Puregon na Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Caecilia, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Ik hoop het ook caecilia!

heb je je eisprong al gevoeld?

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Nee niets gevoeld deze keer. Denk dat ik al sliep ;) Of misschien is deze toch eerder geweest omdat ik zelf al bezig leek vrijdag. We zullen wel zien!

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo,

Ik spuit ook met pregnyl maar heb vandeweek gehoord dat er bij mij en cyste zit
    van 50mm geloof ik...
    Omdat ik voor een uitgangsecho ging voordat ik weer kan beginnen met spuiten...
    Nu heb ik tabletten gekregen die ik volgende week moet gaan gebruiken zodat ik een lichte bloeding zal krijgen en de cyste verdwijnt!

tja duurt alles nog langer... voordat we weer een nieuwe ronde in kunnen gaan...

succes allemaal..

4. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Sass, jouw verhaal lijkt een beetje op het mijne. Ik spuit ook gonal f en pregnyl. Sinds de laatste 3 cycli heb ik ineens (of eigenlijk sinds m'n missed abortion in sept 2008) cystes of restantjes zoals mijn fertiliteitsarts het zo mooi zegt. Volgens haar hoeft dat geen belemmering te zijn om zwanger te worden. Zit nu op cd 33 en ben nog steeds niet ongi maar heb ook niet positief getest terwijl ik op 5/2 pregnyl heb gezet. Ik ga morgen maar weer 'es het zh bellen.
    Ben benieuwd of de tabletten hun werk doen Sass, veel succes.

5. Jillsss

Jillsss Lid

14 dec 2008
    25
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo meiden,

Mag ik me bij jullie komen aanmelden?

We zitten nu in onze 2e ronde in de MMM voor ons 2e wondertje.

Heb vanavond de Pregnyl prik weer gehad.

liefs Jill

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hoi jill!

tuurlijk mag dat, welkom en heel veel succes!
    spannend, je hebt bijna je eisprong!

groetjes brenda

7. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Jillsss, join the club. Altijd spannend als je eisprong zo dichtbij komt. Veel succes, ook voor Brenda en de andere dames !

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    dank je Ilona, jij ook superveel succes natuurlijk! wel gezellig dat hier wat meer dames komen kletsen..

9. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, dat voor ons allemaal 2009 iets heel moois mag brengen.... Ga je ook voor een 1e kindje ?
    Idd gezellie, en nog te overzien ook. Sommige toppics zijn niet meer bij te lezen als je een paar dagen niet bent geweest !

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @ilona, pff ja sommige topics kan ik ook echt niet bijhouden haha, veel te druk! deze is inderdaad nog te overzien en weet je ook nog wie waar mee bezig is.

ik ga voor een 1e kindje inderdaad, heel spannend allemaal, hoop dat de puregon snel zijn werk doet! maar ook niet te snel, want vorige ronde had ik overstimulatie.

groetjes brenda

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat is het fijne aan dit forum je bent hier nooit alleen.. :)
    De cyste moet wel eerst wegzijn voordat ik weer kan beginnen met prikken omdat de cyste anders alleen maar door al groeien.. :(
    en verder gaan ze bekijken waar ik beter op reageer,
    of de 3de of 5de dag na ongi beginnen met prikken..
    het is iedere keer weer anders ze zijn nog steeds zoekende..

Hmm en je hebt geen positieve test.. tja even bellen maar..
    Ik ga ook even bellen omdat ik nu nog steeds wat bloed verlies.. misschien nog van die cyste dat die vanzelf is gesprongen?
    hoef ik niet die tabletjes te slikken..
    Het is allemaal wat hè
    Ik ben benieuwd.. laat je wat weten?
    succes

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Jill, Welkom :D

@Brenda, Heb ik ook een x gehad overstimulatie.. we kregen toen vrijverbod! moest er toch wel een beetje om lachen toen ik het 'thuis' vertelde..
    maar het is geen pretje. Wat een band om je buik hè, had jij dat ook? en dat je steken kreeg als je ging zitten..

