@Wennes...wat vervelend die onzekerheid. Heb je inderdaad veel bloed verloren of viel het mee. Ben benieuwd. Veel succes. @Meiske...wat goed dat je zo snel je LEO hebt. Hopelijk werpt het zijn vruchten af....hahaha. @Lola...nog niet opgeven...deze ronde is nog niet voorbij. Wel balen dat je een ronde moet overslaan als het niet gelukt is. @76Chantal...welkom hier...wij zijn inmiddels een ploegje ervaringsdeskundigen hoor. @Caecilia....ook hier zal ik de kussentjes even voor je opschudden en hopen op een goede afloop. Hier een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. Heb weer mijn 1e FM en moet bij die vrouwelijke assistent gyn. die vorige keer zo vervelend deed over mijn gewicht. Ipv me te motiveren dat ik goed bezig was, werd ik terecht gewezen dat het nog niet genoeg was en dat ik niet had mogen beginnen met puregon. Ben door privé-omstandigheden ook niet meer dan 1kg nog afgevallen sindsdien en ben dus bang dat ze nu weer hierover gaat beginnen. Ook ben ik verplicht om mijn zoontje mee te nemen vandaag omdat ik geen oppas heb, dus ik hoop dat ze zich inhoudt. Heb mezelf voorgenomen om niet op de weegschaal te gaan staan en te zeggen dat ik toestemming heb van de "echte" gyn om door te gaan asl het niet gelukt was. Hoop dat ze daar genoegen mee neemt. Pffff....jullie horen morgen hoe het is geweest. Groetjes Winnie.
Hoi hoi, Zaterdag en zondagochtend was het bloedverlies net zoals bij menstruatie alleen hield het gisteren tegen 5 uur ineenkeer op. Vanochtend was er weer bloedverlies maar het is niet veel. Vanochtend de uitslag van het bloedprikken gehad en ik moet er vanuit gaan dat het idd over is want de waarde van hcg was laag. Morgenvroeg weer laten prikken en dan s'middags bellen voor uitslag en dan kijken ze wat we verder gaan doen. @Winnie; Hoe was het vandaag? Hoop dat ze deze keer niet van die rottige opmerkingen hebben gemaakt. liefs Wen
En Winnie, heb je kenau-ass-gyn overleefd? Ben erg benieuwd hoe het gegaan is. Wennes, wat een vreemde situatie bij jou hoor! Gaat het een beetje met je? Ceacilia, het is niet zo heel makkelijk om zaad in te laten vriezen. Sowieso moeten we dan een ziekenhuis of donorbank vinden die dat doen, dan kost het ook nog eens handen vol met geld en daarbij verlies je altijd kwaliteit. Ingevroren zaad is lang niet zo goed als vers zaad. Dus we kiezen er niet voor om het in te vriezen, te veel gedoe. Ik ben vandaag een dagje thuis gebleven omdat ik me sinds gistermiddag wat grieperig voel. Veel last van keelpijn, en algehele malaise. Heb vandaag veel gelegen en tot ver in de ochtend geslapen. Morgen wil toch echt weer gaan werken, ik heb het te druk op mijn werk om weg te blijven. Verder weet ik niet zo goed hoe ik me voel omdat nu vrijwel alles door het lichte griepje overheerst wordt. Nog een paar dagen en dan heb ik hier zekerheid. LIefs, Lola2
@Wennes...wat vreselijk jammer zeg. Ben benieuwd hoe ze nu verder gaan. Veel sterkte. @Lola...van Harte beterschap. Hier ook zo vreselijk druk op het werk. Wat nou crisis... Verder gisteren alles goed gegaan. De kenau vroeg er wel naar, maar volgens mij zag ze aan mij dat ze er verder niet teveel over moest zeggen. Natuurlijk had ik ook mijn zoontje bij, misschien dat het heeft uitgemaakt. Ik had in ieder geval al een eitje van 16 mm!!!! En dat op dag 11. Moest dus gisteravond nog een keer puregon spuiten en vanavond al de pregnyl. 2 dagen eerder dan vorige keer. Stond echt verbaasd. Hoop niet dat ze te vroeg is en er een te klein eitje komt, maar ja ze zal het wel weten. Groetjes Winnie.
