Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aaaaaah Myloon meis!!! Gefeliciteerd met je jongens!!!! Hoe heten ze? Hopelijk mogen ze snel mee naar huis, doen ze t goed? En met jou alles ook goed?

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Myloon van harte gefeliciteerd! Hopelijk mogen ze snel mee naar huis. Alles goed met jou? Dringt het al een beetje tot je door?

@Guus: hij lijkt donkerder!! Ik ga nu heel verstandig zeggen dat je een slag om de arm moet houden omdat het eventueel wel nog van de pregnyl kan komen, maar als ik jou was zou ik eigenlijk stiekem ook al wat blij worden ;)

3. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd Myloon!!

Hoe gaat het met je? Herstel je goed van de ks?
    Ben ook benieuwd hoe je jongens heten :)

Moeten ze nog lang blijven?
    Ik hoop dat ze snel naar huis mogen!

@guusje spannend weer meid!

4. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Gefeliciteerd myoon! Alles goed met jou en de jongens?
    Spannend Guus, over 2-3 dagen weer tests. Woensdag is je NOD toch?

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Guus zeker donkerder!!
    Mijn gevoel zegt datt raak is!!
    Myloon wowww van harte meis!nu goed aansterken en straks lekkrr genieten!

6. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames, voor de namen heb ik jullie een prive bericht gestuurd.

Met mij gaat het goed, heb wel wat last van de wond, maar dat hoort er natuurlijk bij! Ik ben blij weer lekker thuis te zijn, nu de jongens nog!

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar foto's geplaatst in mijn album. Wel alleen zichtbaar voor vrienden.

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Rijtje van vanmorgen:

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Onderste is van vandaag...

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nog niet helemaal goed droog denk ik?
    op zich wel donkerder!!
    ik blijf het spannend vinden!

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Guusje ik ga je voorzichtig feliciteren

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik vind t zoooooo eng!!! Eerst maar een goede echo, daarna kan ik t een beetje geloven denk ik!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    snap ik, met je historie!! hopelijk gauw een kloppend hartje meis! gun het je zooooo ontzettend!!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dank je!!! :p

15. mnr

mnr Niet meer actief

Wat spannend weer Guusje! Nog geen maand na je vmk!

Hoop dat het raak is en dat het dit keer een plakker is!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nog maar een KV 2v5 gedaan;

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou dat lijkt me echt te duidelijk voor pregnyl hoor!
    gefeliciteerd meis! ik duim voor een mooi kloppend hartje! over een week of twee!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Pffff, dank je weegbree! Had net wel erge steken van navel tot kruis zeg maar, echt dat ik weg trok zeg maar.. Nu wel echt onzeker hoor.. Had ik niet bij mijn dochtertje..

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hee meiden!
    Wat is er alweer veel gebeurd!

Allereerst, Myloon, PROFICIAT!! k hoop dat je je goed voelt en snel hersteld van de ks. Hoe maken de jongens het? Al beetje zicht erop wanneer ze evt naar huis mogen?
    ( ben stiekem ook benieuwd naar hun namen, wil je ze ook met mij delen?) Geniet en rust uit!

Waaaauw Guus, wat ziet het er super veelbelovend uit voor je! Hoop dat ze met de dag duideljker en donkerder worden! Ik duim heel hard voor je!

Mnr, wanneer heb jij de volgende fm. Zie dat je ei ook een flinke groeispurt heeft gemaakt! Dat ie maar flink doorgroeit!

Weegbree, Merel en olakidee, hoe gaat hij bij jullie? Merel en weegbree, al een flink buikje? Olakidee, bij jou ook al wat zichtbaar? Geniet er maar goed van meiden!

LW85, proficiat met je mooie echo! Het goede nieuws ook al metd e omgeving mogen/ kunnen delen? Hoe voel je je?

Ben ik niemand vergetem? :#

bij mij is alles rustig. Maandag laatste afspraak bij gyn om operatie door te spreken.. Verder ook niet veel melden. Laatste paar dagen beetje dpri.. Veel met de gedachte in babyland..
    Volgend weekend gaan we weekendje weg met mijn ouders, zus schoonbroer en hun kleine. Ben helemaal verliefd op die kleine. Maar ben me al de hele week smoezen aan het bedenken om niet mee te hoeven. Heb er ook helemaal GEEN zin in!
    Gisteren kwam manlief ook thuis met het nieuws dat een collegaatje zwanger is..... Argggggggggg

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avda...ja moeilijk is dat he.. T lijkt wel dat iedereen om je heel zwanger wordt behalve jij... Ik kom ook af en toe zo klote thuis.. Dan echt de pest dat iedereen om me heen zwanger wordt (en blijft!) behalve ik.. Het komt voor ons ook allemaal wel goed, daar ben ik van overtuigd! Alleen ons geduld wordt ff wat meer op de proef gesteld helaas...
    Sterkte met je beslissing over t weekendje, ik snap dat je t er moeilijk mee hebt.

Liefs

Deel Deze Pagina