@ Sass; We zitten in hetzelfde schuitje....Ook ik ben vandaag 2 weken aan het spuiten en nog niets te zien GRRRRRRRRRRR erg frusterend en je hebt gewoon dagen erbij dat je het allemaal ff niet meer trekt..die heb ik deze week ook gehad. Dus meid snap hoe je je voelt(kun je weinig mee, maar toch..haha) en hoop dat je een leuk weekend voor de boeg hebt zodat je je weer wat beter voelt. Succes... liefs Wen
Pff begin de bijwerkingen van de pregnyl alweer goed te voelen. Balen dat hier 2 meiden al 2 wekenspuiten zonder echt resultaat. Hoop dat jullie snel een mooie fm hebben!
Kon even nergens anders aan denken.. vind het erg fijn dat ik hier even wat gedachten kan wegtikken.. zitten (en gelukkig ook zaten) toch allemaal een beetje in het zelfde schuitje.. Dank je wel allemaal @Bren.. wanneer krijg je je eerste echo? een dikke knuffel terug! @Wen.. jij ook héél veel succes maandag.. mag werken dit weekend en morgen avond uit eten.. komt helemaal goed! Winnen morgen hè, met voetballen! @Waterlelie.. zo'n dagje, tja het hoort erbij! blij dat het vandaag weer gezakt is! @ Ceacilia.. Ben je eigenlijk weer helemaal opgeknapt? Weltrusten..
goedemorgen ladies, hoe gaat het met iedereen? @caecilia; wel kwaaltjes van de pregnyl? @sass; 14 april heb ik een 8-weken echo, heel spannend! morgen weer fm toch? @all; fijne zondag allemaal! liefs brenda
Goedemorgen meiden, Vanaaf weer spannend.....de pregnylprik! Ga nu snel de kleine meid halen, die is uitlogeren! Tot vanaaf. xxx
Ik afgelopen vrijdag voor FM meting. Zit er rechts een cyste van 2.4 mm waar het 'dildocam-vrouwtje' zich helemaal geen zorgen over maakt (ik maak me dus wel erg zorgen nu) En links een EI van 1.2 mm. Ik ben tot nu toe dus niet erg enthousiast over de Puregon. Moet maandag, morgen dus terug. Meiden tis allemaal wat, he? Jeetje wat moeten wij een engelengeduld hebben...... Groetjes, Lola2
@lola; je bedoelt denk ik 1,2 cm? soms heeft het even tijd nodig om de juiste dosis te vinden. welke dosis spuit je nu? dit is je eerste ronde met puregon toch? bij mij duurde de eerste ronde ook erg lang. @jilss; spannend, pregnyl bijna! klustijd dus! zet hem op he liefs bren
Inderdaad ik bedoel 1.2 cm. Waarom ik niet zo enthousiast ben is dat toen ik Clomid gebruikte in 3 EItjes had. (overigen ook toen niet zwanger geraakt.) Nu had ik begrepen dat Puregon 'wat agressiever' zou zijn en heb ik er maar 1tje..... Het zal wel een de dosis liggen. (75 eenh). Die cyste zal een souveniertje van de Clomid zijn. Ik heb het even gehad, eerlijk gezegd. Bah, bah!
@Jills, succes met de pregnyl. @Bren, ik heb iets aan bijwerkingen van de pregnyl. Maar valt mee in vergelijking met de eerste ronde.
Allemaal een goed weekend gehad? @ Sass; Hopelijk bij jou al meer groei te zien? @ Lola2; Hoe was het bij jou? @Jillsss; pregnyl spuit meegevallen? Vandaag weer terug geweest voor fm en gewoon nog steeds NIKS! Duurt nu toch wel lang. Heb even gevraagd hoelang je door mag gaan met spuiten en dat mag weken zeiden ze. Doorgaan met 112,5ie en vrijdag weer terug. Ze hadden de vorige keer geprikt op oestrogenen(ofzoiets) en de waarde was nog laag(192?). Vandaag hoefde ze niet te prikken omdat er nog weinig veranderd was tov afgelopen donderdag. liefs Wen
@Wenn, balen dat er nog steeds niets groeid... en dat met een behoorlijke dosis puregon. Hoop dat de eitjes toch nog gaan luisteren! Begin wat steken te krijgen vanavond. Ook moe. Dus ga mijn bedje in!
