@ wennes, thanx begin weer een beetje bij te komen..misschien doet dit net weer een beetje meer bij mij en anders kan het volgende week weer verhoogd worden..100 is toch weer meer dus ik hoop dat het nu wel wat gaan doen
Thamar, wat balen zeg!! Ik duim voor je dat 100 beter resultaat zal gaan geven!! En dan te bedenken dat ik met 25 eenheden moet gaan beginnen… Hoop niet dat het bij mij ook zo zal gaan… Weten jullie eigenlijk of het ook gewichtafhankelijk is van hoeveel je moet spuiten? Ik heb een BMI van 21… zou ik daarom eerst met zo weinig moeten beginnen??? Heb geen idee wat jullie BMI is, maar ik zit wat te denken hoe het zou komen dat mijn arts met een veeeeeel lagere startdosering wil beginnen… Ik heb trouwens mooi nieuws: IK BEN ONGI!!!! Yeah!!! (Yeah omdat de kans nu op een zwangerschap echt nihil was )Mijn cyclus is dus maar een klein beetje van slag nu het 1 maandje zonder hormonen heeft moeten doen.. Morgen om half 10 wordt ik verwacht voor de uitgangsecho en als het er goed uitziet, moet ik morgenavond mijn eerst Lucrinspuit zetten, en dan overmorgen mijn eerst Puregonspuit daarnaast. Vind het wel spannend, maar ben tegelijkertijd ook een beetje blij dat we eindelijk weer verder gaan en ik hiermee hopelijk wel een kans zal maken
Dat heeft er mee te maken dat je ook snel overgetimuleerd kunt raken.. en dan moet je de behandeling afbreken.. vandaar laag beginnen.. en misschien heb je maar en klein zetje nodig
Ik hoop zo dat er morgen wat gegroeid is.. ken ook helaas je gevoel.. en het stomme is dat iedere cyclus weer anders kan zijn.. bij mij dan iig. dan groeit er te veel dan weer niks! onverklarbare bloeding, cyste's grrrr even maar niet aan denken.. Tja het menselijk lichaam is maar raar.. Liefs Sass
Ik zit nu in de 8e maand met clomid. Daar heb ik, op 1 maand na, iedere maand 1 en soms 2 eitjes gehad. Tot nu toe heeft dat geen goed resultaat gehad, vandaar dat we terug zijn geweest naar het ziekenhuis. De komende maand ga ik dus ook starten met puregon. Ik kom hier gezellig meekletsen, als jullie dat natuurlijk ook gezellig vinden...
Oeeee morgen om half 10 ben ik aan de beurt voor de uitgangsecho!!!! Er is hier een meisje zenuwachtig!!!
vandaag fm gehad nu niks meer te zien een eitjes van 5 mm veel te weinig dus maar we blijven spuiten todat er wat te zien is en dat wist ik niet mijn gyn had patienten waarbij pas op dag 30 een mooi eitje te zien was dus dat geeft mij hoop en ben nu positief maandag weer een fm en dan kan het eventueel ook weer verhoogd worden
Jammer dat er nog niks te zien was, wel fijn dat je zo positief bent en volgende week meer mag komen! Wij hebben voor deze ronde de 'klusjes' er weer opzitten en moeten nu 2 weken wachten... Altijd spannend vind ik dat. Ik heb zelf ook behoorlijk van mijn borsten in die periode en dat is niet echt prettig... zelfs een shirtje voelt dan al vervelend aan. Hebben jullie dat ook??
Thamar, ik ben er ook zo een die pas op dag 31 een mooi ei heeft. En steeds maar die teleurstellingen dat er weer niet veel gegroeid is. Gelukkig kunnen ze nog steeds ophogen dus dat ei komt wel... @jufkyo; Spannend...die 1ste wachtweek vind ik meestal snel voorbij gaan maar dan die 2e....die kruipt gewoon voorbij. Ik heb verder eigenlijk nooit last van mijn borsten gelukkig.
