Puregon na Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Caecilia, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    wat fijn dat je je weer beter voelt! en een superei, geweldig! Dus vanavond en morgen weer spontaan klussen zeker ;)

Ik heb vanochtend nog 2x getest, voor de zekerheid. Nou de digitale zegt natuurlijk wel genoeg. Was daar wel bang voor, want die is zo definitief ja of nee, durfde bijna niet te kijken haha..

en caecilia laat je man/vriend ff goed mikken he :p , dan kun je mij achterna

liefs

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Bren, we zullen mij mans zaadjes goed toespreken dat ze rechtsaf moeten ;) (daar zit ei)

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    en anders na het klussen maar even op je rechterzij blijven liggen hahah :)

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Ceacilia; Wat fijn dat het de goede kant opgaat met je keelpijn en dan dat ei :confused: ... Super en nu aan de klus...
    Kunnen we geen wegwijzers neerzetten ;)

@ Bren; Hoe voel je je?

liefs Wen

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0

6. Sass

Sass Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    3,772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Waaah Bren, Gefeliciteerd... :D :D :D
    Wat een leuk nieuws zal wel raar zijn om het te Moeten geloven.. haha

@Lola, Het kan allemaal erg gevoelig worden.. Maar ik zou je vraag ook in het zkh stellen.. ze kijken daar nergens van op hoor, wat je ook vraagt.

7. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Sass,

Dank je voor je reactie. Fijn!
    Gelukkig is het vandaag stukken beter, rustiger in mijn onderbuik. Gisteren was het echt niet fijn. Ik ga me dan direct zorgen maken over teveel eitjes, cystes, enz, enz. Beetje neurotisch karaktertje. :oops: Dit is mijn eerste (en hopelijk mijn laatste) ronde Puregon dus ik weet niet zo goed wat ik wel-niet kan verwachten.

Nogmaals bedankt!

Groetjes, Lola2

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Vandaag is weer ei dag :-D Ben benieuwd. Voel er denk ik weinig van gezien mijn lijf vol met antibiotica en paracetamol zit ;)

9. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    @Caecilia...niet internetten dan...Aan de klus.

@Brenda. Kun je het al bevatten meid?

Jills..hoe was je FM?

Wennes...succes morgen met je FM.

We zijn wel aan het broeden zo met zijn allen zeg.
    Gisteren de 2e spuit gezet. Wat raak je daar weer snel aan gewend zeg. et of ik weer een insuline-junkie ben. Gelukkig is dit maar 1 keer per dag ipv 3. Ik broed nog even verder en hoop op een mooi ei een maandag. Ook een lekkere korte cyclus zou weleens leuk zijn.

Groetjes Winnie.

10. Jillsss

Jillsss Lid

Dec 14, 2008
    25
    0
    0
    Noord Brabant
    Eej meiden,

Nou hier alleen maar goede berichten.....

Mijn baarmoederslijmvlies was 5,5 mm!
    En....er zat een eitje van 13 mm!

verder was alles rustig....

Vrijdag moet ik weer terug komen. En dan als het goed is....t weekend de pregnyl!

@ Wennes, jij succes met je FM vandaag.
    @ Winnie, super dat je spuiten goed gaat! Hoop dat je maandag mooi bericht hebt!
    @ Brenda, hoe gaat het daar?
    @ Caecilia, wat doe jij hier joh? Ga eens aan t werk hahahaha.

xxx Jill

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    @Jilss; wauw, een mooi ei al! nou hopen dat ie een mooie groeispurt maakt! dat wordt dus klussen dit weekend!
    @winnie; hoe gaat het? nog druk aan het spuiten? junkie :) voel je al een groeiend eitje?
    @caecilia; en je ei nog gevoeld?
    @lola; al een beetje gewend aan het spuiten? hoop voor je dat de eerste ronde gelijk raak is!
    @wennes; vandaag je fm toch? ik duim voor je!
    @Sass; hoe gaat het bij jou?
    @waterlelie; hoe gaat het met de kwaaltjes? ;)

nou heb ik iedereen ongeveer gehad? :)

@all; vanochtend weer getest, ik moet er nu echt mee ophouden hoor, maak mezelf alleen maar gek zo haha.. vanochtende de eerste ochtendmisselijkheid gehad, niet overgegeven gelukkig. Voel nu links en recht wat steken en krampjes, maar dat schijnt zo te horen.

Aan dat wachten komt echt nooit een eind he.. eerst wachten tot een ongi, dan wachten op een uitgangsecho, dan wachten op een mooi ei, dan wachten op de pregnyl, en dan weer twee hele lange weken wachten of het heeft geholpen, en dan is het positief, kun je weer 4 weken wachten tot de spannende echo en dan nog eens 4 weken tot de meeste kritieke fase voor bij is... pff... gelukkig hebben we het er vooor over haha! we moeten in ieder geval veel geduld hebben dames :D , maar we weten waar we het voor doen!

iedereen een hele fijne dag!
    dikke knuffel,
    brenda

12. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    @ Jillsss; Wow al een mooi ei...ik ga duimen dat je het weekend pregnyl mag zetten!

@ brenda; Ja dat wachten...went nooit he, maar idd weten we waarvoor het is.

