Hallo Allemaal, Zijn jullie het soms ook zo beu allemaal.. al dat gerommel aan je lichaam! en dat wachten dan is het ook zo lekker om even te klagen.. En je bent er stiekem zoveel tijd mee kwijt.. al die zkh bezoekjes Maar gelukkig heb ik een heel geduldig mannetje dat al dat geklaag ook aan moet horen.. Veel succes allemaal.. en gezellig dat er meer mensen aansluiten @Brenda.. Ze waren gesloten! ivm carnaval.. maar ga een paar flinke borrels pakken vanavond Veel succes morgen..
@Jills, ik heb geen bijwerkingen van de puregon. Maar vorige keer wel heel erg van de pregnyl. Doodmoe geweest (dag of 10 om 8 uur naar bed) en ochtend/overdagmisselijkheid. Maar nu nog helemaal niets! Kreeg jij gwoon pregnyl zonder op dat moment nog een echo? Bij mij kijken ze dan eerst of het echt helemaal zover is en dan geeft het zh me de pregnylinjectie...
Oh ik heb even alles terug gelezen.. en de meeste kende elkaar al.. @Caecilia, vandaar dat ik zo moe was dacht zal wel door heel het gedoe komen.. de teleurstellingen en nog restje griep! Oja, een collega vertelde dat ze zwanger is.. gestopt met de pil en pats boem in 1x raak... Ik ben echt heel bij voor haar.. maar het is wel confronterend.. pff nog een borrel extra vanavond! Liefss
af en toe een steek, maar niet heel veel! dus denk dat ik toch weer naar 125 of 150 IE toe moet, maar we zullen zien morgen. liefs bren
@Sass; dicht met carnaval? haha, tja dat hebben we hier niet. Best vreemd dat ze dan dicht zijn... maar jij gaat dus flink aan de borrel vanavond! af en toe moet dat ook even he... is ook wel moeilijk als anderen zomaar na het stoppen met de pil gelijk zwanger worden. Zie dat ook veel in mijn omgeving, maar ben wel blij voor ze, amar je vraagt het wel af waarom het bij jezelf dan niet zo makkelijk gaat liefs
Ha lieve dames, Ja ja , leuk zo met z'n allen ! Sass- Heb je het zh nog gebeld ? En hoe is het met je cyste ? Brenda-Je eisprong komt in zicht, altijd weer fijn. Ik hoop voor je dat je geen last hebt van overstimulatie Waterlelie- gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat het mooie tijd voor je gaat worden, alle geluk ! Caecilia- wat kunnen die wachtdagen lang duren he, hopen op goed nieuws. Jillsss- goed nieuws, zo'n mooi eitje. Dat gaat de goede kant op. Ik moest vandaag het zh bellen. Vanochtend vroeg voor de zekerheid nog even een test gedaan, want nog steeds niet ongi, wel slijm (bah) en nog steeds gerommel in m'n buik. Ik kon het niet geloven toen ik dacht een hele licht roze streep te zien. Het was wel errug vroeg (06.30 uur) dus misschien sliep ik nog half.. Ik probeer hem zo even op de site te zetten, dan kun je kijken of je wat ziet. Volgens het zh heeft een blaasontsteking niets te maken met een zw test. Volgens het zh moet ik wel een eisprong gehad hebben. A.s. woe moet ik opnieuw testen en het zh bellen omdat je HCG waarde iedere 2 dgn verdubbeld. Dat wordt dus nog even spannend. Nou meiden, dit is weer een heel verhaal maar ik wilde dit wonderbaarlijke gebeuren even met jullie delen. Verder weet niemand in mijn omgeving ervan af namelijk.
