Ja dat klopt, maar ik word altijd 13 dagen na de pregnyl ongesteld dus dat hou ik voor mezelf aan als m'n nod..
Pfff ik ben een beetje gek aan het worden. Sorry hoor, voel me nu echt een aansteller maar moet het even kwijt. Gisteravond in bed echt pijn aan m'n borsten. Zoveel dat ik er niet van kon slapen. En toen ik wakker werd voelde ik eerst even niets (was al teleurgesteld) maar binnen een half uur voelde ik het weer. Niet zo als gisteravond toen ze echt zeer deden nu is het meer een gloeiend gevoel. Kan dit van de menstruatie zijn? Dat duurt nog bijna een week. Ml moest gisteren werken en die appte me s middags dat hij een goed gevoel er over had, en mijn man zegt nooit zoiets! Nu heb ik zoveel hoop en daardoor ben ik zo bang voor teleurstelling. Voor testen is het veels te vroeg. Ben pas 7 dpo. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn maar ik kan het niet loslaten. Moest het even van me afschrijven. Niemand weet van onze mmm dus kan het verder ook niet delen. Sorry voor dit ego bericht.
Mnr: ik snap zooooo hoe je je voelt..!! Ik hoop ook echt dat t raak is deze ronde meis.., ik duim zo hard voor je hier! Er zit niks anders op dan te wachten. Wat he wel kan doen is nu een test doen om te kijken of de pregnyl er al uit is.. Dan weet je als je straks met bijv 9/10 dpo wel een streepje heb dus hoogstwaarschijnlijk van een zwangerschap is! Sterkte met wachten meis, ik weet hoe frustrerend het is! Liefs
mnr, ik ben als een malle aan het duimen voor je! het MOET gewoon raak zijn deze ronde. vreselijk frustrerend en de tijd kruipt voorbij! dikke knuf!
Dank jullie voor de lieve reacties! Vandaag geen zere borsten meer. Af en toe wat buikkramp. Kan ook dat het m'n darmen zijn, maar ben bang dat het toch betekend dat ik zaterdag ongesteld wordt. Kreeg echt goede hoop na de pijn van gisteren.. Zucht.
Vandaag wel weer hele pijnlijke borsten. Heb ik anders nooit zo erg. Maar verder geen andere symptonen. Ik heb (bewust) geen zs testen in huis maar wel ovulatietesten. Heb een ov test gedaan maar die was negatief. Het is ook nog wel vroeg 8 dpo. Vrijdagavond nu een zs test kopen zodat ik zaterdag kan testen. Vanacht weer amper geslapen. Hoe is het verder met jou guusje? Hoe voel je je? Avda: hoe was je weekend weg? Zijn avda en ik nu de enige nog niet zwangeren? @all *zwaai*
Mnr: stoer hoor, wachten! En een ovulatietest zegt helemaal niks he! Gewoon zw test doen zaterdag en hopelijk goed nieuws! Hier gaat t wel goed hoor, megaboobs, met vlagen misselijk en heeeeel erg moe.. Hopelijk voor een goed doel allemaal!!
Dat is een goed teken dat je je zo voelt! Heb je het al aan mensen verteld? Ik weet niet wat ik heb maar ik ben heel huilerig steeds. Moet om alles op tv huilen, of een zielig nieuws bericht. Het zal de spanning wel zijn, maar het is zo irritant!
@ mnr, wij zijn inderdaad nog maar de enigste Wel nog een paar meiden die even wat afstand hbbn genomen.. Komnde dagen spannend voor jou meis! Snap hoe je je voelt. Je wilt positief en hoopvol zijn, maar bent ook bang om straks weer teleurgesteld te word.. Doe rustig aan. Mijn duimen draaien ook over uren voor je :-D @ Olakidee, fijne werk-vakantie gehad? Hoe voel je je? Bijna tijd voor je tweede echo? @ Guusje, spannend meid! Over 9 daagjes je echo. Probeer je ook een beetje ervan te genieten?? @ Weegbree & LW, bij jullie ook alles goed? @ all, *zwaaizwaai* Weekendje Ardennen was toch wel geslaagd. Heel gezellig gehad. Kleine van mijn zus is toch ook zo'n lekker ding. Het is allemaal zo confronterend. Maar dat zal ook wel zo blijven.. Vanmorgen weer in zh geweest. Heb nu wel een heeeel sexy voetje
@Avda: fijna dat het weekend geslaagd was. Heerlijk wel toch, zo'n kindje om je heen. Ik vond het altijd super confronterend als iemand zwanger was maar zodra het kindje er was toch heel fijn om het te zien. Ik moest keihard lachen om je foto. Vind het echt heel k*t voor je van je voet maar het ziet er ect grappig uit. Een beetje als een skischoen Hier alles goed, begin nu toch wel misselijk te worden maar het valt nog mee.
Avda: genieten doe ik nog helaas nog niet..dat gaat pas na de 12 weken komen als ik dat haal denk ik! Dus ben voorlopig nog wel ff een stress bommetje.. Hopelijk krijg ik ook met 8/9 weken weer een echo, als dan nog steeds een hartje klopt ben ik wel wat geruster denk ik. Ik ga t gewoon eisen!!
@ mnr en avda: ik blijf voor jullie duimen! @ avda: mooi pootje hoor fijn dat het weekend geslaagd was. @ Guus: alles goed met jou? Veel klachten? @ all: zwaai! @ Hier: ik voel me redelijk maar toch nog wel vaak misselijk. Met name in de loop van middag en avond. Gezond groente eten lukt dus vaak niet. Verder had ik vorige week een paar keer wat bruine afscheiding dus dat was flink schrikken. Maar hoop dat het gewoon allemaal goed gaat met de kleine. Morgen weer een echo.
Hoi Allemaal! Mnr en Avda: ik ben er ook nog hoor als niet zwangere Mnr: meid die steken zeggen alleen maar dat je een super eisprong hebt gehad, mijn duimen draaien voor je! Nog een paar daagjes wachten en dan kun je testen Het blijft spannend die wachtweken, maak jezelf niet te gek en probeer afleiding te zoeken (zei de grootste stress kip ) Avda: het lijkt wel of je van een ski-vakantie komt Goed te horen dat je het naar je zin had in de Ardennen. Was dat trouwens wel goed te doen voor je? Guusje: heerlijk gevoel zo'n test! Olakidee: dat is wel schrikken Hopelijk is alles goed met de kleine. Veel succes morgen Hier: Ik mocht helaas niet eerder beginnen met de provera, zkh houdt zich aan het protocol blablabla van 28 dagen.. Jeezzz ik wil gewoon verder na de HSG Zegt de assis. doodleuk ja want anders is de cyclus korter dan 4 weken waarop ik zei nou als ik een provera kuur moet ben ik zo'n 10 dagen verder, dus mijn cyclus duurt dan bijna 6 weken grrr!!:x maar nee moest en zou wachten echt irritant!! Trouwens hebben diegene die pcos hebben, dit vanaf vroeger al? Ik heb het namelijk sinds 2 jaar daarvoor altijd regelmatig ongesteld geweest en nog nooit de pil gebruikt vind het zo raar dat ik het ineens heb :S
@guus, waaaa altijd leuk zo'n test :-D @olive, ik heb het pcos beeld al vanaf mijn 16e. Toen was het gediagnostiseerd. Ik weet niet beter... Van de peovera krijg ik ook altijd slechte zin. Onnodig die lange cyclussen. Wanneer mag je nu beginnen?