@ wennes, ok dan dat geeft mij toch weer een beetje hoop want ik had nu anders wel een domper gehad... @ jufkyo ja dat wachten he??ik heb nu wel af en toe gevoellige borsten maar niet erg..
nou meiden even een update van mij. ik begin nu in de spannendste dagen van deze cyclus te komen. Morgen (mijn verjaardag) is dag 12. Tot nu toe heb ik op dag 6 wat bloedverlies gehad (bij afvegen) en verder een heel stabiel hoge temperatuur. Ik ben erg benieuwd. Alles lijkt te kloppen. Ik kan alleen maar hopen dat ik volgende week een mooie test heb.
Au!!! De Lucrin-naald is niet echt mn beste vriend... Bah, die naald deed best pijn, het inspuiten van de vloeistof viel gelukkig mee. Vandaag dus 's ochtends naar het ZH geweest en mn cyste was volgens de verpleegkundige weg. Wel had ik een eitje van 10 MM en een hele hoop kleine eitjes... Ze zei tegen mij: huh maar je hebt toch geen PCO..?? Ik reageerde daarop met dat niemand die term ooit eerder aan mij had gekoppeld... maar dat ik steeds weer nieuwe termen voorbij hoorde komen... :S Ze gaan me nu gewoon goed in de gaten houden dat niet een hele eitjes gaat rijpen/springen. Weten jullie eigenlijk hoe groot een normaal ei is op CD2? Ik vond zelf 10 nogal groot klinken en vraag me niet af of dat een restant van een cyste is....??? Morgen moet ik beginnen om naast de Lucrin Puregon te gaan spuiten (en het anti-trombose middel ivm het gips...) Ik wordt dus een echt speldenkussen straks... Maar ik zeur niet: ben allang blij dat ik kan en mag starten en dat ik deze mogelijkheden nog heb @t Thamar's eitje: GROEI GROEI GROEI!!! @t Jufkyjo: altijd irritant spannend idd die wachtweken. Hoop het beste voor je. Qua borsten zijn die van mij HELS als ik hormonen heb gebruikt, zonder hormonen valt het wel mee bij mij. Mn hele borsten doen bij hormonen pijn, en mn tepels zouden er zo af kunnen vallen qua irritatie... Ik doe dan bij thuiskomst ook altijd in die dagen mn BH direct uit, dan voelt het het prettigst. @t Djaar77: Spann3end!!! DUIM DUIM DUIM!! Hoop voor je dat je zwanger zult zijn en dat je net aan het spuiten zult ontkomen!!
@ wennes: Dat wachten zal deze keer wel meevallen. De komende week heb ik namelijk nog vakantie en de week daarna moet ik weer aan het werk, dus dan gaat de tijd vanzelf weer voorbij. In ieder geval na 6 weken vakantie heb ik altijd het idee dat de werkweken erg snel voorbij gaan. @djaar: spannend!!! @maartje: Fijn dat de cyste weg is. Ik heb geen idee of 10mm op CD2 groot is. Moet je nu binnenkort weer terug voor een nieuwe meting?
@t Jufkyjo: op CD10 (vandaag over een week) heb ik weer een FM. @t Thamar: dat dacht ik ook al... Hmmzz binnenkort maar eens aan de arts navragen... Vandaag de tweede Lucrin gezet!! En de eerst Puregon! Vond het klaarmaken van de pen van de Puregon wel ff spannend, maar de prik stelde echt niets voor!! Alleen daarna (na een paar minuten) ging dat plekje ineens irriteren, gelukkig was dan na een paar minuten weer klaar. Hadden jullie mijn stress topic over Lucrin gezien?? Pffff wat was ik me rot geschrokken zeg... Gelukkig heb ik het toch goed gedaan... Morgen wordt het spuiten ff lastig... Moet rond een uur of negen gaan spuiten en vanaf 8 uur heb ik hier een feestje thuis, dus maar ff kijken... Denk dat ik maar stiekem ff boven mn 3 prikken ga doen...