zaterdag en zondag waren licht positief (kijk eens in het album van ninja2, de lichtste lijken wel een beetje), op maandag en dinsdag (ochtendurine) was er geen tweede streepje te bekennen. En tot nu toe eigenlijk echt alleen met afvegen bruin. Ik ben nu sterk aan het overwegen om de poli te bellen en te vragen of een bloeddtest mag als er vanmiddag of morgen nog geen rood is.
Das een idee...misschien dat ze meewerken en bloed laten prikken. Als ik jou was zou ik dan vanochtend nog bellen. Dan heb je nl misschien vanmiddag al een uitslag. Zo ging het bij mij toen tenminste. Anders kun je ook je huisarts proberen. Een beetje overdrijven dat je al meer overtijd bent, wil ook wel eens helpen. Veel succes met afwachten...ik vind het altijd de rotste dag met onzekerheid. Dikke knuff Winnie.
Tja kan niks anders doen als afwachten.. net lekker gezwommen.. straks werken.. lekker wat afleiding Winnie.. nu maar hopen dat ze de weg vinden en dat je ei een goede sprong heeft gemaakt.. Djaar... spannend hoor.. en ja idd ik zou ook bellen.. want als die onzekerheid
ik heb gebeld, en ik mag vanmiddag of morgen urine inleveren. Geen bloedprikken? Nee hoor urinetest en uitslag volgt vrijwel meteen. Dus de vraag is wat ga ik doen. wacht ik af tot morgen of rij ik meteen na mijn werk door? Zul je zien dat het vanmiddag ineens doorzet
Nou..das wel spannend zeg. Nog steeds afscheiding of niet meer? Ik houd het hier in de gaten, want ben net zo nieuwsgierig als jij. Sterkte vandaag.
Ik ga voor je duimen djaar.. ik lees het morgenvroeg.. vanavond wordt het te laat om m'n comp nog op te starten..
En Djaar....weet je al wanneer je eventueel je plasje weg gaat brengen? Of is het bruinverlies inmiddels doorgezet? Ben niks nieuwsgierig hoor. Groetjes Winnie.
er is nog steeds weinig verandering. Heb na mijn werk even bij de huisarts potjes voor de urine opgehaald. Wil dus misschien morgenvroeg gaan. Ik heb net wel een kruidvat test gedaan en die is witter dan wit. Vraag me nu dus af of ik wel moet gaan morgen.
helaas ik ben vannacht over duidelijk ongi geworden. Heb dus maar gebeld voor de afspraak voor HSG. Zondag ge ik beginnen met de laatste ronde clomid (ivm zomerstop IUI) en als de komende ronde niets wordt dan ga ik puregon spuiten en starten met de eerste IUI. Erg spannend allemaal. Hoe is het met jullie en de springende eieren?? Ik vindt het zo fijn hoe jullie meeleven BEDANKT!!
Hey Djaar, Toch wel erg jammer hoor.. het is wel zo dat er nog meer kansen komen. maar je hebt toch steeds weer een beetje hoop dat het toch wel eens raak zou kunnen zijn. Dikke KnuFF Ik kom net terug van het ziekenhuis De groei lag nog niet helemaal stil gelukkig, Mag nog drie dagen doorgaan met spuiten en maandag de Pregnyl prik zetten.. Is een beetje op de gok, maar ben blij dat we dat gaan proberen. toch niet voor niks 2weken prikken. Fijn weekend, Liefs Sass
He bah Djaar. Wat een tegenvaller weer. Heb zo hard voor je geduimd. Jammer....hopelijk volgende ronde meer geluk. @Sass....fijn dat ze toch nog iets gegroeid waren. Wordt er nu niet meer gecontrolleerd voordat je de pregnyl moet zetten? Voor hetzelfde geld heb je een groeispurt en ineens een boel eitjes. Nou...hoop in ieder geval dat het succesvol is. Zo ook voor mezelf natuurlijk. Ik zit officieel in de wachtweken. We hebben het sinds zondagavond elke avond gedaan. Heb wel eens gehoord dat dat ook wel eens goed kan zijn. Nou ja...het was in ieder geval ook lekker en nu maar hopen dat het goed gaat. Ben al wat weeig, moe en emo van de pregnylprik. Pfff worden weer een lange twee weken. Groetjs Winnie.
@Winnie, succes met de wachtweken! @Djaar, succes met weer een nieuwe ronde en succes met je eerste puregon! Echt veel fijner dan Clomid! @Sass, Joepie en nu maar hopen dat er maandag wat moois te zien is! @Wennes, je vroeg hoe het met mij gaat... Mag natuurlijk niet klagen maar het gaat hier erg beroerd. Ben nu op de dag of 8 weken 24x7 misselijk... Neem 2x daags anti overgeefmedicatie en ben doodmoe en lamlendig. Hoop zo dat ik me binnenkort beter ga voelen en eindelijk van mijn wonder kan gaan genieten. Maar aan de andere kant heb ik een prachtige echo gehad en kan ik de kleine al voelen schoppen!
Dank je wel djaar.. Ze hebben nu dus zomerstop en zijn gesloten.. dus geen controle.. en tja als er meer eitjes zijn.. maar goed de arts zal vast wel weten wat hij doet.. Weten jullie wat de beste tijd is om de pregnyl te spuiten?? heb hem nu al een keer sochtends gespoten, smiddags en ook een keer savonds 8) Winnie ik ga voor je duimen.. en zo lekker naast je zitten
Ik heb een lekker ijsje voor ons bij op de wachtbank met dit warme weer. Wat voor smaak lust je? Gisteren laten bloedprikken op progesteron en oestradiol? om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Vrijdag word ik gebeld met de uitslag. Spannend weer. groetjes Winnie.
Ja hoor....zo'n lekkere gezonde festini.mmmmm. Ik neem een passievruchtensorbetijsje.mmmm. Lekker hoor.