Puregon na Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Caecilia, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ maartje

de gyn zei dat dat de begin dosis is dus als er vrijdag nog niks te zien is word het waarschijnlijk verhooogd

@ all

vanavond 2e dosis gedaan was toch wel weer spannend maar het ging goed dus morgen weer wat minder spannend

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    thnx
    vanavond al nr 2 gezet!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    mooi dat het goed ging!!

Jeetje, spannend hoor of je nog meer moet gaan spuiten. ik moet morgen nog een keer heen, om te praten over spuiten en over HSG.
    Hoop echt dat ik genoeg aan weinig hormonen zal gaan hebben!! Hoop ook dat jij niet hoeft op te hogen!! Succes

4. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    weet je wat ook het positieve aan puregon is??dat het verhoogt kan worden als er niks gebeurd dus ze gaan net zo lang door dat er wat gebeurdt en dan nog een pregnyl spuit dus het is veel meer kans en veel klussen natuurlijk haahhah

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    owja das waar ook, maar ehh klussen? hoe moet dat dan met mn gipsen pootje?

6. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ maartje

gewoon creatief wezen hahahah
    ik heb echt een goed gevoel bij deze ronde..

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Over een uurtje weer spuiten.

Nee, nog geen lucrin of puregon, want mn ongi is er nog niet... Tssss normaal komt ie altijd veeeeel te vroeg en ik zit nu alweer op CD21, en ik heb mn ongi bijna altijd tussen CD19 en CD24.. dus nog een paar daagjes geduld hebben... Zo stom hé, normaal hoop ik altijd dat het wegblijft en nu heb ik echt zo iets van: ,, KOM DAN!!!'' ;)

Over een uurtje moet ik weer een anti-trombose middel spuiten omdat mn been in het gips zit.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ben overigs gister weer bij de arts geweest: we gaan nu het volgende doen:

2 maanden lucrin/puregon/pregnyl spuiten.

Lukt het om een eisprong te krijgen maar ben ik na 2 maanden toch niet zwanger? Dan een HSG onderzoek.
    Lukt het in 2 maanden niet om eisprongen te krijgen, dan toch over op IVF.

Ik mocht niet een HSG in een door de hormonen gestimuleerde cyclus doen omdat die hormonen kostbaar zijn en de het BMS door de HSG aangetast wordt.

9. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    wat doet de lucrin??en moet je de pregnyl zelf zetten of moet dat ook op de eerste hulp net als ik??spuiten heb je echt zo veel meer kans

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zo, die zit er weer in ;)

En al ben ik alleen thuis ;) mn zusje heeft via de webcam meegekeken, dus niet helemaal alleen gedaan. Ze weet niet af van de MMM maar goed, dit was een onschuldige prik tegen trombose ;)

Lucrin is bedoeld om de eigen cyclus helemaal plat te leggen en Puregon is bedoeld om een eitje te laten groeien, helemaal met hormonen geregeld dus en Pregnyl kan dus voor eisprong en ook voor ondersteuning van de LF.

De Pregnyl moet ik zelf (of mn man) thuis doen.

Ik hoop dat ik met spuiten meer kans zal hebben :)

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Djaar.. hoe gaat het met je??

@ Maartje, ik heb 2sept afspraak in zkh.. gaan dan alles weer bespreken.. ben erg benieuwd..

Wat heb je gedaan omdat je in het gips zit???

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Thamar, ze kunnen niet door blijven gaan hoor, je kunt overgestimuleerd raken.. de ronde kan worden afgebroken wanneer er niets voldoende groeit.. helaas allebij gebeurt bij mij..

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sass; gaat goed hoor, ik ben lekker ontspannen veel met andere dingen dan zwangerworden bezig. Ik stop nu veel tijd in mijn nieuwe auto hihi.
    Mijn temp doet het netjes en verder moet ik maar afwachten tot 31 augustus.
    Nu nog 1 dag werken en dan lekker 3 weken vakantie!!

14. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ all

vandaag dag 7 en yes er was wat enige activiteit te zien ik ben echt heel erg blij maandag weer terug komen en dan benik een week aan het spuiten dus ben erg benieuwd..
    eindelijk iets positiefs naar een half jaar horen dat er niks te zien is

15. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Nou, ik mag me officieel bij de hormoonjunkies melden... Gisteren bij de FA geweest, en als de echo op CD 3 van de volgende ronde goed is, mag ik starten met Fostimon te spuiten. Ben benieuwd, heb op een of andere manier goede hoop nu, ben ook blij dat ik van de Clomid verlost ben.
    Maar goed, eerst volgende week naar prikles.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goed nieuws dus!!

@t Sass, ik heb mn pootje in het gips omdat mn enkelbanden lelijk gescheurd zijn!!

@t Yvy30, Fostimon?? Wat is dat?? Vergelijkbaarmiddel als Puregon of Gonal-f?
    Igg veel succes gewenst!!!

@t Thamar, wat goed dat er iets te zien was van activiteit!! :)

@t Djaar, fijne vakantie gewenst!!!!

Mijn lichaam begint echt weer klaar te maken voor mn ongi!!!!!!!!!!!!!!! :D (Wist toch wel dat ik deze maand niet zwanger kon raken, dus dan maar het liefst zo snel mogelijk ongi!!! Nu op CD 22, dus hooguit nog 3 daagjes voordat ik ongi word!!!!)

Ben trouwens aan het googlen over LUF (zie ook het topic dat ik heb aangemaakt over dit probleem - eitje springt dan niet of niet goed) en kwam uit op een onderzoek waaruit bleek dat behandeling met gonadotrofinen (en dat is oa Puregon!!) succes had!!! :D Maartje heeft weer Hoop!!!

xxx

17. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Even nog snel.

@Maartje: schijnt inderdaad te vergelijken te zijn met Gonal-F, maar dan een iets nieuwere versie met minder bijwerkingen. We wachten maar af.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    KLinkt goed Yvy!! Veel succes!!

19. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    wij worden mamas in 2010

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik hoop het heel erg, maar helaas kan niemand ons daar echt zekerheid over verschaffen ;)

Deel Deze Pagina