Puregon na Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Caecilia, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Zitten we samen op het bankje Ceacilia? Is het goed gegaan??

Winnie, gelijk heb je om er de volgende keer iets van te zeggen! Gaat het een beetje met je? Ik wens je alle succes toe deze cyclus!

Wennes, ik heb al lange tijd niets meer hier van je gelezen? Hoe gaat het???

Meiske, succes morgen!

All, de groetjes van Lola2 :D

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi meiden...
    @ Lola; spannend...dat worden weer lange weken... :(
    @ caecilia; Ook voor jou is er weer een spannende tijd aangebroken. Ik zou de pregnyl ook zelf hebben moeten zetten(waar ik erg tegenop zag) maar heb hem niet nodig gehad, ei was uit zichzelf gesprongen.
    @meiske27; Ohw spannend morgen...ik duim voor je dat er maar 1 of 2 eitjes doorgegroeid zijn...
    @ winnie;Balen voor je zeg...maar beter 2 dagen eerder ongie dan later toch?
    op voor een nieuwe ronde...wel balen dat je naar die vervelende gync toe moet, en idd ga er maar flink tegenin.

@All; Hier nog geen :evil: :evil: te bekennen. Morgen is het 2 weken geleden dat er op echo te zien was dat ik een eisprong gehad had. Dus we wachten morgen ook nog maar af...Tja ze zullen morgen wel komen..de kans is zooo klein dat het raak is....

liefs Wen

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Wen, Dat is toch echt een kans hoor! Ik duim voor je!

@Lola, gezelli samen op de wachtbank.

Vanmorgen is alles prima gegaan. De zaaduitslagen krijgen we maandag pas. De IUI zelf stelde niet echt veel voor. Grappig je leeft ernaar toe ze spuiten in een paar secondes wat in en klaar!

4. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    @caecilia; Ja maar heb toen wel op maandag en woensdag een negatieve samenlevingstest gehad vandaar dat de kans erg klein is. Maar weet wel dat ie tussen maandagochtend en woensdagmiddag gesprongen is...
    Wel fijn dat je niet veel merkt van de IUI

5. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een fm op dag 28. De follikels waren niet gegroeid zelfs weer geslonken. De enige optie is weer meer gaan spuiten en dat is de vorige keer op een ramp uitgelopen. Conclusie van de gyn. dat we moeten stoppen. Hij vindt het te lang duren. Was niet normaal en ik ben moeilijk te stimuleren.
    Morgen een afspraak gemaakt met mijn behandeld gyn. om te kijken of ze vaart kan zetten achter de LEO zodat deze nog voor mijn vakantie plaatsvindt. Ik hoop echt dat het snel kan voel me zo machteloos en ben ook wel een beetje verdrietig......

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Meiske, wat ontzettend verdrietig... Ik hoop dat je snel voor een LEO mag zodat je eindelijk een cyclus en een kans krijgt.

7. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    He, bah Meiske, wat vreselijk frustrerend voor je! Heb je morgen al een afspraak met je gyn en denk je dat ook te horen of LEO-behandeling versneld kan gaan? Goh, ik heb echt met je te doen.

Wennes, jij had toch ook pijn laatst in je schouder of rug, dacht ik. Of vergis ik me? Jij zit toch wel effe in de meest spannende dagen vind ik, hoor! En ik ben het met Ceacilia eens dat er altijd wel een kansje in kan zitten, toch?!

Caecilia, zit je lekker? Ik ben nu al aan het draaien en aan het wiebelen op het bankje...ben ongeduldig. :oops:

Jills ben je er nog? Hoe gaat het met jou?

Groetjes, Lola2

8. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    @meiske; jeetje echt balen zeg :( Hoop voor je dat de LEO snel kan en dat je dan tenminste een kans gaat krijgen om zwanger te raken...erg frusterend dit!!!

@ All; Hier nog geen ongi te bekennen....durf eigenlijk niet te testen want je zult zien normaal mens heeft 14 dagen na eisprong menstruatie en ik natuurlijk weer langer...haha.
    Nu houd ik stiekum hoop en ben zooo bang voor weer negatieve test...ach vandaag heel de dag gewerkt en vanaaf visite gehad dus ook geen tijd gehad. Morgenvroeg ben ik vrij... :confused:
    Zou wel errrug leuk cadeau voor mijn moeder zijn, die wordt volgende week 50 :D

Nou houd jullie op de hoogte,

liefs Wen

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Spannend wen, hoop dat je positief test!

@Lola, gek genoeg ben ik er nog heel rustig onder deze maand. Ik weet dat we een kans hebben omdat de IUI goed getimed was. Ik weet nog niets van de zaadwaardes waardoor ik me daar ook niet druk om hoef te maken... Dus kan nog veranderen maar voor nu heb ik rust.

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Hallo dames, kom hier ook maar eens buurten.
    ALs komende cyclus niets wordt dan ga ik ook over op puregon.

Zal eens lezen of jullie nog iets benoemen wat ik graag zou willen weten en anders meld ik mij wel weer. :D

Chantal

11. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    @Wennes...heb je al getest??? Zou een mooi verjaardagscadautje zijn voor je moeder maar vooral voor jezelf! Spannend.

@Caecilia. Fijn dat je nu rust hebt dan kan je ook ontspannen de wachtweken door het is allemaal al moeilijk genoeg denk ik dan.