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @Sass, hahaha ja wij hadden ook een vrijverbod. Kreeg toen provera om de menstruatie weer op te wekken. Heb wel veel buikpijn en steken gehad! echt niet fijn! maar gelukkig kon ik de volgende cyclus gelijk door en waren er geen cystes.

vorige cyclus moest ik beginnen met lage dosis en steeds hoger. Nu doen we andere methode, namelijk hoog beginnen en dan eventueel naar beneden afbouwen. Dinsdag heb ik weer FM, zit dan op dag 11.

liefs brenda

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ Brenda, Ik moet dus nog afwachten totdat alles weg is..
    Duurt het nog langer voordat we weer met een nieuwe ronde mogen beginnen! ga morgen even bellen zie vorig berichtje

Hmm zijn ze bij jou ook aan het uitvogelen wat het beste zou kunnen werken..
    en ze willen 1 mooi groot eitje!

Tja Geduld....

Liefss

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    He wat leuk! Allemaal nieuwe meiden! Welkom hier! En veel succes!

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wow, wat gezellig! Er zijn nieuwe meiden bij dit clubje :)
    Is inderdaad zo dat bij veel topics je op een gegeven moment geen overzicht meer hebt over wat zich allemaal afspeelt.
    Dit is zeker fijn ;)

Ik wilde jullie allemaal heel veel succes wensen in de MMM!
    Puregon doet echt zeker wonderen hoor ;) Je moet echt geduld hebben want soms kan een cyclus zo lang duren dat je helemaal gek ervan wordt.

@brenda; toi toi toi morgen bij je FM :)

Ik kom hier af en toe neuzen als jullie dat goed vinden..

Liefs, Waterlelie

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Deze keer heel weinig bijwerkingen van de pregnyl. Hoop dat dat zo blijft!

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @Sass; en heb je al gebeld? bij mij moeten ze inderdaad uitvogelen wat het beste werkt. De eerste ronde ben ik met lage dosis begonnen en steeds hoger, had een lange cyclus want reageerde nergens op. Tot ik op het laatst overstimulatie had. Nu doen we het andersom, we beginnen hoog en dan afbouwen, hopelijk werkt dat wel!

@Caecilia; fijn dat je nog geen last van bijwerkingen hebt! Word je ook nog niet misleidt door alle kwaaltjes.. nog even volhouden tijdens de wachtweken!

@waterlelie; tuurlijk mag je nog komen op dit forumonderdeel. Jij bent ons voorbeeld dat we zwanger kunnen worden met puregon ;)

ik moet morgen om 9 uur al bij de gyn zijn, ben benieuwd of er al wat groeit!

liefs brenda

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Brenda, voel je al wat groeien?

Vandaag alweer 2 dpo. Gaat wel lekker. Heb het goed druk de komende dagen dus hopenlijk vliegt de tijd. De eerste week gaat meestal wel.... de 2de is veel zwaarder.

20. Jillsss

Jillsss Lid

14 dec 2008
    25
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank je voor jullie welkom meiden!

Het is idd we terug lezen hahaha. Moet er even aan wennen!
    Probeer ook elke dag even langs te komen.

Deze maand hing het er hier om, of we wel verder mochten.

Toen ik de uitgangsecho kreeg, zagen ze helaas een flinke cyste zitten.
    De arts wilde t toch poging wagen. Als we zagen dat de cyste zou groeien, zouden we alsnog stoppen.

Bij de eerst volgende echo was te zien dat er geen eitjes gegroeit waren, maar de cyste was niet gegroeit!

Dus de arts wilde dat ik nog 4 dagen extra puregon zou spuiten.

Zo gezegt zo gedaan en......vrijdag zagen we op de echo de cyste die kleiner was geworden en.....een eitje van 16 mm!

Tjee, wat ben je dan verbaasd.

Dus nog 2 dagen extra gespoten en zondagavond de pregnylspuit gehaald!

Vrijdag is mijn meissie al weer jarig. Luna wordt dan al weer 3 jaar.

@ Brenda, hoe was het in het ZH?
    @ Caecilia, wat zijn de bijwerkingen de jij hebt? Ik heb erg veel last van maagzuur sinds ik weer de puregon gebruik.

Ga nu even de vaatwasser uitruimen en inruimen.
    Gisteren was het zo laat, dat ik er geen zin meer in had hahaha.

xx

Deel Deze Pagina