Puregon na Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Caecilia, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    winnie jeetje, dit is wel erg spannend zo.

Ik duim voor je door!

Chantal

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Winnie, testje?

Ik heb op moederdag mijn 2de IUI! Als dat geen voorteken is!

3. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Spannend caecilia!!

Heel veel succes gewenst morgen!

Chantal

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel veel succes morgen Caecilia.

En Winnie al getest? spannend hoor.

Hier is de onzekerheid weg. Ben vandaag geopereerd aan idd een bbz in mijn rechtereileider. Helaas hebben ze die ook moeten verwijderen. Mijn linkereileider is gelukkig wel goed. Nu dit een plekje geven en dan hopelijk vol frisse moed door.

liefs Wen

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Wennes, meis je verteld het heel nuchter.... Heel veel sterkte en dan met frisse moed verder.

Begin eipijn te krijgen. Eitje wordt verwacht tussen morgenochtend 05:15 en 09:15 dan om 9:30 de inseminatie.

6. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    @wennes: Wat klink je inderdaad nuchter en natuurlijk is ook 1 eileider/eierstok voldoende om een wondertje te creeren , maar het lijkt me toch wel heftig hoor.

Veel sterkte gewenst met herstellen en verwerken en danb met frisse moed verder!!

Chantal

7. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    @ Wennes; Wat knap dat je zo positief kan blijven. Wel een hele ingreep zeg. Hoe voel je je? Hebben ze het via kleine sneetjes gedaan of heb je een groter snee? En hoe gaat het nu verder? Toch met puregon? Vind het erg heftig allemaal voor je ik wens je dan ook echt heel veel sterkte toe.

@ Caecilia; Succes vandaag (volgens mij zit her alweer op)

Tja ik wacht maar af he misschien straks wel een ei of niet ik weet het niet. We weten het pas over een tijdje. Morgen in ieder geval weer werken. Doe het nog steeds wel rustig aan merk dat ik als ik lang sta of loop dat het allemaal wel een beetje vermoeiend is. Doe gewoon alles net als normaal maar net iets langzamer ha,ha

8. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Oh, Wennes, hier schrik ik toch wel van... :( Gaat het met je?

Voor iedereen hier verder veel liefs van Lola2 !!

9. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hier nog steeds in onzekerheid. Heb afgelopen zaterdag een test gedaan, maar deze was negatief helaas. Maar nog steeds geen ongie. Heb af en toe een veegje bruin of roze met afvegen, maar verder niets. Heb vanmorgen de ferti-afdeling gebeld. Zij was nog niet echt hoopvol en alles kan nog. Zit nu 20 dagen na pregnyl. Lijkt me een beetje veel, maar ja.
    Morgenochtend mag ik in ieder geval langs komen voor een echo om even te kijken.

Groetjes Winnie.

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Winnie, heb je al verschillende merken tests geprobeerd? Ik zelf ben erg te spreken over de normale clearblue (Niet de digitale). Het kan ook aan de test liggen dat hij negatief is. Want 20 dagen na pregnyl is wel erg lang!

Hoop dat je morgenochtend goed nieuws krijgt!

Hier is het bloed gestopt en de pijn stukken minder. Nu weer officieel op het wachtbankje!

11. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nee...ik heb kruidvat 2 voor 5 euro geprobeerd. Kwamen volgens mij ook erg goed uit de test bij Kassa. Ga vanmiddag even naar de DA. Misschien morgenochtend voor ik naar hun toe ga nog maar een keer een testje wagen als het inderdaad nog wegblijft.
    Vanmorgen weer een beetje bruin en daarna weer niets meer.
    Wat is onzekerheid erg zeg. Pffff. Laat het nu maar gewoon komen als ik niet zwanger ben.

Sorry ben nogal ego vandaag. Als ik me beter voel reageer ik op jullie allemaal.

Nou vooruit eentje dan. Wennes wat een ontzettend vervelend nieuws.
    Hopelijk kun je dit snel verwerken en gaat het jullie snel nog eens lukken, maar dan op de juiste plek. Wel fijn dat je nu eindelijk weet wat er is. Veel sterkte.

Dikke knuf.
    Groetjes Winnie.

12. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Vanmorgen nog steeds niets.
    Naar het ziekenhuis geweest en ze heeft met de echo gekeken en kon zien dat ik nog niet ongie was geweest. Verder voor de zekerhied bloed laten prikken en vanmiddag de uitslag.
    Wat denk je......ik zit nog geen half uur op mijn werk en ja hoor....ONGIE !!!!! Helaas.
    Het is toch ongelofelijk. Vandaag is dus dag één. Straks maar even bellen voor een nieuwe afspraak voor een FM.

Groetjes Winnie.

13. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Jeeeeeeetje Winnie, wat een gekke toestand, zeg! Wel flink balen, he!

groetjes van lola2

14. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    Ja dat zul je dan altijd zien he Winnie.
    Wel super balen joh!!

liefs Wen

15. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Winnie SHIT, die verdomde :evil: :evil:

Altijd als je het het minst verwacht/hoopt noem maar op.

SUcces meid

Chantal

16. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Bloeduitslag was inderdaad negatief. Was gisteren ongie, maar wat denk je vanmorgen.....niks. Af en toe beetje bruin bij afvegen en verder nada.
    Moet morgenochtend voor een uitgangsecho komen, dus ben benieuwd of ik nu weer mag beginnen of dat ze misschien eerste een goede ongie op gaan wekken. We zullen zien.

Bedankt voor jullie steun lieve meiden.

Groetjes Winnie.

17. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nou..gelukkig weer een goede gyn vandaag. Bewijst maar weer dat die andere er niets vanaf weet.
    Er was een loeier van een cyste te zien op mijn rechtereierstok. Dat heeft dus de ongie tegen gehouden en zorgt dat het nu ook niet lekker doorzet. Ze vond het ook raar dat de andere gyn dat dinsdag niet gezien had. Nou ja...ze wilde dus eigenlijk gelijk provera geven zodat ik eind mei/begin juni zou kunnen beginnen met opnieuw spuiten, maar wij vertrekken 8 juni voor 1 week op vakantie naar Friesland. Kwam dus hoogstwaarschijnlijk niet uit met fe FM. Nu dus de komende weken even niks. Als wij op vakantie gaan mag ik beginnen met provera, zodat ik ongeveer ongie wordt als we terug komen. Dan op dag 3 weer een uitgangsecho en hopelijk door naar de volgende ronde.
    Weer een verloren ronde pfff.

Groetjes Winnie.

18. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Winnie leef met je mee.

Ik heb vandaag de controle-echo gehad en had ook een forse restje (!!) van 3,5 cm :confused: rond.

Kon echt niet gemist worden op de echo.

Dus wrsch ook even pauze, maar dan wel tot na de vakantie in de zomer. :(

Chantal

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Getver Chantal, ook al pauze. De MMM is toch vooral een hoop wachten... sterkte hiermee meiden!

20. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    Hoi hoi,

Wat is het ineens stil hier....
    Jeetje Winnie dat ze daar overheen gekeken hebben zeg.
    En nu ff verplicht pauze dus tot na de vakantie.
    En Chantal voor jou dus ook verplicht rust, balen joh.

Hoe is het verders met de andere?

liefs Wen

Share This Page