Hallo... Ben ik weer... Carnaval weer voorbij... en heb er flink van genoten! ff lekker alles van je afzetten... en dat is goed gelukt @Brenda... hopelijk krijg je morgen de prik! super 1 eitje.. Lijkt me ook erg vreemd als je daar je gyn tegenkomt.. maar die mensen zien heel de dag door niks anders.. en die komen wat tegen hoor! haha @Caecilia... pfff wachten wachten wachten... hopelijk heb je het een beetje druk dan gaan de dagen wat vlugger! maar het blijft een ramp! @Jillss... een hele fijne verjaardag morgen.. @Ilona... en? Verder heb ik naar het zkh gebeld, ze moesten het overleggen dus dag erna weer terug bellen.. Nu kan ik vrijdag nogmaals komen voor een uitgangsecho! Hopelijk is de cyste weg, anders moet ik alsnog de tabletjes gaan slikken... tja en zo zijn we weer een week later.. Alvast een fijn weekend allemaal.. Liefs Saskia
Hoi meiden, Ook ik zou hier graag mee willen kletsen... Na 8 rondes clomid met als resultaat wel eisprong maar pas heel erg laat moet ik nu beginnen met gonal f en pregnyl spuiten. Op dit moment bezig met primolut omdat op cd 24 nog geen dominante follikel te zien was. Fijn om met mensen te kunnen kletsen die in dezelfde situatie zitten en waarin het verhaal nog te volgen is...haha. @brenda, hoop dat je morgen mooi groot eitje hebt zodat je mag spuiten. liefs Wen
@Wen; welkom hier! ik hoop dat het spuiten voor jou wel een succes wordt. @Sass; en weer genoeg gezopen met carnaval? Morgen mijn FM! hoop dat mijn ei van 11 mm wel is doorgegroeid, want dan wordt dit mijn eerste echte kans op een zwangerschap. Liefs Bren
Meiden, ik ben blij dat ik toch echt niet de enige ben die na Clomid (die bij mij wel succesvol was) voor oi is overgestapt op spuiten. Had eerst het idee dat dit alleen bij IUI/IVF etc gedaan werd. Geeft rust dat ik niet alleen ben! @wennes10, welkom! @Bren, ik duim voor je morgen!
inderdaad, ik dacht dus ook dat ik 1 van de weinige was die ging spuiten zonder IUI. Daarom ben ik ergblij met dit topic!
geldt ook voor mij Las alleen maar verhalen van mensen die voor iui of ivf moesten spuiten, Hopelijk gaat het spuiten voor ons zijn vruchten afwerpen... Liefs Wen
Goedemorgen meiden, Net weer een FM gehad, dus breng jullie even weer op de hoogte. Er zaten nu 3 follikels, 2 van 15mm en 1 van 16mm. Dus ik mag door! Zondag weer heen en dan zal er vast wel één zijn die groot genoeg is. Dus dan de pregnylprik! Mijn arts wou dan ook een samenlevingstest doen. Heb ik nog niet eerder gehad omdat mijn follikels nooit groot genoeg waren. Hebben jullie dat allemaal wel gehad? Doet dat ook pijn? Liefs bren
Hey, Hahaha ja de biertjes smaakten goed! maar met een samenlevingstest maken ze gebruik van een eendebek. Is niet echt prettig maar bij mij deed het niet zeer.. 3eitjes.. had ik de vorige keer ook maar toen gingen er twee voorop.. Ik mag vanmiddag... @Wennes10, welkom hier
@Bren, wat super! Bij mijn zh mag max 2 daarna noemen ze het al overstimulatie... ben blij dat jij gewoon verder mag! Op naar zondag! @Sass, succes met je fm! Vanmorgen heeft bekende van me voor me gebeden. Voor een 2de wondertje. Met een hand op mijn buik en hardop God verzocht om het mogelijk te maken voor ons. Was helemaal in tranen en zij ook.