Ik weet ff niet meer wat ik moet voelen en denken...zooo bizar gewoon weer!! Vanochtend weer bloed laten prikken en kon vanmiddag weer bellen voor uitslag. Was er helemaal van overtuigd dat de hcg gedaald zou zijn want ik verlies nog steeds wat bloed. Tot mijn verbazing vertelde ze dat mijn waarde was gestegen Van 28 zondag zat ie vandaag op 101!!! Mijn HSG onderzoek mag morgen niet doorgaan en vrijdagochtend weer bloed laten prikken. Ik heb gevraagd wat dit nu betekende...het kon een vroege zwangerschap zijn of zwangerschap op verkeerde plek. PFFFF heb nu toch wel weer hoop gekregen..dat het vloeien maar snel stopt. Heb verder ook geen buikkrampen liefs Wen
@wennes; jeetje wat een verhaal weer!! dus vrijdag weet je meer? spannend!! ik hoop voor je dat het toch een zwangerschap is! @all; hoe gaat het met iedereen? ik lees nog steeds met jullie mee hoor, vind zo spannend steeds voor jullie, omdat ik zelf nog heel goed weet hoe het voelde tijdens de behandelingen. heel veel succes allemaal!! dikke knuffel brenda
Wennes??? What's happening girl?? Hier wordt je hor en dol van, of niet dan? Laat je garanderen dat je vrijdagmiddag de uitslag krijgt, he? Niet dat iedereen daar op het lab vervroegd weekend vieren is en jij het hele weekend moet nagelbijten. Dat trek jij niet (en wij ook niet... ). Ik kan me voorstellen dat je er wat hoop door hebt gekregen. O, wat hoop ik toch voor je dat je hoop werkelijkheid mag zijn. [-o< Nou Winnie, zit je mooi te kijken met een turbo snel ei. Ik denk wel dat de timing okee is. Op dag 11 een ei van 16, dan zou dag 12 ongeveer 18 kunnen zijn, dag 13 ongeveer 20. Prima toch? Krijg je nog een FM? Ik ben vandaag al weer gaan werken. Thuis blijven voelde niet goed. Zo druk op mijn werk en niemand kan mijn taken overnemen, dus alles blijft liggen en moet ik inhalen. Heel vervelend is dat. Verder heb ik nog wel wat lichte griepklachtjes maar er valt mee te leven. Niks geen zwangerschapssymptoom te bespeuren hiero. Nou meiden, ik duik mijn bedje in. Lola2
@Wennes, en hoe voel je je vandaag? Spannend hoor! @Lola, voor jou begint het ook alweer op te schieten! Vandaag 12 dagen na IUI? En nog geen tekenen van de duivels? Hier wat ongeduldig op het wachtbankje. Eerst komend weekend maar zien. Ik wordt de laatste rondes ergens tussen dag 11 en 13 ongesteld dus dat kan heel goed al van het weekend zijn.
@Wennes...Jeetje wat een verwarring. Alsof de MMM al niet moeilijk genoeg is. Wat een achtbaan zeg. Mijn duimen draaien dat het inderdaad een vroege zwangerschap is en niet een bbz. Veel succes de komende 2 dagen en ik wacht met spanning op je antwoord vrijdag. @Lola...inderdaad ja...turbo-ei. Al die paaseitjes vorig weekend nog iets goeds opgeleverd hahaha. Ik krijg geen FM meer. De gyn zegt dat je met pregnyl gegarandeerd na 12 - 36 uur een eisprong hebt, dus daar gaan we dan maar vanuit. @Brenda...Hoe gaat het met je? Lekker aan het genieten op je roze wolk? @Caecilia...Duim, duim, duim. Nou hier zit de pregnyl er weer in. Gisteravond rond half tien heb ik hem gezet. Toch wel makkelijker met een paar extra handen om de ampulletjes vast te houden. Blijf het een venijnig ding vinden. Heel langzaam ingespoten, maar hij deed weer verrekte zeer. Ook was hij zeker weten niet koud meer. Maar ja...het is gelukt en nu voel ik er bijna niets meer van.Alleen nog een beurs plekje waar ik gespoten heb. Vanmorgen alvast maar een keer geklust en dan morgenavond nog een keer. En dan kan ook ik op het wachtbankje. We hopen op het beste. Groetjes Winnie.
