@ maartje... dat is waar maar ik ben na vandaag echt wel positief en zie nu ook dat puregon echt meer doet als clomid waarom geven ze dat niet meteen??gaat puur om geld de puregon kost 288 euro clomid een stuk minder
Het gaat niet alleen om het geld, het gaat ook omdat de artsen steeds willen dat je met zo weinig mogelijk hormonen en zo weinig mogelijk ingrepen zwanger kunnen worden... Uiteraard proberen ze ook de kosten een beetje in de hand te houden. Hoe duur 1 spuiten-ronde kost is heel erg afhankelijk van wat je en in welke hoeveelheid je moet spuiten. Ik moet naast puregon ook lucrin spuiten, beide middelen zijn ongeveer even duur... Als ik deze ronde niet meer nodig heb dan wat ik nu in huis heb voor deze ronde, dan kost deze ronde zo'n 350 euro, bij 1 ronde Clomid is dat maximaal 13 euro per ronde (dat kost 15 tabletten, maar als je elke ronde maar 5 tabletten hoeft te nemen, is dat dus ongeveer 4 euro En dat is dus ook best een verschil. Antitrombose middel spuiten gaat steeds makkelijker en sneller!! Nog ff en dan ben ik een volleerd junkie!! Ben echt zo benieuwd hoe ik op de puregon ga reageren!! Ik vind dat ik in vergelijking met de anderen hier echt een hele lage startdosering zal hebben.... Zijn hier meer meiden die moesten starten met 20 lucrin en 25 puregon? Ik weet wet dat ze het altijd nog kunnen ophogen, maar ben gewoon nieuwsgierig!!!
nou ik vind wel na 2 ronde clomid hadden ze ook wel kunnen verwachten dat de derde ronde niks word maar ja dat is nu geweest en we spuiten vrolijk door inderdaad lijken wel junkies van de week zelfs ff naar huis van een bbq om te spuiten hahaha
Haha superjunkie!!! Als dit topic vol is geschreven, moeten we maar een nieuwe openen met als titel superjunkies NEEEEE beter idee is dat we dit topic noooooit vol zullen hoeven te schrijven, maar we straks bij zwanger zijn!!! een topic kunnen openen met als titel dan: Zwangere superjunkies!!! *Had trouwens geschreven dat ik naast Puregon ook Lucrin moest spuiten, maar behalve dat, moet ik dus uiteraard ook Pregnyl spuiten, dus 3 soorten in totaal!! Wij zijn dus echte superjunkies!!!)* hahahah
Waar is de lucrin voor? Ik spuit gonal-f, startdosering steeds 75ie, ga nu beginnen met 112,5ie. Afgelopen keer gewoon 4 weken gespoten voordat er een eisprong was... Hopelijk gaat het deze keer sneller.
Lucrin is bedoeld om de eigen cyclus helemaal plat te leggen. Onder zoals Puregon en Gonal-F eigenlijk hetzelfde is, is Lucrin hetzelfde als decapeptyl. Ik heb vanmezelf heel snel eitjes en die eitjes zijn dan ook nog eens niet super, dus ze hopen dat hiermee het beter zal gaan, omdat nu dan alleen door het gespoten Puregon mn eitje zal gaan groeien en niet stiekem ook nog door mn lichaamseigen hormoontjes. 4 weken moeten spuiten voordat je een eitje had?? Wowwwwwwww!!! Das lang!! Dan zul je vele ziekenhuisbezoekjes voor die ronde naar het ziekenhuis hebben moeten hebben gedaan!!! Blehhh en dan ook niet zwanger zijn geworden, klote hoor!! Ik denk dat mijn arts gewoon heel voorzichtig is als hij me zulke lage doseringen eerst voorschrijft. Het zal me dus benieuwen of dit voldoende zal zijn. Op CD10 moet ik straks voor een FM gaan, dan hoop ik hopelijk meer Met Gonal-F heb je toch geen tussendosseringen?? 75 is de laagste en die daar dan weer boven komt is 112.5 eenheden?? Bij Puregon kunnen ze het dacht ik steeds met heel weinig ophogen dacht ik...