Hallo meiden, Hier lekker gegeten. Vriendinnetje van me kwam onverwachts eten met haar dochtertje (zelfde leeftijd als Luna). Haar man is aan t carnavallen, dus bleef ze lekker hier! Altijd gezellig he! Morgen weer werken. Zal waarschijnlijk niemand zijn, aangezien de meeste collega's dit weekend en vandaag hebben gefeest. @Caecilia, Ik heb vrijdag de laatste echo gehad. Daarop zagen ze dat het eitje 16 mm was. Dan gaan ze er vanuit dat het eitje 2 mm per dag groeit, dus dan is die 2 dagen later groot genoeg om de pregnylprik te krijgen. Die wordt hier op de verloskamer gezet. Dus geen controle echo ervoor. @Sass, Moeilijk is dat weer he als iemand dichtbij zwanger is. En zeker als het gewoon is komen aanvliegen (om t even stom te zeggen). Bij mij op t werk zijn ook 6 meiden nu zwanger en 1 mannelijke collega mag eerdaags zijn dochtertje halen in Taiwan. @Brenda, mag ik vragen wat dpo betekend? @Ilona, een lichtstreepje. Spannend joh. Ik hoop voor jou dat het een dikke vette streep wordt! Ga onwijs voor je duimen! Liefs Jill
@Jilsss; dat vroeg ik mij nou ook af wat dat betekent, dpo. Volgens mij had caecilia dat een keer geschreven. Dus caecilia wat betekent dat eigenlijk haha? liefs
Ja soms zijn er afkortingen waarvan ik dan denk: Uhm mis ik iets? Hahaha. Zo heb ik lang moeten denken over TP (terug plaatsing). xx
hahaha ja ik moet soms ook lang nadenken maar nu ik hier een aantal maanden zit, leest het steeds makkelijker haha.. liefs
haha dpo betekend days post ovulation even een snel afkortingenlijstje bm=baarmoeder zh=ziekenhuis nod=niet ongesteld dag fm=follikel meting Hihi is een gekke wereld hoor die MMM @Ilona, een streep is een streep! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ha ladies! vanochtend FM gehad. BMS was nu 8,5mm en er zat links 1 ei van 11mm. Dus gelukkig geen overstimulatie, gaat de goeie kant op! Moet nu 1 streepje boven de 100 IE extra spuiten en dan vrijdag weer een FM. Hopelijk groeit die ene snel door! Fijne dag verder allemaal Liefs brenda
@Brenda, wauw 1 mooi ei! Vrijdag zou deze als alles goed gaat rond de 17mm moeten zijn! Hopenlij iets groter zodat je nog mooi voor het weekend je prik pregnyl krijgt!
Oh wat een goed nieuws Brenda! Ik ga duimen dat vrijdag het eitje nog mooier gegroeit is! Hier vandaag een dagje poetsen. Aangezien Luna vrijdag jarig is, en ik morgen moet werken, heb ik er anders geen tijd voor! En verder, zitten de klusdagen er hier weer op....nu beginnen die 2 lange wacht weken...... knuff Jill
@Caecilia en Jilsss; ik hoop ook echt dat deze vrijdag dan 17 mm is! Wordt voor mij dan de eerste pregnyl prik, ben erg benieuwd hoe ik daar op reageer dan, als ik alle verhalen lees. Dus jullie zitten nu allebei in de wachtweken... pfff... duurt lang he? hopelijk vliegt de tijd voorbij! Liefs
Joepie zit weer op 1 getal wachtdagen. Pfff maar duurd nog steeds erug lang Brenda, succes morgen! Voel je al iets?
irritant he dat wachten... wat duurt een cyclus dan lang zeg.. ik voel wel spanning op me buik, dus we zullen zien morgen. gisteren ging ik weer sporten, naar spinning. en wie zag ik daar ook? mijn gyn! vond het wel een raar idee dat er tijdens de spinningles nu ook een man is die wekelijks tussen mijn benen kijkt hahaha
Haha dat is zeker gek! Herkende hij jou ook? Stom he nu vind ik een cyclus van 28 dagen al lang wachten :-D Voor alle medicatie duurde ze soms meer dan 3 a 4 maanden!
ik geloof niet dat hij mij zag, de zaal was ook helemaal vol. moest zelf ook goed kijken, want hij ziet er wel anders uit zonder zijn witte jas ja 28 dgn is zelfs lang nu he.. ik vind agfelopen drie dgn al lang duren tot volgende fm haha... dat lijkt zelfs wel een maand