Hallo dames, Wat ik bedoel is dat het niet meevalt allemaal.. Steeds die teleurstellingen. Al die moeite denkje waarom moet het allemaal zo gaan. Vind het geestelijk best zwaar allemaal. Gelukkig heb ik een super lieve man die me helpt. gr bambe
Vind echt zwaar allemaal had deze maand me 2e kind kunnen krijgen. was samen zwanger met 2 vriendinnen alle 2 bevallen van 2 prachtige baby s. heb een dipje.😟
Zo herkenbaar! 3 januari was mijn uitgerekende datum.. Heb het daar ook heel zwaar mee gehad.. En inderdaad de zwangeren om me heen, m'n cyclus die helemaal de weg kwijt is, emoties die erbij komen kijken, het is af en toe erg zwaar
ik zou de 27 jan uitgerekend zijn. voel me wel oke alleen dat spuiten en onder tussen op kraam bezoek. maakt me wel vrolijk om zo n kleine te zien. positief en hopen dat ik snel 2e kindje krijg.
Hallo allemaal, Het is inderdaad niet makkelijk. Na twee jaar nog steeds met lege handen en een lege buik... En deze week 30 geworden, had me die verjaardag iets anders voorgesteld. De klok tikt door, maar de onzekerheid neemt nog niet af, misschien neemt het in een bepaald opzicht wel toe. Na vijf IUI behandelingen hebben we namelijk nog steeds geen resultaat en de vraag die rijst is dan ook: gaat het ooit wel lukken? We denderen door in de sneltrein welke soms ook aanvoelt als een dieseltrein die niet op gang wil komen (voornamelijk de slopende wachtweken). Wanneer mag onze grote wens in vervulling gaan? Niemand weet het: de artsen niet, onze omgeving niet en wij zelf niet. Maar we houden vol en slepen elkaar er doorheen en hopen dat we op enig moment een gezonde zwangerschap mogen ervaren en ons wonder(tje) in onze armen kunnen sluiten.. Liefs
Het is gewoon allemaal volkomen kut die hele medische molen en alles erom heen . ben er zelf ook even klaar mee wil heeft graag een tweede kindje maar na me miskraam en alle ellende er heen denken ik niet dat ik ook nog "" zorgeloos zwanger kan wezen .eerst dit maar eens een plekje geven en dan zien we weer verder . Zo me hart gelucht . Iedereen veel sterkte met alles 😧