Ha meiden. Ja, Ceacilia...zo gek is het nu niet meer...vanochtend FM en wat denk je? Eitjes blijven klein, groeien dus niet en cyste groeit als kool Inderdaad deze ronde moeten we afbreken. Ik moet nu wachten op mijn menstruatie en daarna terug voor een echo om te checken of de cyste zich bedacht heeft en dus verdwenen is. Ik maak me zorgen dat de cyste niet uit zichzelf vertrekt en dat ik geopereerd moet worden en daarnaast maak ik me zorgen of mijn cyclus wel weer op gang gaat komen zoals het hoort. Ik ben erg en :x Ik wens jullie verder allemaal wel heel veel goeds toe...balen Ceacilia dat je nu al ongikrampen voelt. Groetjes, Lola2
@Lola, balen meid! Hoop dat de cyste vanzelf verdwijnd. Zo niet hoef je echt niet direct geopereerd hoor! Wel weer een maandje aan de pil. Sorry voor dit slechte nieuwes maar soms is het beter om te weten wat er kan gaan gebeuren...
Hoi Allemaal, @Lola...wat vervelend zeg. Hopenlijk kun je snel weer verder. @Caecilia...Niet een beetje vroeg voor ongiekrampen? Niet gelijk opgeven hoor. Hoe is het met je zoon? @Jills...hoe is het met de kleine meid? Succes op de wachtbank. Nou...vanaf zondag kom ik bij jullie op de wachtbank. Vandaag terug geweest en het eitje links is doorgegroeid naar 17,5mm. Vandaag nog Puregon spuiten en dan morgenavond de Pregnyl. Heb mijn man vanmiddag nog even langs het ziekenhuis gestuurd, want ze was vergeten om de spuit en naalden te geven voor de Pregnyl. Rechts was trouwens niks meer te zien. Onervarenheid van de co zei de gyn. Ook werd er met geen woord meer gerept over mijn gewicht. Ik heb ook niks gezegd natuurlijk. Ze zei zelfs dat als het deze ronde niet gelukt is, dat ik dan door mag gaan. We gaan dit 6 rondes proberen. Ben benieuwd. Spannend. Hoop dat het lukt om de PRegnyl zelf te zetten. Knuffels voor iedereen die ik vergeten ben. Groetjes Winnie.
@ Lola2: jeetje balen van die cyste. Wilde je even laten weten dat ik afgelopen ronde heb moeten afbreken door dreigende overstimulatie. De gyn. vertelde dat ik moest wachten totdat ik uit mezelf ging menstrueren ik dacht tja dat kan weken duren. Uiteindelijk 7 dagen na mijn laatste spuit begong de menstruatie en 10 dagen later ben ik weer aan het spuiten (nu inmiddels 4de dag) Dus het kan sneller gaan dan verwacht!
@ Lola2; Jeetje dat is echt balen meis! Ga duimen dat de Cyste ook verdwijnd en WEG blijft.... Hopelijk komt de ongi snel opzetten @ Winnie pooh; Goed nieuws joh...op naar de pregnyl en super ei Succes morgen met het zetten van de pregnyl, ben benieuwd. @ Caecilia; Hoe is het met je zoontje? Al wat opgeknapt? En nu al ongikrampen? Ik ga duimen dat het ergens anders van is hoor... @ Jillsss; Hoe is het met je dochtertje, weer wat opgeknapt? Succes met wachten..ga duimen voor goed nieuws. @ meiske27; Fijn dat je ongi zo snel kwam opzetten, kun je tenminste snel verder. Duimen dat het nu wel goed mag gaan. Ik mag morgenvroeg weer voor fm..ben wel erg benieuwd hoor, er mag onderhand toch wel iets groeien. liefs Wen
@Wen, succes met je fm. @Winnie, fijn dat je gyn wel normaal doet. Succes met de pregnyl! Mijn zoon gaat vandaag weer veel beter. Koorts lijkt weer over.
Hallo allemaal, eventjes alles bijgelezen.. Hier nog steeds niks.. morgen weer terug! krijg dan te horen of ik maandag nog terug mag komen! Is de laaste kans deze ronde. want om half tien gaan we richting schiphol... lekker op vakantie naar Costa Rica.. er fijn tussenuit! \/ De arts begint eigenlijk pas om half 11 maar wil voor mij eerder komen, lief hè.. Hoop dat er iets aan het groeien is.. ben erg benieuwd of het gaat lukken.. anders 3 weken voor niks gespoten.. we zien wel succes allemaal
@Sass, spannend dus nog even. Hoop dat je maandag en joekel van een ei hebt en vol pregnyl in het vliegtuig stapt!
