Puregon na Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Caecilia, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiske27

meiske27 Actief lid

13 mrt 2009
    110
    0
    0
    Ooooh oh, mijnmberichtje is zoek. Nog een keertje dan.

Wennes ZWANGER jeeeeeeeh echt helemaal geweldig!!!! Super, super nieuws. Ik kan maar een ding zeggen geniet, geniet en geniet ik ben mega blij voor je.

@ all; nog een weekje en dan mag ik eraan geloven de LEO. Wel een beetje spannend allemaal narcase enzo maar goed we doen het voor een goed doel. Ik hoop dat ik snel bij het clubje van Wennes en Brenda mag (hoop ik trouwens voor ons allemaal)

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Wennes, Geweldig! Gefeliciteerd!

3. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    @Wennes WAUW, gefeliciteerd, geeft de burger meteen moed :D .

Morgen de eerste spuit. Tegen de spuit zelf zie ik in het geheel niet op. Heb al 4 IUI's gehad met CLOMID en daarbij Pregnyl gespoten.
    Morgen wel de pen inelkaar zetten. We gaan naar vrienden van ons om te BBQen. Zij heeft ervaring (genoeg) met de pen, dus ik neem hem mee, dan kan ze mij de eerste x helpen :rolleyes: .

Even een vraag aan allen :(: .
    Het patroon moet in de koeling bewaard blijven, maar je moet spuiten op kamertemperatuur?? Hoe doe je dat?

Kan ik de spuit uit de koeling houden als hij klaar is? Of moet ik hem een uurtje voor spuiten uithalen??

Graag jullie reactie!! :)
    Fijn weekend

Chantal

4. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Tssssssssssss, die WENNES :D :D :D Fantastisch meid! Gefelictiteerd, wat zul je blij zijn!
    Hoe voel je je lichamelijk? Heb je eigenlijk symptomen?

Chantal: gewoon vantevoren uit de koelkast halen. Komt niet zo nauw, hoor. Succes morgen! En hopelijk heb je het maar een cyclus nodig ;)

Hier is het rustig, ben in afwachting van de :evil: :evil: (liever niet dus maar ik ben er zeker van dat ze gaan komen).

Liefs van Lola2

5. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Gisteren de eerste spuit gezet. Ging prima. Ik ben gelukkig niet zo'n angsthaas met spuiten.Vond het wel even spannend de eerste x met pen in elkaar draaien (heb even hulp gevraagd van een vriendin met ervaring).

Ik laat de pen nu inderdaad uit de koelkast. In de bijsluiter staat dat indien het patroon eenmaal uit de koelkast is hij nog max. 3 maanden houdbaar is :( Nou dan is ie wel op of de poging voorbij.

Bewaar hem maar gewoon boven in de kast.
    Heb nu een heel klein bloedinkje gehad, en een ieniemienie blauw plekje.

Groeten Chantal

ps. Ik ben donderdag dus ongesteld geworden, maar dat is eigenlijk gisteren al weer gestopt. Helemaal niets meer :(: Wel redelijk veel bloedverlies maar 2 dagen??
    Anderen ervaring?

Groeten Chantal

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wennes..wow!!! Gefeliciteerd :) Geniet ervan...

Enne..hoe gaat het met Brenda? Jij bent ook al een poosje zwanger. Voel je je goed?

Voor de andere meiden, heel veel succes!

7. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@waterlelie; met mij gaat het goed! weinig te klagen, alleen erg moe 's avonds, maar verder valt het reuze mee met de kwaaltjes. Vandaag de 11e week alweer in. Tijd gaat snel!
    Woensdag heb ik de 2e echo. En hoe is het met jou?

8. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Meiden, gisteravond zijn de :evil: :evil: ongenodigd op bezoek gekomen. Volgende ronde moeten we helaas overslaan omdat onze donor op vakantie is. :(
    Ik heb er een hard hoofd in of het ons ooit nog gaat lukken...

Ben best wel boos!

Liefs, Lola2

9. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Chantal ik heb altijd een menstruatie van ongeveer 2 dagen. Ook altijd weinig bloedverlies, dus ik weet niet beter. Ik heb het wel eens aan de gyn gevraagd of het kwaad kon: zo weinig bloedverlies en een korte duur. Was volgens haar geen enkel probleem.

