Puregon na Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Caecilia, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Hoi!

Vandaag bij de FM een follikel van bijna 14 mm, donderdag weer een FM. Hopelijk heeft ie dan een groeispurt gemaakt. Merk wel dat het nu werkt, mijn onderbuik is erg trekkerig en af en toe pijnscheuten. Baarmoederslijmvlies was in 1,5 dag trouwens ook een stuk dikker geworden, bijna 11 mm.
    we wachten weer af!

@caecilia; wat balen dat je er zo'n last van hebt! ik hoop voor je op een positief resultaat! vanaf wanneer ga je ongeveer testen?

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Wat super! Toch een ronde die niet afgebroken hoeft te worden! Wanneer heb je weer een fm?

Ik test echt niet voor 6 of 7 februari. Mijn lutale fase is niet altijd 14 dagen soms korter dus dan weet ik als het niet raak is eerder waar ik aan toe ben...

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Haha ik lees nu dat je vandaag een FM hebt (hoezo niet goed gelezen...) Heel veel succes!

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    dank je wel! Was weer positief, de follikel die dinsdag bijna 14 was, is nu 16 mm, dus hij groeit wel door! Maar nu zaten er ineens aan de rechterkant ook 3 die nu ongeveer 11 waren. Maar we gaan wel door. Zaterdag weer heen, dan zal hij ongeveer 18 mm zijn denk ik.

Wat een fm's zeg de laatste tijd.... zit nu op dag 22, en sinds cd 9 bijna om de dag naar het ziekenhuis geweest.

Ik lees trouwens niet veel dat er meiden zijn die alleen spuiten voor OI. Meestal gaat het samen met IUI.

Hoe is het met jou? heb je al een innesteling gevoeld? of is datnog later?

liefs

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Brenda, klopt de meestde doen dit voor IUI of IVF. Ben blij dat er in ieder geval nog iemand hier is die dit ook doet voor OI.

Vandaag dus weer FM. Spannend hoop heel erg dat je vandaag de pregnyl krijgt en dat dan morgenavond je eitje(s) gaat springen!

Met mij gaat het aardig. Innestelling is gemiddels 5-8 dagen na de eisprong maar geen idee of die er is. Ik heb behoorlijk last van de pregnyl. Ben heel erg moe en geregeld misselijk en heb af en toe zere borsten. Houd me voor dat het de medicatie is. Nog 1 week en dan weet ik meer!

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Brenda, klopt de meestde doen dit voor IUI of IVF. Ben blij dat er in ieder geval nog iemand hier is die dit ook doet voor OI.

Vandaag dus weer FM. Spannend hoop heel erg dat je vandaag de pregnyl krijgt en dat dan morgenavond je eitje(s) gaat springen!

Met mij gaat het aardig. Innestelling is gemiddels 5-8 dagen na de eisprong maar geen idee of die er is. Ik heb behoorlijk last van de pregnyl. Ben heel erg moe en geregeld misselijk en heb af en toe zere borsten. Houd me voor dat het de medicatie is. Nog 1 week en dan weet ik meer!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee meiden...

caecilia: jij ook al zo veel last van de pregnyl. Ik zit pas 3 dagen na de prik. Ik voel me zo zwanger haaha

brenda: Ik doe ook ovulatie-inductie! Bij mij duren de cyclussen ook erg lang. Afgelopen poging heeft wel 3,5 week geduurd en ook ik moest om de dag voor een echo..pff Mijn start dosering is 125. Maar dat sloeg dit keer niet meer aan...had even een zetje nodig..toen over naar 150 en ja hoor een prachtige follikel van 18,5mm.
    Geen idee wanneer ik ga testen. Na een week verdwijnt de pregnyl uit mijn lichaam...12 of 13 februari misschien..

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Hoi caecilia en waterlelie,

Vanochtend fm gehad. had erg veel buikpijn gisteren, dus vreesde al voor overstimulatie en ja hoor... ik had gelijk. Eergisteren had ik 1 van 16 mm en nu had ik er 7 van 20 mm! Dus gelijk afgebroken en meot nu provera slikken om menstruatie op te wekken.

Baal hier wel giga van, was zo blij dat ik eindelijk een ei had dat reageerde... heb ik op het laatste moment overstimulatie!

Was nu begonnen met 50, toen 75 , 100, en 150. Volgende ronde beginnen we gelijk met 100 en als het te snel gaat weer afbouwen. Dus een andere manier van spuiten.

Dus over 2 weken de 2e ronde injecties.

Fijn weekend meiden!

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Brenda, auwie dat heb je vast gevoeld! Is meer een IVF hoeveelheid. Balen dat je nu weer aan de provera moet. Maar hopenlijk is volgende ronde dan wel direct goed!

@Waterlelie, Welkom hier. Haha ik lees dat ik niet de enigste ben die echt veel voelt van de pregnyl!

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    brenda, dat is idd een ivf boom..heb ik ook bij mijn eerste behandeling gehad. heel erg balen hoor. hopelijk kan je over 2 weekjes weer beginnen.

caecilia, haha soms heb ik wel bijwerkingen en soms ook niet. Vorige keer bijvoorbeeld niet, vooral de eerste paar dagen. en nu wel...niet zo heftig maar ik voel wel wat :D
    mijn buik is heel rustig en ik ben minder opgeblazen.

fijne avond nog (er is een leuke film op tv :))

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Waterlelie, in je onderschrift staat 4 jan beginnen met puregon. Maar begrijp dat dit niet je eerste ronde is. Hoeveelste wel?
    Tot welke dag van je cyclus voel jij de pregnyl?

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee dit is inderdaad niet de eerste. We zijn ruim 1,5 jaar bezig met ovulatie-inductie. Na gebruik van de clomid( heb echt alle soorten en maten gehad) zijn over gegaan naar een andere ziekenhuis. Heb een pijnlijke eileideronderzoek gehad en daarna een kijk-operatie. En nu dus dit... maar dat wil niet zo vlotten...het kost zoveel energie en veel tijd. Dat doet me pijn :(

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oja, over de pregnyl. Na een week is het uit mijn lichaam. Test het dan ook stiekem...

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Of het uit je lichaam is of of je al zwanger bent?

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik test het om te kijken of het uit mijn lichaam is.. :)

Hoe voel jij je nu? Gisteravond begon het met zeurende warme krampjes en vandaag helemaal niets meer. Het is nu 5 dagen na de pregnyl voor mij.. Het is iedere keer zo zenuwslopend vind je niet ;)

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ik ben vandaag nog misselijk en ik heb steken in mijn rechterlies.
    Het is vandaag 11 dagen na de injectie met pregnyl.

Ik voel me niet zwanger dus ben bang dat ik van het weekend de duivels weer op bezoek ga krijgen...

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou dat wordt zeker spannend voor de komende dagen :)

Ik duim voor je!

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    pfff ben het wachten een beetje zat. Als ik nog zou tempen zou ik het denk ik al weten... aan de andere kant heb ik nu nog momenten dat ik kan denken... zou het?. Dat is soms ook wel lekker...

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi , ik ben het wachten ook meer dan zat!
    je hebt al een voorgevoel...gaat je temperatuur steeds meer omlaag dan?

xxx

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Waterlelie, geen idee. Ik heb maanden getempt en dan zie ik de bui altijd al hangen... maar nu met al die fm's heb ik de termometer opgeborgen. Dus geen idee!
    Ik weet dat mijn ei vrijdag 23 januari 23:00 uur gesprongen is... Dus is mijn NOD morgen... (of zaterdag)

Deel Deze Pagina