Met mij is het niet zo best. Kreeg vandaag telefoon van de gyn over de zaadwaardes van onze laatste IUI. Deze waren heel erg slecht. Na opwekken maar 0,4 mln. Na overleg heb ik vanmiddag gebeld met het UMC en hebben we 22 juni een intake voor IVF.... Zit nog in de wachtweken van IUI 2 en dan dit opeens al....
Jeetje heftig joh Caecilia. Dat is iets waar je niet op rekend. EN nu gaan ze niet verder met deze ronde van de IUI of kan dat niet werken? En dan pas weer 22 juni terecht kunnen...pfff net of we niet lang genoeg wachten. Dikke knuff meis, liefs Wen
@Wennes, ik zit al op het wachtbankje deze IUI maar de slagingskans is zo goed als 0. 22 juni is alleen een intake. Daarna is er een wachtlijst van 3 a 4 maanden. Dus het wachten begint weer van vooraf aan... We gaan hierna nog 1 IUI proberen. Is het zaad weer minder dan 1 mln dan is dat de laatste. Is het > 1 mln. dan doen we er waarschijnlijk nog een aantal terwijl we wachten op de IVF.
Jeetje Caecilia...dat is heftig. Nou ja wie weet deze ronde. Bij LaFemme van het andere topic was het ook zo goed als nhil, maar die is wel mooi zwanger. Groetjes Winnie
Dag dames We gaan zo voor onze 6e IUI naar het ziekenhuis. Mijn mannetje heeft zijn zaad al weggebracht, om 10 uur kunnen we het weer ophalen. Spannend weer Chantal
Chantal...veel succes vandaag. Op naar een mooi resultaat. Jeetje.....volgens mij zijn er een hele hoop berichten verloren gegaan in de nieuwe indeling. Kan er nog niet echt wijs uit, maar als ik meer tijd heb ga ik het wel eens uitzoeken. Vrijdag bij de gyn geweest en de Cyste was weg. Ook zat er aan de andere kant een eiblaasje van 14mm. De gyn heeft aangeraden om nu 3 weken af te wachten. Als ik niet ongie wordt een test te doen en als die negatief is alsnog te beginnen met provera. geloof niet dat dit eitje uit zichzelf gaat springen, maar je weet maar nooit. Ik heb er in ieder geval vrede mee en we zien dus voorlopig maar even. Tot na mijn vakantie. Groetjes Winnie.
Hoi Dames, Heb nog niet eens verteld hoe het is gegaan zondag. Erg goed eigenlijk. Had vrijdag avond al vruchtbaar slijmvlies (wat een term he??) dus mannetje s nachts nog opgetrommeld, want ikwas met een stel dames weg. Was helaas geen succes, die kerel van mij was moe, slaperig, had zich met veel moeite al afgetrokken (in verband met oud zaad en ik was er niet, meestal hebben we nog sec dan). Zaterdag ochtend dan maar.. Zondag de IUI, ging prima geen probleem. Zaad was wat minder als anders,GOH.... Maar kwaliteit prima 74% beweeglijk. En nu afwachten. Moet mezelf misschien meer gaan beschermen, maar heb er nu al weer een goed gevoel over (als eigenlijk elke keer behalve de 2e). Groeten Chantal
@ Chantal... wachten.. is weer spannend @ Winnie, ik weet morgen hoe het met m'n cyste is!! wil je een hele fijne vakantie toe wensen..
Hallo allemaal, Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en mag nu 7dagen provera slikken.. hoef gelukkig niet nog twee weken te wachten..
Hoi allemaal, Heb ff een paar weken wat afstand genomen van het forum om ff bij te komen naar mijn operatie van een BBZ. Over 2 weken nog de nacontrole maar dat zal wel niet veel voorstellen. Had voor vandaag afspraak gemaakt bij fertiliteit omdat ik wel wilden weten hoe nu verder. Was erg bang dat ze me naar huis zouden sturen met de mededeling we kijken het even aan maar gelukkig was dat helemaal niet het geval. Ik mag vanaaf al beginnen met spuiten. Wel wil ze beginnen met 75ie ipv 112,5ie. Ze weet namelijk niet hoe mijn lichaam na deze zwangerschap gaat reageren. Had ook echo gehad maar was nog niet veel op te zien(8mm eitje). En hoogstwaarschijnlijk zullen we nu ook meteen IUI doen omdat dat eigenlijk al afgesproken was voordat ik toch zwanger bleek te zijn. Dus ben wel opgelucht...nu proberen vooruit te kijken want de afgelopen dagen echt een dip gehad was erg down. Ik ga weer proberen bij te lezen zodat ik weer helemaal op de hoogte ben.. liefs Wen
@Wennes: Ik kan me goed voorstellen dat je even afstand hebt genomen.. het is ook niet niks allemaal.. maar fijn dat je gelijk weer mag beginnen.. Liefs Saskia
@wennes, Fijn dat je weer verder mag en dat jez zelf ook weer de moed hebt om door te gaan. @sass, provera, is dat om ONGI op te wekken?? Chantal
Hoi dames ik ga ook binnenkort beginnen met puregon na clomid en wilde eigenlijk weten van of de naalden pijn doen en of de pregnyl lastig is en hoe lang je moet spuiten??/
@Chantal: Ja dat klopt, ik wordt namelijk niet vanuit mezelf ongi dus daar kunnen we niet op wachten om weer opnieuw te mogen starten met puregon.. De vorige ronde was mislukt.. werd ongi maar door een loei van een cyste mochten we niet door.. @schattig kindje: de naaldjes zijn maar heel klein, voel je nauwelijks.. de pregnyl is wat gemener.. maar daar hoef je er maar 1tje van.. Liefs Sass
Dank je wel Sass, en mag ik ook vragen ofdat ik de puregon lang kan bewaren want ga op vakantie en weet niet ofdat ik nu ongesteld wordt kan ik vast bestellen bij apotheek en bewaren...
Als je het maar in de koelkast kunt bewaren.. het heeft een lange houdbaarheids datum zolang het maar niet geopend wordt.. na opening issie nog 28dgn goed.
Maar ik bedenk me ineens, als je op vakantie gaat kun je niet naar het ziekenhuis voor controles.. en die heb je veel als je moet gaan spuiten.. dus ik denk dat je dan nog niet kunt beginnen.. hebben ze daar niks van gezegt??
Hoi ja het is me wel verteld dat ik dan steeds terug moet naar het ziekenhuis...wat ik ook wilde vragen is krijg ik er nu iui bij of niet want het is me niet duidelijk....
Hoi Volgens mij doen ze dan ook de IUI Heb nog niet gehoord van mensen die wel Puregon en Pregnyl spuiten maar geen IUI. Chantal