Hee meiden, Mnr, nog 8 dagen wachten in inderdaad te lang succes meid. Guusje, spannend hoor! Hoop op een hele mooie echo voor jou! Gisteren ben ik bij de gyn geweest. Leo is uitgesteld! Mag niet geopereerd worden zolang ik in het gips zit en tegen trombose moet spuiten. Zal dus nu pas tegen einde van het jaar worden! GVD, 2013 is nu officieel ECHT niet mijn jaar! Manlief is nu met de hond wandelen en als hij terug is gaan we weekendje weg. Stond al gepland. Met de familie. Laat ik me daar maar verwennen Ik geloof niet dat er wifi is dus ik "spreek"- "lees" het maandag weer! Liefs
Guusje, die hele mmm bestaat uit veel wachten. Is niet leuk Hoop voor ons dat de tijd heel snel gaat!
Inderdaad, mijn zus gaat ook mee met de kleine. Heb nu wel een goede reden als ik me afzonder of als ik niet mee ga iets doen
Avda: jeetje meis, nee, echt zo niet jouw jaar!! :x Wat een tegenvaller weer zeg! Kunnen jullie niet lekker ff een weekendje weg ofzo? Even je zinnen verzetten? Sterkte meis!!
Hoe is het nu Guusje? Wat is het rustig hier! Natuurlijk wel fijn dat bijna iedereen zwanger is, maar mis wel wat andere meiden die ook nog midden in de mmm zitten. Ik had gisteravond ineens een paar felle steken onderin m'n buik. En nu heb ik steeds steekjes in 1 borst. Ik heb toen ik zwanger raakte van m'n dochter een innestelingsbloeding gehad en ik merk aan mezelf dat ik daar nu ook op zit te wachten en teleurgesteld ben dat dat nu niet gebeurd. Nog een week wachten...
Mnr: je hoeft dat niet weer te krijgen he, iedere zwangerschap verschild! Ik ben nu met vlagen misselijk, dat had ik bij mijn dochtertje niet.. Dus zegt niks hoor!! Hier verschrikkelijk veel zweten snachts.. Echt niet normaal! Beddengoed maar weer in de was gedaan..
Spannend mnr. Innesteling bloeding hoeft natuurlijk niet. Ik duim voor je! Avda wat baalen zeg dat t uitgesteld moet worden... T zit ook niet mee he.
Ha meiden! Ik ben weer terug van een weekje werk-vakantie. Guusje gefeliciteerd! Nog meer meiden die ik kan feliciteren? Alles goed met iedereen? Gaat goed met me maar daar wel een paar dagen oud bruin bij afvegen. Schrok me rot maar heeft niet doorgezet. Soms nog misselijk maar veel minder dan zonder de emesafene. Verder begint m'n buik al echt dikker te worden. Kan hem niet meer inhouden en is ook zichtbaar voor anderen. Normaal is mijn buik redelijk strak.
Olakidee: fijne werk/vakantieweek gehad? Bij mijn 1e zwangerschap zag je met 8 weken ook al een buikje, ben benieuwd hoe dat nu mag zijn als t allemaal goed blijft gaan! Hier; ben weer zo vroeg wakker, ik word er niet goed van! Om 5.15 klaar wakker!! Dat is toch geen tijd?
Ik slaap ook al zo slecht Guusje! Vandaag ook weer om 4:30 wakker. Toen wakker gelegen tot 5:30 de wekker van m'n baan ging. Vervolgens rond 6:30 weer in slaap gevallen tot m'n dochter wakker werdt. En dat nu al een paar dagen pfff Ik had vanochtend ineens wat bultjes op m'n tepels. Ook zijn ze wat gevoeliger. Kan natuurlijk ook betekenen dat ik ongesteld ga worden, maar dat is ook zaterdag pas. Heeft iemand van jullie dit voor de menstruatie gehad? Of toen je zwanger bleek te zijn?
Mnr klinkt hoopvol... Nog heel even geduld! Hier weinig nieuws. Ook vroeg wakker en vaak wakker haha. Tis voor n goed doel!
@mnr: ik had deze keer ook gevoelige tepels vanaf de eisprong en werd ook steeds tussen 03.30 en 05.00 wakker. Wie weet, ik duim voor je.
Mnr: spannend meis! Wanneer mag je testen? En heb je pregnyl gezet deze ronde? Ik had namelijk wel pregnyl gezet en op 7 dpo was de pregnyl eruit en op 9 dpo positieve test... Ik ga voor je duimen meis!!
Ik heb nu een week geleden de pregnyl gezet en maandag m'n eisprong gehad. Nu dus 6 dpo. Zaterdag is m'n nod. Vind het nog lang wachten pfff