Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda: ohjee wat een pech meid, niet leuk! :( Je werkgever mag niet moeilijk doen hoor, gezondheid gaat voor! Beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent! Veel succes donderdag

Ik had trouwens geen LEO maar een HSG, hierbij was geen operatie alleen een rontgenfoto van de baarmoeder en contrastvloeistof in eileiders gespoten. Weet niet wanneer mijn NOD is, volgens de ovulatietesten heb ik geen eisprong gehad deze maand. Normaal kreeg ik Puregon maar omdat ik de HSG had ging deze ronde niet door zei de gyno.

Myloon: dubbel gefeliciteerd meid!!!! Wauw!! Nu heerlijk genieten :)
    Mag ik ze ook zien?

Guusje: haiii!! hoeveel testen heb jij deze ronde wel niet versleten Guusje? haha :D van harte! Wanneer mag je naar de echo?

Mnr: Ik had ook erg veel pijn vorige ronde, ik had er toen toevallig ook 2. Het was echt onderin mijn buik aanhoudende pijn aan de linkerkant, daar zaten de eitjes ook.

Weegbree: haiii :D

2. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: hoe is het nu?

Guusje: hoe gaat het met jou?

Myloon: hele fijne dag vandaag samen met je jongens!

Olive: dus jij ook 2 eitjes, die pijn maar niet zwanger :( ik had de pijn ook aan de kant waar de eitjes zitten. Ik hoopte alleen zo dat het een goed teken was..

Hier: gisteren even een dip dag. Hele dag pijn van m'n eisprong gehad, nooit eerder gehad en daarom gegoogeld. Maar zie dan toch wel veel berichten van vrouwen bij wie het niet raak was en waar het nog lang duurde.

Ik had zoveel hoop en een goed gevoel over deze eitjes! Ik hoop dat ik dat vandaag weer terug krijg!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Zegt niks mnr! Denk dat t pijnlijker was omdat t n dubbele was!
    Je hebt meer kans hoor. Nog ff n paar dagen goed je best doen en dan weer afwachten...
    Knuffel!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mnr: vooral hoop blijven houden! En ik blijf voor je duimen meis!!

Hier alles goed, wel nog krampen en beetje weeïg. En soms met vlagen misselijk. Mijn tepels zijn flink donkerder geworden en zijn ook wel gevoelig! Hoop dat goede tekens zijn...

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    vast wel meis! have a little faith in yourself! <3
    deze keer komt er een heel mooi kindje uit!!!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    I hope so badly!!!!

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Positive thinking meiden!!!

( en dat zeg ik ;) mijn glas is altijd half leeg )

8. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: heb je al een gesprek met de gyn gehad?

Guusje: wanneer is de echo?

Ik denk positief-ik denk positief-ik denk positief-ik denk positief ;)

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Goedzo meiden... T blijft spannend hoor. Ben zelf erg vaak onzeker. Maar denk dat dat ook komt door alle moeite die we er voor moeten doen...
    Fijne dag

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @mnr, ik heb over een uurtje de afspraak bij de gyn. Ben benieuwd....

11. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend avda! Hoop dat het gewoon door kan gaan!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Met in ziekenhuis geweest en 17 okt 1e echo. Nou heeft zij berekend vanaf 1e dag van laatste ongidag, en dan klopt t dat ik 4 wk en 5 dg ben, maar ik weet nog wanneer ik de pregnyl gezet hebt en dag later ei gevoeld..volgens mijn berekening ben ik dan 4+2. Dus krijg ik eerste echo als ik 6 wk en 2 dg ben als ik van mijn berekening uit ga. Is dit dan niet te vroeg? Zie je dan wel al een hartje?

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Myloon, gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 zoons!
    Ik had niet verwacht dat ze al geboren zouden zijn, maar ben blij dat het goed met jullie gaat!

Guusje ook gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk blijft het gewoon goed gaan meid!

14. mnr

mnr Niet meer actief

Guusje, dat is inderdaad vroeg.
    Meestal doen ze een echo met 7 weken.

Met 6 weken kan er een hartje te zien zijn, maar soms ook niet en moet je 2 weken later terug komen.
    In jou situatie kan ik het me voorstellen dat je overstuur raakt als er nog geen hartje te zien is, en dan zit je 2 weken in spanning.

Maar het kan wel dat het te zien is.

Ik zou het een paar dagen later doen omdat ik niet tegen die onzekerheid kan. Maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    #255 guusje27, 3 okt 2013
    Laatst bewerkt: 3 okt 2013
    Ik kom er niet uit, wie kan mij helpen?
    31 augustus ben ik voor t laatste ongesteld geworden, ik heb op 16 sept pregnyl gespoten en weet daarom zeker dat mijn ei op 17 sept gesprongen is, heb het ook gevoeld. Hoe lang ben ik dan nu zwanger? Want ik kom er volgens berekening gewoon niet uit! Zal wel aan mij liggen...

16. mnr

mnr Niet meer actief

Ik kom op 4w 2 dagen

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja wel he.. Toch raar dat ze dan in t ziekenhuis vanaf mijn laatste ongi berekenen? Ze weten toch wanneer ik de pregnyl heb gezet?

Ik heb al gebeld naar t ziekenhuis, want ik wil toch wel later de echo, als t een leeg vruchtzakje is omdat t te vroeg is wordt ik gek!

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Guusje: ik kom ook uit op 4w2d!
    Mijn ging ook elke keer uit van mn laatste menstruatie (scheelt dan 2 dagen) maar in mn hoofd hield ik gewoon mn eigen datum zodat als het beeld op de echo niet klopte bij de termijn ik weet hoe dat komt.
    Ik had trouwens een echo op 6w3d en daar was een kloppend hartje te zien. (Heel moeilijk te zien, als de gyn het niet zou aanwijzen had ik het niet gezien). De echo ervoor (5w6d) was het vruchtje niet eens te meten zo klein.

19. mnr

mnr Niet meer actief

Bij die termijn kan het echt in een paar dagen veranderen.
    En je schrikt dan toch als je geen hartje ziet, vooral als het al eens mis is gegaan.

Spannend hoor meid!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net gebeld door ziekwnhuis en ze zei dat ze altijd een echo maken tussen de 6 en 7 weken dus dat er dan in principe wel wat te zien moet zijn. Dus 17 okt 1e echo, spannend dus!!!!! 2 hele lange weken!!!

Deel Deze Pagina