He wat...huh...riep je mij? Ik ben wakker hoor. Wij lopen ongeveer gelijk deze maand. Leuk. Heb gisteravond na een langzaam begin de pregnyl gespoten en zit vanaf morgen ook op de wachtbank. Alles goed met jou? En de rest? Groetjes Winnie.
Ik mag vandaag weer naar het ziekenhuis.. waarschijnlijk morgen of overmorgen de pregnyl.. dan loop jij ietsje eerder maar zitten we wel gezellig naast elkaar op het bankje..
Hallo, ik ben wakker hoor !! Ik denk dat ik mij hier maar moet komen melden. Gisteren ben ik naar de gyn geweest en is er besloten om na deze ronde (mits mijn ongi nu doorzet) van clomid over te stappen op spuiten (puregon denk ik) om met IUI te beginnen. Ik gebruik al enige tijd clomid 100 mg, heb wel goede eisprongen (follikels gem. 27mm, progesteron gem 75 en bmslv 9mm) maar veel last van depressie, opvliegers en vaginale jeuk/droogte. Nu is het 2e zaadonderzoek niet al te best gebleken en ga ik waarschijnlijk volgende week voor de hsg en dus na de zomerstop van het ziekenhuis beginnen met spuiten en IUI. Dit is mijn verhaal en de komende weken zal ik hier denk ik wel wat vaker verschijnen om iedereen een beetje te leren kennen. Hoewel ik in de eerste weken van een cyclus vaak wat afstand probeer te nemen.
@Sass; bedankt. maar pregnyl zal het niet worden, hooguit om de eisprong op te wekken maar dat wil mijn gyn nu ook niet hij is echt voorstanderd van het zelfstandig laten springen.
oh ik bedoel ook puregon!! Zit zelf met de pregnyl in m'n hoofd.. die komt er voor mij weer aan deze week! vandaar
Goedemorgen Djaar...welkom hier. Oh Sass...je banner gaf aan dat je vandaag eisprong hebt. Vandaar. Veel succes bij de gyn met de pregnyl. Zet je hem zelf of laat je hem zetten. Ik heb het gisteren weer zelf gedaan. Wat een rotprik is dat zeg. Bleh. Vandaag weer een jeukende beurse rode plek op mijn buik. Groetjes winnie.
Ooh ja ik zie het.. ik slaap nog echt half geloof ik vanavond aan de klus.. je weet maar nooit met het menselijke lichaam... maar mijn eitjes springen niet vanzelf.. dus toch even afwachten wanneer de prik mag.. en dan voor het echie Jep ik zet hem ook steeds zelf.. zie er wel heel erg tegen op.. het went ook nooit hè
Nee vind het echt een rotding. Gisteren weer met tranen in mijn ogen zitten prikken. Maar ja...wij zijn voor het echie aan de gang. Gheh gheh.
Gisteren echo in het zkh, is er niks gegroeid.. het is ook iedere ronde weer iets! Dacht dat we deze ronde een beetje meer geluk hadden, er zaten geen cystes.. en er begonnen twee eitjes te groeien.. Nu maar hopen dat vrijdag er wel iets gebeurt anders moeten we deze ronde weer afbreken ivm de zomerstop daar!!! :x Liefs Sass
nou dan maar even flink broeden en hopen dat er vrijdag wel wat gebeurd is. Ik leef nog steeds wat tussen hoop en vrees.
He bah Sass...het zit je ook niet mee. MAar kijk naar mij deze ronde. Ik was van plan om het op te geven na 2 slechte FM, maar de 3e FM zat er een mooi ei van 19mm. Dat was binnen 3 dagen. Houd moed. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je. @Djaar...Zie ik nou bij jou banner dat jij op 15 dagen na ovulatie zit? Ooeeh spannend. Enige hoop deze ronde? Mijn duimen draaien ook voor jou. Ik heb gisterenavond en vanacht behoorlijke buikpijn gehad. Denk dus dat ik mijn eisprong heb gehad. We hebben al 3 avonden achter elkaar geklust en doen vanavond ook nog maar een keertje voor de zekerheid, en dan kunnen we weer voor de lol. Volgende week dinsdag bloedprikken om te kijken of ik inderdaad een goede eisprong heb gehad. En dan weer duimen draaien op het wachtbankje. Hopelijk kom je snel naast me zitten Sass. Groetjes Winnie.
@Winnie; klopt 15 dpo. Maar heb wat bruine spotting dus vrees dat het over is. Echter vorige ronde kreeg ik dat al op 11 dpo. Vannacht werd ik wakker van buikpijn en afgelopen weekend had ik twee vaag positieve testen (kv 2 voor 5) maar na het weekend niet meer. Het is dus echt een raadsel. Voor jou maar hopen dat je dan inderdaad een eisprong hebt gehad en dus goed geklust!!
Nou Djaar...bruinverlies wil niks zeggen. Wanneer heb je je laatste test gedaan? En was deze negatief of twijfel? Ik duim in ieder geval nog even voor je door en hoop op een wonder. Dikke knuff Winnie.