@caecilia, kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Elke cyclus hoop je toch weer een beetje op een positief resultaat. Maar zet hem op meid! deze ronde is misschien voor ons allebei wel raak! Begin je morgen zeker weer met spuiten? liefs brenda
Hee meis, vervelend joh altijd weer dat ongesteld worden... BAH! En dan die pijn, gewoon voor niks! Morgen weer spuiten denk ik? Succes! Hier heb ik een paar dagen geleden een negatieve test gehad maar dat was ook veel te vroeg al heb ik er wel een hard hoofd in hoor... Ik heb krampen en dat heb ik altijd wanneer ik ongi moet worden.... Nog even afwachten dus! Liefs Houda
hallo meiden! hoe gaat het hier? houdt iedereen het allemaal nog vol? ik ben 5 dgn na de provera ongi geworden, wel vreselijke buikpijn steeds. Maar ja zal wel door die 7 follikels komen. Maandag weer naar gyn en als alles goed is, 's avonds weer de eerste spuit zetten. hopelijk gaat het deze maand wel goed! liefs brenda
Iedereen weer aan een nieuwe cyclus zie ik... Hopenlijk zijn we deze keer allemaal met de laatste begonnen! @Brenda, morgen uitgangsecho? of niet? Duim voor je dat alle eitjes weg zijn. @Houda, zie ook bij jou nieuwe banner. Dus de test en je gevoel klopte helaas. Morgen nog spuiten en dinsdagmorgen moet ik om 8:50 uur weer in het zh zijn. 1ste fm van deze ronde (op de uitgangsecho na). Ben benieuwd vorige maand op dag 10 had ik 1 ei van 10mm en 1 van 13. Nu is deze fm op dag 11. Dus hoop minimaal weer 1 ei van 13 of groter zodat ik donderdag of vrijdag pregnyl kan krijgen.
@caecilia; ja morgen uitgangsecho. hoop ook dat ik gelijk kan beginnen met spuiten. ik las ergens dat als je cystes hebt, je waarschijnlijk geen menstruatie hebt. dat heb ik wel, dus dan zal ik wel geen cystes hebben denk ik.. wil graag weer beginnen met spuiten, dan heb ik tenminste het gevoel dat er schot in zit! Dus jij alweer je eertse FM? dat gaat snel! ik duim voor je op goed nieuws! liefs brenda
Vanmorgen ei van 13mm. Nog 3 dagen spuiten en dan krijg ik vrijdag de pregnyl. Vrijdag is dag 14. Dus dan is ei op dag 15. 1 dagje later dan vroige ronde. @Brenda, hoe was je uitgangsecho?
goed nieuws caecilia! weer een mooie nieuwe kans dus! hopelijk blijft het zo. bij mij was de echo goed. volgens de arts heb ik veel geluk gehad. in de meeste gevallen moet je een maand wachten, maar ik mag gelijk door. Dus er zijn al weer 2 spuiten gezet van 100IU. Zaterdag de eerste FM.
Heb goede hoop, dus hopelijk helpt het haha... zag wel dat als ik nu zwanger word, ik uitgerekend ben op de dag dat zowel ik als mijn man jarig is, dat zou raar zijn hahah...
Hihi Brenda, misschien dat ik daarom denk dat het bij ons wel eens IUI zou kunnen worden. Zoals het er nu uitziet begint die cyclus ongeveer op 7 april. Dat is precies de dag dat mijn cyclus begon toen ik zwanger werd van mijn zoon. Zul je zien gewoon 3 jaar later weer op 7 januari bevallen
@waterlelie, gefeliciteerd! geweldig zeg! hoe voel je je verder? @caecilia; zou wel grappig zijn als je weer uitgerekend bent op die datum. Maar we gaan nu eerst voor deze ronde he... hoe gaat het met je dan? heb je ook last van steken enzo? ik voel af en toe een steek, heb nog maar 2 spuiten gehad. vorige keer voelde ik veel later pas iets, maar toen reageerde ik er ook pas laat op.Misschien dat dit een goed teken is.
@Brenda, voel deze keer weinig. Dus we zullen morgen wel weer zien. Klopt eerst deze en volgende ronde pas daarna komt de IUI en begin april in zicht. Maar kan het niet echt opbrengen om te denken dat dit voor ons gaat werken... Wanneer is je eerste fm?
He meiden, bedankt voor de felicitaties! Ik ben ook erg gelukkig op dit moment. Kan niets anders zeggen dat ik dit gevoel enorm koester en hoop dat alles goed blijft gaan...die beruchte 12 weken zijn vreselijk spannend! Ik voel me verder goed, ben niet misselijk en kan (nog) alles eten. Wel heb ik last van die zeurende krampjes en steekjes links maar ik heb gelezen dat het er allemaal bij hoort 9 maart eerste echo in het ivf kliniek. Ze houden mij t/m de 3 maanden in de gaten en dan verder naar de vlos. Ik vind het wel lang duren...ik ben op het moment van de echo al 7 weken en 5 dagen. Nouja, zal wel zo horen Ik blijf jullie volgen Liefs, lelie
@caecilia; we blijven gewoon hopen dat het misschien wel deze ronde raak is! je weet maar nooit he... de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ik heb zaterdag om half 6 mijn eerste FM. Dat is dan dag 8, maar heb nu al regelmatig steken, dus hoop niet dat ik nu al overstimulatie heb... @lelie; heel veel succes komende weken, spannende tijd, maar gaat zeker goed komen!
@Brenda, succes vandaag met je FM! Gisteren fm. Ei was 21 mm en al wat bobbelig. Dus ze dacht (zeker na mijn verhaal over vruchtbaar slijm) dat ik wellicht zelf al was begonnen met de eisprong. Daar ovutest gedaan. Die was niet postief maar hing ertegen aan. Dus toch pregnyl gezet. Vandaag moet dus de eisprong dag worden!
wat goed caecilia! is wel allemaal snel gegaan toch? Succes met klussen de komende dagen Liefs, lelie
Dag 15 is best snel. Ik denk dat we volgende ronde weer voor dag 14 gaan gezien we nu albijna te laat waren
Vandaag mijn 1e FM weer gehad. Zit nog maar op dag 8, maar het was meer om te zien of ik niet weer overstimulatie had. En dat was niet zo! Dus dat was goed! Baarmoederslijmvlies zat op 6,3, dus begint te komen. geen grote eitjes verder, maar dat was ook nog erg vroeg zei de arts. Dinsdag moet ik weer heen en dat zit ik op dag 11. Dus dan kan er wel wat te zien zijn! moet nu gewoon doorgaan met 100 IE. Liefs brenda
SUper Brenda! Hoop dat er dinsdag 1 mooi groot ei zit! (13mm ofzo dan heb je rond dag 14/15 eisprong!)