Hoi meiden, was eigenlijk eens benieuwd naar de ervaringen van jullie. Ikzelf heb een onregelmatige cyclus, dus vandaag gaan wij nu de mmm in. Bij mijn vriend is al zwak zaad (14 miljoen: geen drama, maar ook niet geweldig) gebleken en een spatader bij zijn testikel. Op 1 oktober wordt hij daaraan geholpen in de hoop dat de zaadkwaliteit daar beter van wordt. Hebben jullie er ervaring mee? Wat heeft het bij jouw vriend/man voor resultaat gehad? Groetjes Jelske
hi Jelske In het topic 'probleem bij de man' zijn er een aantal vrouwen die hier ervaring mee hebben! liefs
Yep, hier is hubbie met Pasen geholpen aan spataders! Mijn man vond een tandartsbezoek vervelender dat deze behandeling! Viel echt enorm mee! Was een dagbehandeling en hij had gekozen voor een algeheel roesje! Rond 12.00 gingen we samen weer naar huis! Drie maanden later bleek dat het voor ons goed genoeg geholpen had om een behandeling te kunnen starten! Bij ons was het zaad zelfs helemaal niet aanwezig en na operatie goed bevonden voor ICSI! Heel veel succes en mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel! Kus Nina
hartstikke fijn om te horen Nina! De uroloog had het erover dat de artsen het er nog niet over eens zijn of het nut heeft om het te behandelen, maar omdat we hij er wel last van heeft hebben we besloten om toch voor de behandeling te gaan.
Klopt ze kunnen niet garanderen dat het helpt maar heb veel info erover gezocht en gelezen en bij 75% van de gevallen levert het tot verbetering op dus zeker de moeite waard! Dat van geen garanties vond ik ook erg lastig! Je weet niet zeker of je er op mag hopen dat het helpt. Terwijl je meestal alleen een ingreep doet als je dat juist wel weet...Maar echt ik zou het zeker proberen...75% is een groot percentage! Ik ben benieuwd hou je ons op de hoogte! xx nina