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    @lola, bedankt voor je reactie. Ik heb meestal 2 dgn intensief, net als nu, daarna nog zo'n 3 dgn uitloop, of terwijl wat ouder bloed wat er nog uit moet.
    Jammer meid dat het weer niet is gelukt. Sterkte.

Chantal

11. meiske27

meiske27 Actief lid

13 mrt 2009
    110
    0
    0
    @lola; Ik kan me helemaal voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Helemaal omdat je nu moet wachten todat je donor terug is van vakantie........we moeten allemaal engelengeduld hebben. Maar ik weet zeker dat we er volgend jaar anders bijzitten!!!! Probeer even van de rust te genieten en je weer op te laden voor de volgende ronde.

12. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank meiden! Na mijn boosheid kwamen de tranen,voel me er nu nog 'waterig' van in mijn hoofd...Morgen hoop ik me beter te voelen.

Liefs.

13. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Lola; dikke knuff meis. En wat een achtbaan van emoties he. En dat is het nog extra zuur dat je donor op vakantie is en dat je dus moet wachten :(
    Denk aan je..

14. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank je Wennes. Ik zal wat minder actief op dit topic schrijven maar ik zal het zeker blijven lezen. (wil niks missen).

Liefs, Lola2

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    WOW Wennes.....Hartelijk gefeliciteerd. Nu kan het genieten beginnen.
    Wanneer heb je je eerste echo?

Balen Lola....inderdaad rust even lekker ui en dan vol goede moed verder.

Chantal...fijn dat het spuiten goed ging. Op naar een mooi ei.

Groetjes winnie.

16. meiske27

meiske27 Actief lid

13 mrt 2009
    110
    0
    0
    @Wennes; Al een beetje gewend aan t idee dat je zwanger bent???? Ow zo leuk allemaal.
    @ Lola; Ik hoop dat het allemaal een beetje gezakt is. Blijft natuurlijk ontzettend frustrerend elke keer opnieuw weer jezelf bij elkaar rapen en proberen met goede moed verder te gaan.
    @Chantal; Welkom hier, en hoe gaat het spuiten tot nu toe?

Nou gisteren in het ziekenhuis geweest ben helemaal gezond dus mag maandag onder het mes (nou ja wat je mes kan noemen, mesje). Wel ff schikken moest op de weegschaal staan ik ben vrij smal maar heb er wel 5 kilo extra aan door alle behandelingen. Ik eet echt megagezond, snoep bijna nooit en sport veel. Bij mij dus echt allemaal door de hormonen. op zich niet heel ernstig maar vroeg me meteen af of jullie hier ook last van hebben. Ach ja zal straks alleen maar meer worden als er ooit kindje komt denk ik dan.
    Begin het nu allemaal wel spannend te vinden te ingreep! Maar goed we gaan er voor!!! Ik houd jullie op de hoogte.

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @meiske; succes maandag toch wel spannend he...

@ All; Begon een beetje aan het idee te wennen alleen nu kreeg ik vandaag weer helderrood bloedverlies. Niet echt super veel maar wel heel de dag door. Dus pfff ben zooo bang. Krijg nu wel volgende week donderdag al echo. Dat is 11 dagen eerder. Maar dit is wel zenuwslopend zeg.

liefs Wen

18. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    @wennes, even een dik hart onder je riem.
    Denk aan je en hoop dat het allemaal niets te betekenen heeft.

Chantal

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Wen, wat spannend. Hoop dat alles goed blijft gaan.

Hier echt heel erg ongesteld. Ontzettende last van mijn rug. Morgen weer naar het zh.

Gisteren vertelden vrienden dat ze zw zijn van een 2-ling. Super voor hun maar was even te zwaar voor mij...

20. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Oh, Wennes, jee, wat een stress zal je hebben...ik [-o< voor je!! Die eerste weken lijken me naast de blijschap wel heel veel spanning met zijn tijd meebrengen. Laten we er van uit gaan dat het enorm loos alarm bij je...Ik denk aan je!\

Meiske, ook ik ben volgens mij wel wat aangekomen, ongeveer 3 kilo, maar bij mij kan het ook wel liggen aan het snoepen (hartige dingetjes) uit pure frustratie.

Dag meiden!

Deel Deze Pagina