@ All; Nou net terug uit zh...alleen maar kleintjes te zien. We gaan nu dosering ophogen, wat dus wel veel risico met zich meebrengt gaf hij aan. Heb net ook bloed laten prikken hij wilde bepaald hormoon zien.
    Moest eigenlijk zondag terug komen, maar omdat ik dan niet kan wordt het nu maandag en mag ik morgen pas beginnen met extra dosis. Wilde wel graag zondag komen dus wilde mijn ding wel afzeggen, maar dat mocht niet, hij zei je moet al zoveel regelen en rekening houden met, je moet ook wel gewoon leven. Heeft ie eigenlijk wel gelijk in want ik wilde mijn voetbalwedstrijd afzeggen, maarja het is wel weer een dag langer :(

liefs Wen

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    wat jammer dat e rnog niets te zien was. Welke dag zit je nu dan? Misschien ook een banner aanmaken ;) , is handiger voor ons haha..
    Ik moest eerste ronde ook ophogen, een paar keer zelfs, want reageerde er ook nog niet op. Maar komt goed hoor meid! Het kan van de ene op de andere dag zomaar veranderen.

Liefs

14. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    wil wel een banner aanmaken maar mijn cyclus was/is zo onregelmatig dat ik niet weet wat ik moet aanhouden...zal wel eens kijken tot hoever de banner loopt...haha.
    Zit vandaag trouwens op cd 15..

liefs Wen

15. Jillsss

Jillsss Lid

Dec 14, 2008
    25
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik had de afgelopen cyclus ook pas rond cyclus dag 18 ineens een eitje! Vanuit het niets van 16 mm

16. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    Nou ben helemaal de weg kwijt. Vorige week vrijdag echo gehad met conclusie dat de eitjes te snel en er teveel rijpen. Moest per direct stoppen met 100ie. Zondag terug met conclusie dat deze maand kansloos is en dat er een lichte overstimulatie is opgetreden.
    Dus vandaag weer een echo waarop te zien was dat het allemaal enigszin aan het slinken is (eitjes worden kleiner) met als leuke bijkomstigheid mijn buik ook mee slinkt!
    De gyn. deelde mee dat ik binnen 2 weken moest gaan menstrueren, kreeg geen kuur mee. En dan ineens vanmiddag begint de menstruatie!?! Dit betekend dat ik zaterdag terug moet voor uitgangsecho maar goed is natuurlijk veel te snel de eitjes zijn nog niet bijgekomen van de laatste kuur. Heeft iemand ooit al ervaren dat ze na een week al ging menstrueren? En dan? Ben erg benieuwd.

@Brenda; volgens mij mag je na elke dag een test toch echt gaan geloven dat je zwanger bent! Kan me het echt voorstellen ha,ha

@Wennes; het kan echt ff duren voordat er een ei is! Bij mij was de vorige cyclus op dag 18 pas een ei zichtbaar.

17. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    thnx meiden, jullie bemoedigde woorden geven de burger weer moed ;)
    Ik hoopte gewoon zo dat ik nu eindelijk eens gewoon een cyclus van 28 dagen zou hebben. En de 1ste fm waren ze optimistisch en leek er een goed ei te groeien dus dan krijg je toch wel hoop. We blijven positief al valt het niet altijd mee :(

liefs Wen

18. Sass

Sass Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    3,772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pff wat een week :(
    Maandag dachten we dat er wat begon aan de linker kant.. rechts zat nog steeds de cyste.. wel kleiner geworden..

Woensdag was alles weg links!? en rechts misschien 1 eitje van 11 of de cyste
    ze hadden het er nog over om meer te gaan spuiten maar ik moest tot vrijdag afwachten..

en nu vrijdag.. links nog steeds geen teken.. en rechts het eitje of de cyste 13mm hetzelfde blijven spuiten... en maandag weer terugkomen...

Ben nu al twee weken aan het spuiten.. hoe lang zouden ze hier mee door mogen gaan? je mag het geloof ik maar een bepaalde tijd stimuleren toch? hmm vergeten te vragen..

ach ja, heb er vandaag de balen van! zou er zo mee stoppen!
    Pff tijd voor iets leuks en afleiding..

Fijn weekend allemaal..
    Liefss

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    @sass; wat balen zeg dat er nog steeds niks duidelijks te zien was. Maar ze konden dus niet zien of die van 13mm een cyste of een follikel was? Ik weet niet hoe lang ze door mogen gaan, de eerste ronde ben ik ook heel lang doorgegaan voordat er resultaat te zien was.

Komt echt wel goed hooor meid, soms is het gewoon even zoeken naar de juiste dosis. Mocht het deze ronde niet lukken, gaan ze de volgende ronde het vast op een andere manier proberen, bv een hogere startdosis zodat je cyclus dan korter is.

Ik duim voor je meid en hoop dat je maandag goed nieuws hebt!
    dikke knuffel,
    bren

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    He sass, helaas gaat het bij de een sneller als bij de ander. Ik heb 2 jaar lang geprikt met Puregon! Voor elk ei of stimulatie moest ik wel vaak 3 tot 4 weken lang prikken! Natuurlijk is dat een grote domper en het kost heeeel veel tijd, helaas. Je moet echt geduld hebben :)

Share This Page