Prachtig meis! Mnr goed je best doen deze dagen! Hopelijk sluit je gauw aan! En de rest ook!!! Maken we er n zwanger topic van!
Ja dat is een goed plan weegbree!!! Mnr jij bent de volgende! Over 2 weken positieve test, daar gaan we voor!! Voel me wel goed hoor, wel erg moe, koud en ongikrampen, af en toe een misselijkheidsvlaag.. En verder nog erg onzeker.. Hopelijk blijft t nu een X goed gaan..!
Proficiat Guusje!! Ik duim ervoor dat deze goed blijft zitten!! Dikke knuf! En geniet ervan! Mnr, hopelijk over twee weken ook een mooie test voor jou! Nou dames, ik heb ook weer nieuws.. Vannacht van de trap gevallen! Gewoon van helemaal boven tot onder. Zonder nog een tree aan te raken 😣 vanochtend bij eerste hulp geweest. Heb een rib gekneusd en het botje in mijn hiel! (Auw!) Heb krukken om te lopen, maar in combinatie met de gekneusde rib is dat behoorlijk pijnlijk.. Komende dagen dus veel tijd zp
Jeetje Avda!!! Wat moet dat pijn doen!! Sterkte lieverd! Gekneusde rib doet zoooo'n pijn.. Veel rusten en laat je maar lekker verwennen!
Haiii meiden, zo ik ben lang weggeweest zie ik! Wat goed om te zien dat er veel zwangeren zijn! Van harte dames! Hoe is het met Guusje, Weegbree, Myloon en Nino?
Het is een jaar geleden, ik ga niet alles terug lezen als jullie niet erg vinden Ik hoop dat ik weer mag aansluiten bij het clubje. Van harte Weegbree en Guusje! Weegbree jij hebt niet lang meer zie ik, spannend hoor! Avda; beterschap meid, dat klinkt erg pijnlijk
Avda: wat vervelend meid! Je zal vast ook wel erg geschrokken zijn.. Sterkte! Olive: welkom terug! Hier: vanmiddag de pregnyl gespoten dus nu even spuit vrij!
Mnr: dankjewel! Heerlijk even niet prikken Enne.. zet 'm op Zal voor je duimen! Hier net een HSG onderzoek achter de rug, mocht daarom niet spuiten deze maand. Hoewel ik vorig maand op vakantie zelf een eisprong had zit nu op dag 15 en nog geen positief ovulatie test gehad. Maar op vakantie voelde ik 'm op pas dag 16/17? Dame in het ziekenhuis zei dat ik nu meer kans had op een zwangerschap omdat mijn eileiders zijn doorgespoeld.. Maar misschien lukt het niet dit keer niet uit mijn zelf Ik had het met mn gyn. erover gehad om op IUI over te stappen maar ze deed daar een beetje moeilijk over, omdat het spul van manlief heel goed is zou het onze kansen niet vergroten..? Iemand ervaring met IUI?
hoi Olive, welkom terug! ik heb ook een (soort van) hsg gehad. Heette fertiloscopie. Toeval? Zat toen nog voor mn ei, maar niet echt goed kunnen klussen die ronde. de ronde erna idd zwanger, kan goed zijn dat het doorspuiten heeft geholpen. hopelijk is het bij jou ook gauw raak! guus, nog getest? ik heb van het weekend opgeruimd en heb 21 testen gedaan. Had net 15 dipsticks besteld, dus maar opgemaakt en ook nog vier kv testen, een cb plustest en een twee digi's. Dus 22 eigenlijk als ik zo tel! (shame on me). hopelijk mag je gauw voor een echo. MNR nog even goed doorklussen. en heerlijk dat je dan even spuitvrij bent zeg!!! maar weer op die rotbank Avda, lekker aan het zp-en? hoe gaat het met je ribben? balen hoor...hoe kwm het zo dan? gestruikeld ofzo? wanneer heb je de leo? hier weinig nieuws! morgenavond infoavond van de bevalling en woensdag intake kraamzorg. het gaat hard!
Hai Weegbree, ik hoop dat het bij mij ook zal helpen! thanks Vandaag (dag 16) een ovulatietest gedaan maar helaas ook negatief, dus ik ben bang dat ik een provera kuurtje moet aanvragen over 2 weken Een infoavond over de bevalling? Ik wist niet eens dat die bestond? (de infoavond) Ben je weleens bij een bevalling van een goede vriendin of zus geweest? Trouwens over de kraamzorg; een kennis van ons had bij haar eerste iemand in opleiding, was niet zo fijn zei ze. Misschien iets om over na te denken? Jeetje gaat hard zeg.. nog even en dan heb je je beebje in je handen!
Olive, welkom terug! Ook alweer een heel traject achter je! Bah bah. Hoop dat de leo je extra vruchtbaar maakt! Wanneer zou nou je nod zijn? Nou dames, vanmorgen tekefoontje gehad vanuit het ziekenhuis. Ze hadden een "foutje" gemaakt. Mijn fout is toch gebroken! Ben terug moeten gaan voor een ct scan. Zit nu in het gips. Moet nu 6 weken blijven zitten. Iedere dag tegen trombose spuiten.. Zaterdagnacht ben ik van de trap gevallen. Van helemaal boven naar onder. Wat ik nu gedaan heb kan ik je niet navertellen... Ik stommerik. Maar het ergste van alles is nu dat omdat ik 6 weken trombose moet spuiten dat waarschijnlijk de leo wordt uitgesteld! Omdat de trombose een bloedverdunner is mag dat dus niet.... Dus betekend dat ik pas halverwege november geholpen kan worden! Op mijn werk waren ze er ook behoorlijk aan het klagen.. Heb ze nog niet verteld dat als de operatie pas erna kan dan die 6 weken ziek er meer gaan worden :-s Donderdag moet ik terug naar de gynacoloog. Dan hoor ik weer meer....
Avda: jeetje zeg! Allereerst stom van het ziekenhuis dat ze de breuk niet gelijk zagen. En dan nog dubbele pech als je leo daardoor niet door kan gaan! Maar aan de andere kant, mij lijkt het niet fijn om de leo te krijgen terwijl je been in het gips zit.. Maar uitstel is natuurlijk ook niet leuk! Wat balen zeg!
Thanks olive ik zal het aangeven! Avda wat een tegenvaller zeg. En de leo ook nog uitgesteld bah... Beterschap
Olive, welkom terug meid!!! Leuk je weer even te spreken! Avda: jeetje wat ontzettend tot voor je! Sterkte ermee meis! Weegbree: uiteraard nog getest, haha.. Gelukkig worden ze donkerder. Maar na 2 miskramen ben ik erg onzeker geworden en kan ik nog nergens van genieten, het worden 3 lange weken wachten!!
Guusje, Gefeliciteerd!!!! Olive, ik ben inmiddels bevallen op 20-9 van 2 prachtige zoons! En wat de anderen ook nog niet weten MORGEN mogen ze mee naar HUIS!!!
Wat fijn Myloon!!! Geniet er van! (En nu nog even van de rust ) Hier: zondag rond 13 uur de pregnyl gespoten. En vanochtend om 5:00 werd ik wakker met iets zeur gevoel rechts onderin m'n buik. Maar nu doet echt wel zeer.. Heb ik bij vorige eisprongen niet gehad.. Iemand hier wel ervaring mee? En zou het kunnen omdat het 2 eitjes zijn?