@Ceacilia; Ja lekker spontaan...hihi. Nou veel plezier en een fijn weekend. @ ALL; fijn weekend allemaal. @ Brenda; Hoe is het met je? liefs Wen
Hoi meiden, Zo zeg ik, ik kom morgen even bij kletsen, zo heb ik dan ineens geen internet meer. Ben nu even bij me ouders de krant halen, dus denk kijk even snel! Zie nieuwe meiden: WELKOM! En de rest die in spanning zit: ik duim voor jullie mee! Ik ben dinsdag in het ZH geweest voor de uitgangsecho en......de Cyste is WEG! Gewoon weer begonnen met 50 eenheden spuiten. Woensdag moet ik weer terug komen. Ik hoop dat ik vandaag weer internet heb, en dan kom ik even uitgebreid bij lezen! Dikke knuff meiden! Liefs Jill
Goedemorgen! @Jilss; goed nieuws! succes met spuiten! @Wen; succes maandag, hopelijk heb je dan een mooie dominante follikel. Ik duim voor je! @caecilia; en... leuk spontaan geklust haha... leuk hoor die mmm @meiske27; welkom! @all; een heel fijn weekend allemaal! Hier nog steeds geen ongi te bekennen, ook niet het gevoel dat het elk moment kan komen. Wel nog steeds af en toe steken rechts onderin mijn buik en mijn (.)(.) doen nog steeds zeer, is niet minder geworden sinds de pregnyl. Liefs bren
Hoi Dames, Nou nou....zomaar een keurige cyclus van 32 dagen uit mezelf gehad. Vanochtend ongie geworden. Zou dus maandag moeten beginnen met spuiten. Hoop dat de apotheek het dan binnen heeft, want ze moesten het bestellen. Ook zit ik in twijfel of ik niet nog een ronde over moet slaan. Mijn man is namelijk bezig met een zware cursus en is bezig met een eindopdracht die 30 maart klaar moet zijn. Ook is hij 1 en 2 april weg voor die cursus en het zou zomaar kunnen dat dat gelijk valt met de eisprong. Aan de andere kant wil ik liever niet nog een ronde overslaan. Maar ik weet niet wanneer mijn eisprong zal zijn nu met puregon. Hoe lang zijn jullie cyclussen met puregon? Met clomid had ik een cyclus van 33-37 dagen. Hoe is het allemaal met jullie? Groetjes Winnie.
Hallo allemaal, @Winnie en Meiske.. Welkom @Brenda, Oooh spannend zeg @Jill, Mooi dat de cyste weg is.. bij mij wasie alleen kleiner geworden na toch een flinke lange bloeding! maar mocht toch beginnen met spuiten.. @Wennes, Spannend hopelijk geen overstimulatie.. succes maandag @Caecilia, Natuurlijk ook veel plezier met al dat geklus.. al zijn de verplichte dagen niet altijd een pretje.. Het is alweer bijna tijd voor een prikje! met trillende handen Fijn weekend... Liefs Saskia
@Winnie, hier met puregon 1 ronde van 28 dagen en 1 van 25... maar dat zegt niets is bij iedereen anders... @JIlls, super ben benoieuwd wat er woensdag te zien is! @Sass, nog steeds aan het trillen? Hihi de spuit heb ik vanavond gezet terwijl ik mijn zoon aan mijn been had hangen en aan het kletsen was met mijn zus... routine Nog 1 spuit morgen en dan maandag naar het zh!
Ik verga sinds vannacht van de oor/keelpijn.... durf niet naar de ha ben bang dat ik aan de antibiotica moet en dat ik dan deze ronde moet afblazen... met paracetamol kom ik denk ik de nacht nog wel door en dan morgenochtend naar het zh en daar maar even overleggen hoe en wat...
