duidelijk dat ik PCO heb. Ik heb behalve veel te veel eitjes geen kenmerken van PCO. Meteen gestart met een clomid kuur. Clomid sloeg in verschillende doseringen niet aan. Nu begonnen aan mijn eerste cyclus met puregon. 9 dagen 50ie geen resultaat, 2 dagen 75ie nog geen resultaat na 3 dagen 100ie eindelijk groei! 2 grotere eitjes van 15mm, 1 van 13mm en overige rond 9a 10 mm. Moest nog een dag doorspuiten met 100ie en dan terug. Nu blijkt dat alle eitjes weer zijn gaan groeien. De 2 grooste nog steeds 15mm en de overige allemaal rond de 12mm. Mijn eierstokken zijn pijnlijk en groot. Mag nu 2 dagen niet spuiten en zondag weer terug....Ik weet niet zo goed waar ze nu op gokken? Ben erg bang dat t deze maand niet gaat lukken. Heeft iemand hier ervaring mee? En als het afgebroken wordt hoeveel tijd gaat hier dan overheen? Groetjes Meis.
@Meis, klinkt alsof de kans dat het deze ronde lukt klein is. Meestal krijg je dan provera 10 dagen slikken en dan in een week ongeveer ongesteld. Dan kijken ze of de cystes weg zijn. Zoja dan mag je weer spuiten zo nee moet je soms weer aan de pil voor ongeveer 1 maand. Hoop dat het er over 2 dagen goed uitziet!
@ meiske27; Welkom hier. Ik kan je geen antwoord op je vraag geven want voor mijn is dit de 1ste ronde met spuiten, maar er zal vast iemand bij zijn die het wel weet. Hopelijk hoeft deze ronde niet afgebroken te worden. @ Caecilia; Op welke dag ben je begonnen met spuiten? Want ik zit vandaag pas op cd 9 Ik ben op cd 2 begonnen met spuiten. Vandaag naar het zh geweest en er waren vele kleine follikels te zien en 1 iets grotere van 10 mm. Het kan nu nog elke kant op dus om over stimulatie te verkomen blijf ik dezelfde dosis spuiten(75ie) en maandag weer terug. Ben echt benieuwd...ben al een beetje blij met follikel van 10 mm want met 150 mg clomid zat ie op cd 24 nog maar op 8,5mm liefs Wen
@Wennes, ik ben op cd 3 begonnen. Maar ik reageer altijd heel goed op hormonen. Ik heb 7 rondes Clomid 50mg gehad en de langste ronde daarmee was 32 dagen (De rest was 27-29 dagen) dus dat het bij mij op dag 13 pregnyl is zegt niet zoveel.
@ Caecilia; Aha dat verklaart dat jij nu op cd 10 zit Wel fijn dat je er zo goed op reageert, ik had bij 100mg clomid nog een cyclus van ongeveer 40 dagen. De laatste keer met 150mg reageerde ik gewoon niet. Liefs Wen
Mijn gyn zegt altijd... jij hebt maar een heel klein beetje hulp nodig dan weet je lichaam prima wat het moet doen Ik spuit dus ook 'maar' 50IE Vanavond starten we weer met klussen En dan zondag, maandag en dinsdag. Als ik maandag pregnyl krijg dan is dinsdagavond mijn eisprong. Dus vanavond klussen om het zaad weer vers te krijgen (zeg maar ) en dan vanaf zondag voor het echie! Haha zo spontaan die MMM...