We zitten echt in het zelfde schuitje.. bij mij vandaag ook niks.. en ook gevraagd hoelang ze door kunnen gaan.. 30dagen, maar ze stoppen bij 20dagen vertelde de arts. Maar een beetje goed nieuws want achter de cyste zat nog een eicelletje wat even groot is.. dus er zit er iig 1 woensdag weer terug... en... gewonnen Slaap lekker allemaal... en succes met al dat geprik!
Gisteren ruzie gehad met de gyn. (nou ja...co-assistent) Volgens haar was ik nog niet geneog afgevallen en had ik nog niet mogen beginnen met spuiten. Deze ronde mag ik doorgaan, maar daarna moet ik weer wachten als het niet gelukt is. Ook woog ik bij hun ineens zwaarder als de vorige keer, terwijl ik thuis ben afgevallen . $^%#@@Gyn. Nu ja...ik had in ieder geval links een eitje van 12,5mm en moet donderdag terug komen om te laten checken. Ook heeft ze een foto van de rechterkant genomen, omdat er "iets" zit wat ze niet kon thuisbrengen? Ben benieuwd wat de echte gyn er donderdag van zegt. Hopenlijk niks geks ofzo. Groetjes Winnie.
@ Winnie, Hè vervelend, terwijl je zelf denkt zelfs wat gewicht kwijt te zijn! en dat je nu net bij een co-ass was Kon je zelf iets zien op het scherm?
@ Sass; dan zie je dat ze het in elk zh anders doen want ik zit vandaag op cd 20 en ik moet gewoon doorgaan. Erg vreemd. @winnie pooh; Jeetje..beetje raar hoor van die co-assistent. Nouja hopelijk donderdag goed nieuws bij je eigen arts. liefs Wen
Gisteren 2de FM. Links twee eitjes, eentje van 14mm en eentje van 15mm. Niet echt spectaculair aan het groeien, in tegenstelling tot die cyste die rechts zit. Die groeit als kool Maar die mevrouw die de eitjes meet maakt zich daar dus helemaal geen zorgen over....tja, het groeit ook niet in haar lijf Ik spuit nog steeds die Puregon 75 E. Morgenochtend, heel vroeg om 08.00u, moet ik terug voor de derde FM. Jee, Wennes jij al op dag 20 met spuiten? Tjonge, jonge wat trage cycli hier bij veel van ons. Zou het door de prille lente komen ofzo? Nou meiden, allemaal maar weer heel veel succes! Lola2
@Winnie, hoop dat je eigen arts je wat normaler behandeld. @Lola, gek dat ze zich geen zorgen maken om groeinende cystes... ik heb hier genoeg meiden gezien die daarom rondes moesten afbreken. Hier weer een dagje verder zit nu op 6 dpo. Vorige cyclus begon op 10 dpo het bruinverlies en dag 11 werd dag 1... dus kan snel zijn dat ik meer weet. Helpen jullie hopen dat dag 1 niet valt op30 of 31 maart? Want dan komen pasen en ik goed in de knoei....
Eej meiden, Ben er eventjes snel. Sorry.....moet echt vaker komen. Maar de kleine meid is ziek, en daar ben ik dag en nacht mee bezig. Ze heeft lucht in haar buik zitten en dit moet met een drankje voor haar ontlasting weer weg gaan...... Alleen heeft ze steeds koorts....en wil alleen maar hangen, niets is goed. Hier is de wachtperiode weer aangebroken.....zo spannend! Voor iedereen veel succes deze dagen, weken, maand..... Duim dat we samen door mogen stromen. Jullie horen weer snel van me xxx