Ik ging idd van 75ie naar 112,5ie en op het laatst een week 150ie gespoten. Weet eigenlijk niet tot hoever ze gaan. Had ook echt een aardige blauwe buik. Tja het wil bij mij niet hard groeien en bij jou weer te hard....grrrr altijd wat he. Door vakans nu 4 wkn stil gelegen dus zonder medicijnen. Afgelopen donderdag was het dus 4 wkn geleden van mn laatste ongi dus van de ferti arts moet ik tot maandag wachten met een test en als die negatief is mag ik beginnen met primolut om ongi op te wekken en daarna beginnen met spuiten. Maar ik weet eigenlijk zeker niet zwanger te zijn want heb helemaal geen eigen cyclus dus zit eraan te denken morgen te testen en dan al te beginnen met de primolut.
@ wennes 4 weken spuiten nou echt heel goed van je je mag wel trots op jezelf zijn gewoon een test doen en dan metteen weer beginnen met primolut.. @ maartje inderdaad straks zijn we zwangere super junkies hahaha vanavond hebben we bbq in de buurt maar moet toch om 7 uur ff prikken @ all wil het liefst de hele dag prikken omdat ik weet dat het wat doet hahahah maandag weer spannend hoor vandaag voel ik me nog steeds positief en wil het liefst
primolut is maar 5 dagen en ik ben na 3 dagen ongesteld dus ik ga nu echt voor primolut.. morgen een fm..dan is het dag 10 dus dat is echt spannend
Ik had eerst ook Provera maar dan duurde het altijd heel lang voor ongi kwam. De vorige keer had ik primolut en toen kwam de ongi stukken eerder( weet niet meer precies na hoeveel dagen). Ik ga toch maar gewoon morgen beginnen met de primolut. Fijne zondag allemaal,
hey meiden, ik mag me hier ook melden, na 3 rondes clomid 100 te hebben gebruikt en daarbij ontzettend deprie te zijn hebben we besloten over te stappen naar puregon. We hebben al 2 mislukte IUI's achter de rug, dus ik hoop en bid dat puregon het wondermiddel is waar we naar zoeken! Nu eerst ongie opwekken... Sterkte allemaal! Liefs P.S. ik heb PCOS
Hmm ik moet meestal ook eerst 10 / 14 dagen wachten voordat ik mag beginnen met provera.. hoeft dat met primolut niet?? Of het komt misschien wel ergens anders door.. weet het ook niet. en dan zo 10dagen voordat ik ongi wordt...
Welkom hiero!! Hopelijk is het spuiten het wondermiddel voor je!!! Sass, heb geen idee, ik heb nog nooit iets hoeven te gebruiken om het op te wekken... Misschien weet iemand anders het... Die stomme ongi van zet niet goed door... Ben al weer een poosje pre-ongi maar echt goed doorzetten wil het niet... blehhhhhh Ik hoopte zo dat ik ongi zou zijn toen ik wakker werd, maar helaas!! Nou jah, de dag is nog jong.
net weer een fm gehad waar ik vrijdag zo positief was, moet ik nu 100 gaan spuiten er was maar heel weinig activiteit te zien..ihoe positief ik vrijdag was zo negatief ben ik nu..
Hopelijk gaan ze ineens groeien.. pff bij mij is er ook nooit een pijl op te trekken! wanneer moet je nu terug? *Sass maakt een ei-groei dansje*
een donderdag ochtend moet ik terug komen.. heb dan 3 x 100 gespoten.. er gebeurt wel wat, maar te weinig..
zoooo frustrerend is dat he Thamar. En je hebt er zelf ook gewoon echt geen invloed op. Ken zo het gevoel van positief het zh in gaan en dan met zo'n domper weer buiten staan. Uiteindelijk zal het wel gaan groeien al is het langzaam maar voor nu een dikke knuff