Dank meiden voor jullie steunende woorden. Weet dat ik jullie allemaal heel veel succes wens! Het is soms een lange weg die we gaan, he? Zo Sass, die op het vliegtuig wil stappen maar wel graag met inderdaad een joekel van een EI, Wennes die ook al halsreikend uitkijkt naar een EI, meiden die op de wachtbank zitten, zelfs eentje met een blauwe plek op haar been van het spuiten. pffffffffffffff, wat een proces he? Ik ga nu ook op een wachtbankje maar dan wel een ander wachtbankje dan waar de meesten meiden hier op zitten. Groetjes van een wat teleurgestelde Lola2
@Lola, inderdaad wat een proces. Voor ons is zwanger worden jammer genoeg gereken, spuiten, ingrepen en zh bezoeken. Niet leuk een paar keer klussen en dan spontaan...
Kom net terug uit zh en ja hoor...eindelijk lijkt het spuiten wat op te leveren Recht heb ik er 1 zitten van 13,5mm en 1 van 10mm. Links zitten er alleen maar kleintjes. Ik ben al zooo blij hiermee. Moet nu zondag terug komen. Weet iemand wanneer je de pregnyl spuit zet, hoe groot dan de follikel is? Vriendlief en ik zijn beide de hele dag vrij dus we gaan zo lekker zwemmen... liefs Wen
@Wenn, super! Pregnyl zetten ze als het eitje 18 mm is. Ei zou 2 mm per dag moeten groeien en ze gaan uit van springen bij 20mm. Dus 18 pregnyl en je hebt dan 36-40 uur later je eisprong je ei zou dan 20+ moeten zijn!
@ Caecilia; thnx voor je antwoord.. Dan misschien zondag avond de pregnyl? Spannend hoor...haha, liefs Wen
Nou...het is gelukt hoor. De pregnyl spuit zit erin. Nu morgenavond nog een keer aan de klus en dan maar hopen dat ze de goede kant op zwemmen. Vanavond mocht niet van de gyn. Hoop dat gister en morgen genoeg is. Wanneer krijgen jullie meestal de eerste bijwerkingen van de pregnyl? Groetjes Winnie.
@Winnie, binnen 2 dagen begin ik het effect van pregnyl te merken. Wij moeten van het zh juist de avond van de pregnyl en de avond erna. Maar dat komt door minder goiede zaadkwaliteit die schijnt beter te worden met dagelijkse lozing.
Pauze... We zijn gestopt! er was na 3weken prikken nog niks veranderd! achter de cyste was het ook nog niet helemaal zeker dat daar een eicel zat. het kan ook nog een cyste zijn! dat kon de arts niet met zekerheid zeggen.. Maar zelfs dat bleef het zelfde.. Nu na m'n vakantie (wat wel erg fijn uitkomt.. want je gaat toch maar door en door elke keer..) een echo maken en waarschijnlijk weer provera! Ik hoop veel positieve verhalen te kunnen lezen als ik terug kom Veel succes met Prikken, Klussen, Wachten, Spannende echo's zal ook wat zon deze kant op blazen.. Liefs Saskia
goedemorgen lieve dames, @sass; wat vervelend dat het niet heeft aangeslagen! dan komt het nu wel goed uit dat je even op vakantie gaat, er even lekker tussenuit. heb je al een vervolg schema besproken met je gyn? hogere dosis misschien beginnen? nou meid, geniet eerst van je vakantie en daarna komt het heus wel goed! @caecilia; het wordt nu spannend voor jou he? ik ben erg benieuwd! @winnie; al last van de pregnyl? @wennes; vandaag weer een fm lees ik! ik duim voor je! @all; hoe gaat het met de rest? veel succces! liefs bren
Meiske, je hebt helemaal gelijk: ben vannacht verrast door mijn menstruatie. Dit terwijl ik volgens mijn telling op cyclusdag 18 zit... Gekke toestand. As vrijdag moet ik terug voor een meting, dus ik ben benieuwd of de cyste dan weg is. Let's pray! Sass, ontzettend vervelend voor je. Ik wens je een zeer ontspannen en cyste-loze vakantie toe! Voor de rest; veel groetjes en succes van Lola2
Hallo allemaal, @ Bren, Waarschijnlijk de 5de dag beginnen ipv de 3de dag.. maar ik wordt eerst weer besproken.. en zal wel aan de provera moeten! @ Caecilia, ik ga voor je duimen... spannend hoor @ Lola, ik ga ook voor jou duimen dat er geen cyste meer zit.. @ Winnie pooh, succes met het wachten.. hopelijk zijn ze de goede kant op gezwommen.. @ Wennes, succes hopelijk gaan de eicelletjes verder groeien.. en kan de pregnylspuit erin.. Ik ga de computer afsluiten... ga jullie wel een beetje missen denk ik Liefs Saskia