@Bren, wat een super nieuws! Veel plezier met klussen! Hier nog steeds doodmoe. Kon vannacht weer eens niet in slaap vallen...
Hallo, @Caecilia, ik was ook erg moe.. en ook erg geprikkelt heb jij dat ook? @Brenda, goed nieuws zeg.. dat je ook in het weekend langs kan komen. Bij ons zijn ze dan dicht.. Fijne avond, ga zo lekker uiteten... \/
Jawel maar ik bedoelde ook niet deze ronde. Ik wist toen niet waar die vermoeidheid vandaan kwam, maar het doet toch meer met je lichaam en geest dan je denkt..
Hoi meiden, Daar ben ik weer! Beetje bijgekomen van 2 drukke feestdagen. Dank jullie wel, voor de felicitaties van Luna. Luna was ook echt jarig, ze straalde de hele dag. Vrijdag zijn we lekker wezen zwemmen en trakteren op het dagverblijf. Zaterdag hebben we de hele dag visite gehad en oh oh, wat is ze schandalig verwend. Hier is nu de laatste wachtweek aangebroken. Mijn banner zegt over 4 dagen testen, maar ik wacht minstens tot zondag. De vorige maand begon ik ook woensdag al met bruine rotzooi en op vrijdag zette het door. @Wennes, Welkom hier! Zijn er al tekenen van je ongi? Hoop dat het snel komt, zodat je kan beginnen met spuiten. @Caecilia, ben druk voor je aan t duimen! Heb je al iets van tekenen? @Sass, hoe was het in het ziekenhuis? @ Bren, heb je je pregnyl al gehad? En hoe was de samenlevingstest? Dikke knuff Jill
@Sass, ok dan kan dat zeker de pregnyl zijn. Daar kun je zw kwaaltjes van krijgen en extreme moeheid is een echt zw kwaaltje. @Jills, Mijn banner zegt 5 dagen maar ook hier ga ik voor zondag echt niet testen.
hoi meiden, Allemaal fijn weekend gehad? Voor degene in de wachtweken zitten zijn er gelukkig "alweer" 2 dagen verstreken. Ik heb gisteren mijn laatste tablet primolut op dus nu wachten op ongi...hoop dat ie snel komt zodat we verder kunnen. @brenda; en pregnyl spuit gezet? liefs Wen
Ja! de pregnylspuit is gezet! Had 2 follikels van dikke 17 mm en 1 van 20mm. Dus in 1 dag nog flink gegroeid. Ook samenlevingstest gehad. Mijn opbouw van het slijm en de zuurtegraad was uitmuntend, dus beter kon eigenlijk niet. Alleen was het zaad wel langzaam bewegend, dus nu moet het mannetje volgende wk woensdag zaad inleveren en wordt dat onderzocht. Dus dat is wel minder... We zullen het wel zien, er hoeft natuurlijk maar 1 goed zaadje te zijn die het eitje bevrucht. We hebben in ieder geval een eisprong. Ben benieuwd of ik het ook voel. Liefs bren
@Bren, Super. Ik denk dat je die eisprong wel gaat voelen. Als je 3 eitjes hebt van 17+mm dan zouden er best 3 kunnen springen! (Dat vergroot je kansen lekker zeker als het zaad misschien iets minder is!)
@Caecilia; dan zal ik hem vast voelen , die prik viel ook reuze mee. Ook de samenlevingstest deed helemaal geen pijn, voelde er bijna niks van. Was weer voor niks zenuwachtig hahaha @lelie; bedankt voor het duimen alvast, hopelijk helpt het! Liefs bren
Heey meiden, heb even een vraagje over pregnyl: degene die deze prik weleens gehad hebben, na hoeveel uur voelden jullie de eisprong? had vanochtend wel een dikke positieve ovulatietest, de allereerste ooit haha.. liefs bren
Ik kreeg aan het eind van de middag al een slijm prop... maar de eisprong heb ik zelf nog nooit gevoelt... Gaat het verder met iedereen allemaal nog? met het wachten... Ik zit alweer op de 5de dag provera..
@Sass; ik heb ook nog niks gevoeld.. heb je ook last van de provera? ik weet er echtheel chagarijnig van liefs bren
@Bren, nee gelukkig niet Moet zeggen dat ik lekker in m'n vel zit nu.. Maar wel van de pregnyl.. tja hoort erbij zullen we maar zeggen.. Hoop dat je snel wat tekenen krijgt.. veel klus plezier Liefs
@Brenda, na de eerste keer precies 38 uur later. Bij de tweede niets gevoeld. @All, zojuist bruin bloed bij afvegen... en nee echt geen innestelling oid. Dit zijn de duivels... Man wat vroeg... Baal heel erg. Deze week dus nog het hele zh ritueel weer starten...
wat balen zeg! had echt gehoopt dat deze maand raak voor je zou zijn. Maar wel vroeg inderdaad, maar goed dan kan je wel gelijk door naar de volgende ronde, scheelt weer een paar dagen. Maar leuk is het niet! Liefs bren
Zojuist helder rood bloed... Morgen uitgangsecho moet om 10-:15 in het zh zijn. Vrijdag kwam me niet uit dus mocht ik op dag 2 langskomen. Ga wel even vragen hoe het kan dat ik op dag 14 pregnyl = dag 15 ei en dan op dag 26 (dus cyclus van 25 dagen) al ongesteld wordt.