Bedankt voor jullie reacties! Nou vanochtend een fm gehad 6 follikels waren inmiddels zonder puregon doorgegroeid naar 19mm derest was ook groot rond de 15mm. Ik mag dus niet door deze maand. Moet het nu laten rusten en heb een vrijverbod. Heb verder geen proverakuur gekregen volgens mijn gyn. kan me lichaam het zelf wel afbreken. Ik vroeg me af hoe lang dit kan gaan duren? En of de 6 eitjes straks allemaal gaan springen, lijkt me pijnlijk. Heb het gevoel dat ik straks weer een maand verder ben voor een nieuwe start. Ben een beetje verdrietig dus. Blijf jullie wel volgen natuurlijk! Groetjes
@meiske27; wat balen zeg zoveel grote follikels. Ik snap wel dat je dan verdrietig bent, moet je weer gaan wachten. Heb ik de eerste ronde ook gehad, toen had ik er 7 van rond de 20 mm. Ik heb toen wel een proverakuur gekregen zodat alles gelijk afgebroken werd. Wel een beetje vreemd dat jij gewoon moet wachten Dus volgende ronde een andere behandelmethode? Ik moest nu hoog beginnen en als het te snel ging gelijk afbouwen. Maar het afbouwen was uiteindelijk niet nodig. liefs bren
@Brenda. Tja ik weet het ook niet mn gyn, gaat er vanuit dat mijn lichaam het allemaal zelf gaat afbreken. Ik zal het anders woensdag bespreekbaar maken dan heb ik een echo om te kijken hoe het zich ontwikkelt. Ik ben bang dat hier wel een maandje over heen gaat voordat ik weer kan starten. Deze keer heb ik te snel teveel opgehoogd bij 100ie reageerde mijn eitjes ineens superhard. Ik start de volgende keer met 75 ie en spuit dan langer i.p.v. snel verhogen. Ze overwegen ook een operatie te doen om eiblaasjes weg te branden. Tja ik weet het niet. Baal nu gewoon even dat het allemaal weer lang gaat duren.
Dag meisjes, Hoe is het met jullie allemaal? weer een nieuwe week begonnen Ik zit nu 2 dagen voor me nod en kon het niet laten alvast een testje te proberen. ZOuden jullie eens in mijn album willen kijken en vertellen wat jullie zien? Ik twijfel nogal of dit niet gewoon een indroogstreepje is ofzo liefs brenda
Whaaa...Brenda...Dat ziet er niet uit als een indroogstreepje hoor. Alvast voorzichtig proficiat. Hier vandaag op dag 3. Vanavond als het goed is de eerste spuit zetten. Als de apotheek het binnen heeft. Dan volgende week maandag om 14.30 uur de eerste FM. Spannend hoor. Groetjes Winnie.
toch niet? hij is nu ook 10 min later wel iets donkerder nog geworden, ik word er helemaal zenuwachtig van joh heeft je apotheek het niet standaard binnen dan? de vloeistof? of is het niet een apotheek bij het ziekenhuis? liefs
Wat voor test heb je gebruikt? Anders misschien een digitale waar staat zwanger/niet zwanger. Duidelijker kan niet. Maar ik vind hem er positief uitzien hoor. Morgenochtend nog eens testen anders. Nee..geen aportheek naast het ziekenhuis. Dus niet standaard op voorraad. Maar ik ben vrijdag geweest en ze zei dat ze het vandaag binnen zou hebben. Hopen dus maar.
@Brenda, indroogstrepjes bestaan niet! Gefeliciteerd! Hier is de keelontsteking erger geworden. Ben net terug van het zh. Grootste ei was pas 16,5 mm dus moet morgen terug. Mag wel aan de antibiotica dus moet om 11 uur bij de ha zijn.
Joehoeeee Ik had eerst ook een lichter lijntje hoor Je bent hartstikke zwangerrrr Gefeliciteerd! He he..eindelijk ben ik niet meer alleen.
@Winnie pooh; ik heb de test van de kruidvat gebruikt. @caecilia; voorzichtig dank je wel , dus er bestaan geen indroogstreepjes? hahaha... kan de keelonsteking ook de groei van je eitjes remmen eigenlijk? omdat je weerstand nu minder is.. liefs
Nou Brenda....Zie de zwangerschapstesten-test van KASSA afgelopen weekend. Die scoort het beste. PROFICIAT dus.
Fijn dat jullie het allemaal eens zijn met elkaar, want ik kan het maar moeilijk geloven, had jij dat ook toen je een licht streepje had? Zou wel leuk zijn, samen zwanger! en dan hopen dat de rest gelijk volgt! liefs