Ik heb wel goed nieuws. Gisteren bij mijn behandelend arts geweest. Ze zou haar best gaan doen om de LEO met voorrang aan te vragen met als resultaat dat ik over 2 weken opgenomen wordt! Ruim voor mijn vakantie dus genoeg herstel tijd. Kan ik tijdens mijn lange vakantie lekker relaxen en zoals de gyn hoopt zwanger terug te komen. We zullen zien hoe mijn lijf hierop reageert. Ik ga er met frisse moed weer tegenaan. Heb wel zin in mijn vrije weken tot de LEO even gewoon niks geen ziekenhuis, prikjes en vooral wel wijntjes en koffie ha,ha alles wat ik ff heb laten staan.
    Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes en ondanks dat ik geen officiele puregon junk meer ben blijf ik meekletsen hier.

12. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    @meiske27; dat is erg goed nieuws over 2 weken al :D En dat het ruim voor je vakantie is is ook wel erg fijn kun je echt helemaal tot rust komen. Hoop voor je dat het zijn vruchten afwerpt en dat je zwanger terug komt. En nu....genieten van alle dingen die je liet staan en ff niet naar het ziekenhuis toe hoeven :D
    En wel gezelli als je hier gewoon mee blijft kletsen hoor...willen graag weten hoe het met je gaat.

@All; Hier nog steeds niks, maar heb ook nog geen test gedaan...Als er morgenvroeg nog niets is dan ga ik hem doen...Was zo overtuigd dat het deze maand toch niets zou worden dat ik het nu eigenlijk toch wel erg spannend vind..haha. Zou het dan misschien toch???
    Mocht het niet zo zijn dan komt mijn baarmoederonderzoek ook in het gedrang want die is aanstaande woensdag..en dat onderzoek moet plaatsvinden tussen de 5e en 12 cyclusdag.

liefs Wen

13. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    @Wennes; Ik ga voor je duimen!!!!

14. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    Helaas, helaas...vanoctend waren ze er die :evil: :evil: .
    Ookal wist ik dat de kans heel klein was toch krijg je hoop als je 3 dagen overtijd bent...
    PFFFF was een lange cyclus van 44 dagen maar mijn begin dosis word nu hoger met de gonal dus hoop ook echt op een kortere cyclus.

Fijn weekend allemaal,

liefs Wen

15. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    @Wennes; Jee wat balen zeg!!! Hoe voel je je nu? In ieder geval schijnt t zonnetje. Ik hoop dat je na de flinke teleurstelling weer vol goede moed verder kan gaan met de hogere dosis hopen dat dit je cyclus verkort. We moeten ook allemaal zo veel geduld hebben maar goed ooit wordt t beloond!!!!

16. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    Het is allemaal zo raar dat ik ff mijn verhaal kwijt moet...
    Donderdagavond buikkrampen dus dacht nou dan zal de ongi wel komen...vrijdag helemaal niets(3e dag overtijd). Sávonds had ik was roze bloed op wc papier, maar echt maar een heel klein beetje verder niets te bekennen. Wel voorgenomen om zaterdagochtend(vandaag) test te doen. Nou zoals jullie hebben kunnen lezen waren er vanmorgen die stomme :evil: :evil: .
    Nou het rare..vanmiddag kwam er een propje/blaasje mee uit...erg raar in ieder geval. Iets in mij zei dat ik toch eens moest testen dus dat heb ik gedaan en wat denk je......gewoon een 2e streep :confused: :confused: Dus hoogstwaarschijnlijk was ik wel zwanger en is het vroeg misgegaan. Heb voor de zekerheid ziekenhuis gebeld omdat ik morgen weer zou moeten beginnen met spuiten, nu moet ik morgenochtend terugbellen en dan hoor ik het wel.
    PFFF toch wel een raar idee..

liefs Wen

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Wennes, het klinkt als een vroege mk. Balen meid dat is zeker een gek idee. Hoop heel erg voor je dat dit dus betekend dat je volgende ronde direct zwanger bent en dat het blijft zitten.

@Meiske, super dat je snel de LEO hebt!

18. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Goh Wennes, dat is vreemd zeg... :( Heb je meer krampen dan dat je normaal hebt? Toen ik namelijk vorig jaar juli een miskraam had (ik was bijna 7 weken zwanger) had ik ook duidelijk meer krampen...ook zag ik op een gegeven moment inderdaad een klein rondje (bijna zoiets als een klein koffieboontje)...Ik wens je sterkte Wennes.

Meiske: helemaal te gek dat je sneller geholpen gaat worden. Moet een geruststellend gevoel geven: met uitzicht op een ontspannen vakantie!! =D>

Ceacilia; zit je nog lekker?

Hier bij mij geen enkele teken van een eventuele zwangerschap... :( En ik baal ervan dat we de volgende ronde moeten overslaan omdat onze donor dan met vakantie is.

Het is maar goed dat het zonnetje schijnt, dat scheelt bij mij in ieder geval in mijn humeur.

Groetjes uit een zonnig Brabant! Lola2

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Lola, balen dat je donor er niet is volgende cyclus. (kunnen ze niet invriezen?)

Hier alles nog steeds vrij rustig. Ik zie het wel echt heel appart. Zo naar vriendin die 35 weken zw is van nr 3. Alle 3 in 1 maand zwanger.... dat is en blijft moeilijk...

20. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    vandaag bloed laten prikken in het ziekenhuis en dat moet ik dinsdagochtend weer doen omdat ze willen kijken of het HCG flink afgenomen is. Ook mag ik nu niet beginnen met gonal spuiten. Ook is het niet zeker dat het HSG onderzoek woensdag doorgaat dat hoor ik dinsdag weer.
    Tis zo'n dubbel gevoel...ik weet nu wel dat ik dus wel zwanger kan raken ondamks dat en het zaad niet optimaal is en mijn baarmoederslijm niet goed is. Dus negatieve samenlevingstesten zeggen echt niets want ik had er 2 gehad.
    Maar het besef dat ik zwanger was en nu niet meer...tja valt toch wel zwaar ondanks dat ik het eigenlijk niet wist :cry:

Liefs Wen

Share This Page