Bij mij was de vorige ronde alleen hormooninjecties(gonal-f en pregnyl) zonder IUI dus het hoeft niet zo te zijn dat je ook IUI krijgt. Misschien heb je alleen maar medicijnen nodig om eisprong op te wekken. Verder nog ff vraagje @ all; ik spuit s'avonds rond 22 uur maar nu kan ik morgen mee naar het concert van de toppers hoe moet ik dat gaan doen??? Moet ik alles meenemen en daar klaarmaken of mijn spuitje al gevuld in de prikpen doen? Krijg ik daar geen gezeik mee als ze niet zien wat er in het spuitje zit?? liefs Wen
Hmm misschien iets eerder spuiten, hoe laat moet je savonds weg.. en anders zou ik denk ik ook het spuitje meenemen.. en even in de toilet prikken.. Wel super de toppersss veel plezier
De zaadkwaliteit van mijn vriend is goed. Ik heb echter "vijandig baarmoederhals slijmvlies"(kill and attack). Dat was voor ons de reden om over te gaan op IUI. Chantal
@Chantal: ja dat kan natuurlijk ook.. had ik niet aan gedacht Oooooh ik ben verslaafd aan (potjes) speculoos!!! kennen jullie dat?
Dat is een soort pasta van koekjes... en is zooooooo lekkerrrrr Lekker met een lepeltje uit het potje snoepen.. Oooh ik heb dat ook hoor! als ik dan in de winkel loop, denk ik steeds, ach voor deze ene keer.. haha en dat iedere keer!! Verslaafd aan witte chocola maakt niet uit wat het is.. moet op! en ijs en .. en .. en .. nog zo veel meer
Net gesport.. en voelde tja een vervelend gevoel.. beetje steken op 1 plek.. bij m'n linker eierstok. Hmm moeilijk uit te leggen wat ik voelde.. maar het is net of er iets groeit! terwijl ik met tabletten bezig ben om weer ongi op te wekken.. herkend iemand dat?
Als ik hormonen gebruik voel ik altijd wel wat in mijn onderbuik. Met CLOMID ben ik een keer erg misselijk geworden bij spinning. Gevoel dat ik volledig door mijn grenzen ging, terwijl mijn hartslag rond 145 zat?? Test anders voor de zekerheid nog een keer?? Chantal
Het is zoiezo allemaal erg gevoelig.. ik heb een echo gehad plus nog een test gedaan.. Is het wachten eigenlijk een b'tje vol te houden?? @Wennes, hoe waren de Toppers??
Wachten is nu nog wel vol te houden, maar of ik echt tot wonedsg volgende week kan wachten betwijfel ik. Laatste keren een LF van 17-18 dagen. Maar ik zou met 2 weken dan toch al wel positief testen als het raak is of niet?? Ik heb er weer goede hoop op, maar heb ik meestal wel.... Chantal
Fijn dat je goede hoop hebt.. ik hoop het ook zo voor je.. Ik zelf ben nooit zo ver gekomen dat ik kon testen.. weet eigenlijk niet of je al eerder kunt testen. ligt dat niet aan een stofje wat je gaat aanmaken als je zwanger bent.. bij de een begint dat misschien eerder maar zou ook laten kunnen.. zoeken we op! haha Bij mij zitten de laatste pilletjes provera er weer in!! nog even wachten en ik mag eindelijk weer starten..
Zodra je zwanger bent, begint je lichaam het zwangerschapshormoon hCG te produceren. Er komt steeds meer hCG in je urine. Predictor kan de aanwezigheid van hCG al aantonen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. Op welk moment van de dag je de test uitvoert, maakt niet uit. Eerder testen heeft geen zin, omdat de test dan een onbetrouwbare uitslag kan geven. ff een stukje gekopieerd! hmm ligt dat niet aan de soort test die je hebt.. er zijn geloof ik ook merken waarmee je al eerder kan testen omdat deze gevoeliger zijn.. hihi zoiets heb ik geloof ik ook op een ander forum gelezen..
Ja klopt inderdaad, maar bij een lange LF duurt het dan ook langer voor de hormonen op niveau zijn zeg maar.... Ik wacht maar tot dag 17-18 denk ik, hoop ik Hoop dat je snel weer Ongi bent zodat je verder kan!! Chantal
Hmm oke.. hopelijk weten we straks het antwoord met een positieve test.. *duim duim duim* hier nog geen tekenen.. alleen gruwelijk veel honger!! de hele dag door..
Heb ff een vraagje..kreeg vandaag informatiepakket mee uit het zh over de behandelingen en nu staat er dat er na elke IUI behandeling minimaal 1 maand rust moet zijn, is dit bij jullie ook?? liefs Wen
Ik zou gewoon door mogen gaan wanneer de poging niet gelukt is en ik weer ongesteld werd.. maar helaas telkens is er weer iets tussen gekomen waardoor dat niet door kon gaan.. Na een cyste willen ze wel een maand rust.. en je bent ook zo weer een paar weken verder.. kan je niet helpen.. Liefss Sass