Heb zodat in het zkh de eerste Puregon opgehaald. Mijn volgende cyclus gaan we ipv Clomid over op puregon. Spannend, vooral omdat ik al op dag 18 na IUI zit. Heb vanmorgen getest, maar deze was negatief. Was natuurlijk behoorlijk teleurgesteld, maar ik voel ook nog niet de ONGI aankomen dus wie weet.... @Wennes, spannend hoor, hoop dat je vrijdag verbijsterend goed nieuws krijgt. Chantal
Voel me goed....Heb sinds gistermorgen ook helemaal geen bloedverlies meer gehad dus dan krijg je nog meer hoop op goed nieuws he... Ook vanochtend nog een test gedaan en streep een heel stuk duidelijker als zaterdag. Verder ben ik heel snel buiten adem als ik een stuk gelopen heb. Vrijdag ben ik heel de dag in de efteling omdat mn moeder 50 word dus jullie horen het echt pas s'avonds Ja ben benieuwd wat ze gaan doen als HCG weer gestegen is.... Wel erg fijn dat jullie zo meeleven @76chantal; Spannend voor je meis en snap wel dat het teleurstellend is als je dan een negatieve test in je handen hebt. Toch ga ik voor je duimen dat het toch raak mag zijn.. @Winnie;Nou gelukkig is de pregnyl weer achter de rug dan. Nu het leukere werk Succes he @ Caecilia; Spannend...Erg frusterend steeds dat wachten he...duimen draaien voor goed nieuws!!! Hoe voel je je verder? @Lola; Hoe ging het werken meis...denk je wel een beetje aan jezelf?? Verder weer in spanning?? Hopelijk ben je snel van je griepverschijnselen af en komt het door iets anders. ook voor jou duim ik natuurlijk volop. liefs Wen
Had ik een heel lang verhaal met alleen maar hele lieve dingen voor iedereen geschreven.... is het ineens weg... Ja, ik ben gekke Jetje niet, hoor, doe het toch niet opnieuw. Ik barst van de irritante kriebelhoest (word er gek van) en duik nu toch echt mijn bedje in. Wennes: een woordje voor jou dan: klinkt goed en have fun in de Efteling! Liefs, lola2
Dag dames, bij deze meld ik mij inderdaad definiteif bij deze club aan . Vanonchtend is de ONGI toch echt doorgebroken , gisteren al iets bruin bloedverlies. Vanaf zaterdag ga ik dus beginnen met 50 EH Puregon. Spannend. Chantal
@Wennes...Veel plezier vandaag in de efteling. Het wordt prachtig weer. Hopelijk goed nieuws ook vandaag. @Chantal...nu dan echt welkom hier. Veel succes met je 1e spuit morgen. Valt echt reuze mee hoor. @Lola...voel je je al wat beter? En hoe is het met de ongie? (of liever niet ongie) @Caecilia...Dikke knuf...nog even wachten. Hier gisteravond met een heerlijke kluspartij gevierd dat mijn man geslaagd is voor zijn filiaalmanagersopleiding. Vanaf vandaag zit ik dus officieel op de wachtbank. Heb geen eisprong gevoeld, dus hoop dat ik hem wel gehad heb, maar zoals ik eerder zei zegt de gyn dat je gegarandeerd een eisprong hebt met pregnyl. Nu zit er dus niks anders op dan wachten. Groetjes Winnie.
Proficiat Winnie met je man! Je hebt het goed gevierd, lees ik ! Chantal, welkom hier! Wennes, veel plezier bij de Efteling. Het blijft leuk daar, he?! Hier nog geen enkel teken van of iets anders. Ik verwacht mijn vandaag of het weekend. Ik geloof er echt niet in dat het deze ronde geslaagd is. Maar ben verder wel goed gestemd, ik geniet van mijn vrije dag en het mooi weer. Dag meiden. heb een fijne dag! En laten we blijven [-o< voor Wennes vandaag!
Het was een heerlijk dagje efteling vandaag. Ennuh jullie duimen draaien heeft geholpen...IK BEN ZWANGER!!! Een super kado voor ons maar natuurlijk ook voor mn moeder die vandaag 50 is geworden... HCG was goed verder gestegen. 18 mei krijg ik een termijnecho. Joehoeeeeeee ben zoooo blij @Lola; ga duimen dat je ongi gewoon helemaal niet komt hoor. @Winnie; gefeliciteerd met je man en nu verder afwachten. @Caecilia; succes meis op het wachtbankje @Chantal; veel succes met je 1ste spuit. Ik weet dat het erg spannend is maar achteraf valt het echt mee. liefs Wen