Eej meiden, Kom even snel langs om iedereen veeeeeel succes te wensen dit weekend. Vandaag is Luna jarig! 3 jaar al weer. Zijn net naar het zwembad geweest en dadelijk gaan we pannenkoeken eten in het kabouterhuis! Morgen doen we nog een feestje geven voor haar. Tot zondag weer! Knuff Jill
@brenda: Super joh, op naar zondag. Ook bij mij willen ze een samenlevingstest doen als straks de eitjes groeien dus ben wel erg benieuwd.. @Jillsss; Gefeliciteerd met Luna, en een fijne dag morgen. @Sass; Hoe was het vanmiddag bij jou? Hier nog 2 daagjes aan de primolut en dan wachten op menstruatie zodat ik kan beginnen met spuiten, liefs Wen
Hallo meiden, Ik meld mij weer even....weer veel ontwikkelingen in één week. Hoop dat er wat moois uit voortkomt ! Zelf heb ik een rare week achter de rug. Afgelopen woensdag 25/2 opnieuw positief getest (1e keer was 23/2). Gebeld met het zh, afspraak gemaakt voor 18/3 Helemaal happy de peppy....tot vandaag. Want nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes en nog steeds een raar gevoel in m'n buik alsof de blaasontsteking nog niet helemaal weg is (wel klaar met antibioticakuur). En vanmiddag ietsiepietse bruinverlies dat nu weer is gestopt. Ik snap er niks van en het maakt me erg onzeker. Ook omdat ik in sept 2008 al een missed abortion heb gehad. Hoop snel dat m'n lichaam meer duidelijkheid geeft, want hier word ik gek van.. Nu had ik nog wel 2 cystes zitten (of restantjes zoals de fertiliteitarts zegt). Zouden die nu bruinverlies kunnen veroorzaken ? Sorry voor de onsmakelijkheden maar ik moest dit even kwijt.
Ha Caecilia, mmm...ja....idd afwachten maar. Over wachten gesproken, die laatste week is bijna niet door te komen he, zo spannend ieder keer weer ! En Brenda hoe gaat het met jou ? Sass, zijn bij jou de cystes verdwenen of moet je aan de tabletten ? Wen, welkom bij de OI-club. We gaan er een mooi jaar van maken ! Groetjes ook weer voor de andere girlzz !
@Ilona, gelukkig stampesvol weekend voor de boeg. Dan zijn we weer 2 dagen verder. De werkweek zal wel weer niet door te komen worden...
@allemaal; jeetje wat een nieuwe berichten niet gewend bij dit topic hahaa , maar wel gezellig! @Ilona; gaat wel goed hier. De eitjes zijn wel aan het doorgroeien volgens mij, want heb net als vorige keer af en toe felle steken in mijn hoofd, was toen ook rond deze grootte van de eitjes... hebje nog steeds raar gevoel in je buik? @Sass; hoe is je fm gegaan gisteren? @ Caecilia, heb je al last van kwaaltjes? en de rest, zet hem op! liefs bren
@Brenda, haha kwaaltjes... sinds vandaag voel ik mij n bm erg goed betje branderig. Maar kan de pregnyl zijn. Verder ben ik heel erg moe... maar dat kan ook komen doordat ik vanacht standby had en ik heb gewerkt van 23:00-01:30 en van 3:30 tot 5:20 en toen om 7 uur weer :-D
Hallo, Helaas.. het was niet de cyste.. dus ben begonnen met de provera! @Ilona, snap wel dat je je onzeker voelt.. hopelijk is dat niet nodig.. Ik hou het even kort.. net thuis van het werk en morgen weer om 8uur beginnen! Wil iedereen even succes wensen.. Liefs Saskia
Goedemorgen allemaal! hoe gaat het met iedereen? komen jullie het weekend een beetje door? ik ben net terug van het zh voor een fm. er was 1 vd 3 doorgegroeid naar 17,3mm. moet nog 1 dagje wachten. Morgen dan waarschijnlijk pregnyl en samenlevingstest. Volgens de arts moeten we dan 8 uur vantevoren gaan "klussen". Maar kan mrgenochtend pas bellen voor een afspraak, dus dat wordt lastig te berekenen haha.. Fijne zondag! liefs bren